IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Saudi-Arabië wil kernwapens aanschaffen Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 17:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

en bij wie willen ze ze aanschaffen dan?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-09-2003 18:05 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 17:58 schreef ghoulliette het volgende:
en bij wie willen ze ze aanschaffen dan?


Misschien wel helemaal niet. Maar in ieder geval hebben ze weer eens duidelijk gemaakt dat er een ander kernwapenland in het Midden-Oosten is die alle regels en verdragen aan zijn laars lapt. En dat daar eens aktie tegen moet worden ondernomen.

Het zal me echter niet verbazen dat men de hele heisa over een maand weer helemaal vergeten is.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 18:09 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 17:58 schreef ghoulliette het volgende:
en bij wie willen ze ze aanschaffen dan?


Ik denk wel bij Amerika of Rusland. Want die Russische atoomgeleerden zijn werkeloos geworden na de val van de Sovjet-Unie.
Laatst ook iets op TV gezien dat Russische atoomgeleerden in Iran bezig zijn met het helpen ontwikkelen van de Iraanse bom.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2003 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zit er nog wel dreiging aan kernwapens?

Elke mongool of talibanees weet toch dat zodra je 1 zo;n ding ergens neer mietert dat adn de hele westerse wereld jouw landje 500 eeuwen terug bombardeerd?

Ik zie e reden van de drukte niet in ...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 18:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

M.A.D.
Tsja, er lopen hele volkstammen rond die geen angst voor de dood hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2003 18:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een deel van die stammen hoor. Zij weten ook echt wel dat dan hun hele volk uitgemoord zal worden.

Dus het voordeel weegt niet op tegen het nadeel.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 18:20 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Fuck de Islam....Liever 100 USA's dan 1 islamitisch land!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2003 18:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

100 usa's zullen nooit bestaan, want die kunnen elkaar niet uitstaan namelijk.

USA is precies hetzelfde als de islam, dus je reply is niet echt overdacht.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 18:23 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Kan me in dit geval geen reet schelen, natuurlijk is het overtrokken, dat ben ik met je eens...

Maar ik kan het huidige anti amerikanisme niet uitstaan het is gewoon een trend!

Liever overheerst door Bush dan een islamitische staat! Klaar!

En de opmerking dat USA het zelfde is als een islamitische staat is ook belachelijk, wees nu even reeel da's natuurlijk totale BS!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2003 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja?

Islam:
- wil iedereen op hun manier laten leven
- wil alles wat tegen hen is dood hebben

VS:
- wil iedereen op hun manier laten leven
- wil alles wat tegen hen is dood hebben

Ze hebben beie dezelfde gedachte, alleen brengen ze het anders. Amerika doet alsof ze de verlosser himself zijn, maar zijn ondertussen wel langzaam stees meer invloed aan het krijgen over allerlei landen op allerlei facetten.

De Amerikanen zien het als hun plicht om elk land om te toveren naar een land als Amerika (is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde amerikaan dit denkt)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 18:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Anti-amerikanisme een trend...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-09-2003 18:29 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 18:26 schreef Jenje het volgende:
Oh ja?

Islam:
- wil iedereen op hun manier laten leven
- wil alles wat tegen hen is dood hebben



Oh ja?

Er zijn ook mensen daar, die wij gematigd noemen, die zoiets niet nastreven.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 18:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Pfffff.........ja het is een trend..


Nee de moslims willen niet iedereen laten leven zoals ze dat zelf willen, je hebt de berichten toch gelezen van de metal fans die zelfs in Turkije wat zichzelf een seculier land noemt worden vervolgd..

Doe niet zo belachelijk, iedeer is helemaal doorgeslagen met de USA als boeman zien!

het is simpelweg niet waar dat er daar zo'n onderdrukknig is als in een Islam staat, bovendien gaat NL in rap tempo behoorlijk op de US lijken en toch vinden we onszelf nogal bijzonder........



Ik kan zo kwaad worden om dit soort discussies!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2003 18:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 18:26 schreef Jenje het volgende:

Islam:
- wil iedereen op hun manier laten leven
- wil alles wat tegen hen is dood hebben

VS:
- wil iedereen op hun manier laten leven
- wil alles wat tegen hen is dood hebben




bent vergeten

Islam:
-Hebben olie

VS
-Hebben olie maar willen nog meer

(effe lekker kort door de bocht, soms mag dat wel)


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 19:38 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee die fucking kutnederlanders willen ook olie maar zijn niet bereid het vieze werk te doen!

Dus laten we de Amerikaanse jongens maar doodschieten, om vervolgens als het min of meer veilig is toch nog eens 150 mariniers te sturen, laat me niet lachen!

Bush is een nut OK, maar Amerika is nu eenmaal het machtigste land ter wereld...dat brengt bepaalde verantwoordelijkheden mee, en iedereen die in een dergeljike machtspositie zit moet beslissingen maken, moeilijke beslissingen.

Soms goed en soms fout, maar tot nu toe hebben ze het nog verrot goed gedaan.....

Wat zou je zelf doen als je in zo'n situatie zat, nee niet op antwoorden want dat kun je niet bedenken!

Stel je voor dat Saddam een vergelijkbare macht had gehad en wat voor beslissingen die had kunnen nemen!

makkelijk hoor lekker kankeren over iets waar je eigenlijk niet over mee kunt praten!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 18:29 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Oh ja?

Er zijn ook mensen daar, die wij gematigd noemen, die zoiets niet nastreven.

jammer genoeg zitten die niet in de regering.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 19:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 19:38 schreef enforcer het volgende:
nee die fucking kutnederlanders willen ook olie maar zijn niet bereid het vieze werk te doen!

Dus laten we de Amerikaanse jongens maar doodschieten, om vervolgens als het min of meer veilig is toch nog eens 150 mariniers te sturen, laat me niet lachen!

Bush is een nut OK, maar Amerika is nu eenmaal het machtigste land ter wereld...dat brengt bepaalde verantwoordelijkheden mee, en iedereen die in een dergeljike machtspositie zit moet beslissingen maken, moeilijke beslissingen.

Soms goed en soms fout, maar tot nu toe hebben ze het nog verrot goed gedaan.....

Wat zou je zelf doen als je in zo'n situatie zat, nee niet op antwoorden want dat kun je niet bedenken!

Stel je voor dat Saddam een vergelijkbare macht had gehad en wat voor beslissingen die had kunnen nemen!

makkelijk hoor lekker kankeren over iets waar je eigenlijk niet over mee kunt praten!


IDD

Frappant is dat niemand moeite had toen ze in hopeloze toko's vochten zoals bijvoorbeel Somalië. Dan was iedereen stil want zelf deden ze niks en ze konden hun geliefde argument van: Amerika wil olie niet gebruiken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 19:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

losstaand van alle olie en nuclearie chemische wapen shit was dictator niet echt vredelievend. Beetje martelen hier en een beetje moorden daar. Niet om Amerikanen goed te praten, maar ze hebben ten minste geen man verdreven die erg goed voor zijn volk was ofzo.
Nu maar hopen dat ze het opbouwen voordat ze het achterlaten om te creperen.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 19:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Dat ben ik met je eens, Ik hopp dat Irak er een beter land door word!

maar altijd maar die negatieve motieven erbij zoeken, alsof wij zulke nette mensen zijn.....

Voorals nog zitten ze er nog en investeren ze zoveel geld in de opbouw van Irak dat ze dat voorlopig niet terug zullen verdienen aan olie, bovendien BETAALT de USA nethjes voor die OLIE!

Als er namelijk geen olie meer gekocht werd lag het hele midden oosten op zijn gat en dan staat er echt wat te wachten!



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 19:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

we hebben als nederland nu eenmaal een cultuur van ethische politiek


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 19:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ze komen daar echt niet om op te bouwen, maar om een marionetten-regering te plaatsen. Maar wat dachten jullie van de dictators die ze wel aan de macht hebben geholpen? Wel eens van Generaal Pinochet gehoord? En de verdwenen en gemartelde mensen? Amerika heeft geen scrupules, denk toch eens na mensen en doe je ogen open.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 19:59 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 19 september 2003 19:54 schreef Heiden het volgende:
Ze komen daar echt niet om op te bouwen, maar om een marionetten-regering te plaatsen. Maar wat dachten jullie van de dictators die ze wel aan de macht hebben geholpen? Wel eens van Generaal Pinochet gehoord? En de verdwenen en gemartelde mensen? Amerika heeft geen scrupules, denk toch eens na mensen en doe je ogen open.



Volgens mij luister jij een beetje te veel naar die propaganda in de krant!

ga zelf maar eens in die positie zitten en doe het beter, in plaats van kritiek te leveren terwijl je zelf geen idee hebt wwar je het over hebt!

Kritiek leveren is verdomd makkelijk als je zelf geen verantwoordelijkheid hebt!

Wel eens van de VOC gehoord, en van Nederlandsch Indie, Slaven colonie Suriname, wie waren dat ook alweer?


[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 19-09-2003 20:00]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 19:59 schreef enforcer het volgende:
Volgens mij luister jij een beetje te veel naar die propaganda in de krant!

ga zelf maar eens in die positie zitten en doe het beter, in plaats van kritiek te leveren terwijl je zelf geen idee hebt wwar je het over hebt!

Kritiek leveren is verdomd makkelijk als je zelf geen verantwoordelijkheid hebt!


De VS heeft in Zuid-Amerika wel degelijk dictatoriale bewinden aan de macht geholpen omdat het beter zou zijn voor de handel.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 19-09-2003 20:00 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik wil ook wel wat kernwapens aanschaffen. Waar haal ik die?


this user is dead


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:00 schreef JFrost het volgende:
Ik wil ook wel wat kernwapens aanschaffen. Waar haal ik die?

dat zeg ik! GAMMA!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen