IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Saudi-Arabië wil kernwapens aanschaffen Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:30 schreef Vampie het volgende:
minder lang dan jij over jou geniale antwoord denk ik zo...over borden voor koppen gesproken..die van jou is 2 meter in het vierkant niet?


Ik heb een bord voor mijn kop omdat ik vind dat dom gezeik over breezers en top40 sloeries vrij weinig bijdraagt aan een discussie over Saoedi Arabie/Vs?

Als jij het zegt, mevrouw.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:30 schreef Chelman het volgende:
Als jouw bezem daardoor van koers raakt wil ik er best op kauwen.

(sorry maar dit is best een grappige opmerking)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-09-2003 20:34 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:32 schreef Chelman het volgende:
Ik heb een bord voor mijn kop omdat ik vind dat dom gezeik over breezers en top40 sloeries vrij weinig bijdraagt aan een discussie over Saoedi Arabie/Vs?

Als jij het zegt, mevrouw.


als je me als mevrouw aanspreekt wens ik ook U te zien ipv. jij..niet zo beleefd en slaat als een kut op een gebakje.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:32 schreef Heiden het volgende:
Ok, klopt, de Soviets hebben ook vuile spellen gespeeld absoluut, maar wie zegt dan dat ik pro-Russisch ben? Ik val hier niemand persoonlijk aan, maar mij worden domme dingen gezegd als ga dan in Iran/Cuba wonen, dat slaat toch werkelijk nergens op, erg domme uitspraken van een zeer kinderachtig nivo.


Dat zou wel kunnen, die uitspraken kwamen niet van mij.

Maar nogmaals vraag ik me af wat jouw objectieve redenen zijn om Amerika te haten. Of concreter gezegd, op welke manier hebben ze je benadeeld?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hoe slaat een kut op een gebakje dan?

nou niet allemaal ruzie maken, dat is niet leuk!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 20:36 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Als je zijn posts goed leest blijkt hij bijna aan iedereen een hekel te hebben....



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 20:36 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hahaha, de discussie ontaardt weer eens in ouderwets moddergooien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:35 schreef Chelman het volgende:
Dat zou wel kunnen, die uitspraken kwamen niet van mij.

Maar nogmaals vraag ik me af wat jouw objectieve redenen zijn om Amerika te haten. Of concreter gezegd, op welke manier hebben ze je benadeeld?

Het schijnt dat er heel veel joden in amerika zitten. Tja hallo, er zit daar heel veel van alles. Voornamelijk Europeanen en Latino's.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 19-09-2003 20:37 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:36 schreef Heiden het volgende:
Hahaha, de discussie ontaardt weer eens in ouderwets moddergooien.


Lekker he?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:36 schreef enforcer het volgende:
Als je zijn posts goed leest blijkt hij bijna aan iedereen een hekel te hebben....


Aan wie heb ik een hekel dan? Ik heb een mening en poog die doorgaans zonder 'namecalling' en schelden naar voren te brengen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 19-09-2003 20:37 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Naar mijn weten heb ik niemand beledigd!

da's toch vrij zeldzaam ik begin het te leren



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:36 schreef ghoulliette het volgende:
Het schijnt dat er heel veel joden in amerika zitten. Tja hallo, er zit daar heel veel van alles. Voornamelijk Europeanen en Latino's.


Veel Polen ook. Er wonen 1.5 miljoen Polen in Chicago waarvan de helft nog eens Pools spreekt ondanks dat ze vaak 2e generatie zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:37 schreef enforcer het volgende:
Naar mijn weten heb ik niemand beledigd!

da's toch vrij zeldzaam ik begin het te leren

moet je eens zeggen dat bejaarden stront vervelend zijn in het iri oude lui topic

@chelman, de comedy serie all in the family? met meatball speelt daar toch ook op in?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:39 schreef ghoulliette het volgende:
moet je eens zeggen dat bejaarden stront vervelend zijn in het iri oude lui topic

@chelman, de comedy serie all in the family? met meatball speelt daar toch ook op in?


IDD. Archie Bunker heerscht de pannen van het dak. En Meatball is gewoon te grappig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 20:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:35 schreef Chelman het volgende:
Dat zou wel kunnen, die uitspraken kwamen niet van mij.

Maar nogmaals vraag ik me af wat jouw objectieve redenen zijn om Amerika te haten. Of concreter gezegd, op welke manier hebben ze je benadeeld?


Ik vind dat ze de wereld letterlijk en figuurlijk vervuilen met hun wegwerp-cultuur en ultra-kapitalisme. Niet zozeer persoonlijk, maar ik walg gewoon van de hypocrisie. En ze zijn te dictatoriaal.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-09-2003 20:42 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:37 schreef enforcer het volgende:
Naar mijn weten heb ik niemand beledigd!

da's toch vrij zeldzaam ik begin het te leren


Mij wel! Je hebt mijn volledige on-topic link genegeerd!




ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:41 schreef Heiden het volgende:
Ik vind dat ze de wereld letterlijk en figuurlijk vervuilen met hun wegwerp-cultuur en ultra-kapitalisme. Niet zozeer persoonlijk, maar ik walg gewoon van de hypocrisie. En ze zijn te dictatoriaal.

DE amerikanen spelen nu eenmaal goed in op de menselijke aard. De mens wil nu eenmaal geld en macht en aanzien en het liefst op een simpele manier.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:11 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Ter informatie:
Saudis Hired Saddam to Build Nuclear Bombs for Them

Propaganda, broodje aap, of de waarheid. Mag je zelf over beslissen.
Maar wel on-topic!


Er zit weinig waarheid in naar mijn mening aangezien Saddam zelf nog niet eens kernwapens kon bouwen. Je gaat toch niet iemand inhuren om iets te doen wat hij niet kan?

Ben je nu niet meer boos?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 20:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:36 schreef ghoulliette het volgende:
Het schijnt dat er heel veel joden in amerika zitten. Tja hallo, er zit daar heel veel van alles. Voornamelijk Europeanen en Latino's.


Maar die zitten niet prominent in de financiële wereld, media, grote bedrijven en in het cirkeltje van machthebbers in Amerika. Joden wel. Eigenlijk hadden ze Amerika maar moeten omdopen in Israël en Palestina laten voor wat het was. Hadden we waarschijnlijk deze discussie helemaal niet gehad.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 19-09-2003 20:51 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:45 schreef Chelman het volgende:
Er zit weinig waarheid in naar mijn mening aangezien Saddam zelf nog niet eens kernwapens kon bouwen. Je gaat toch niet iemand inhuren om iets te doen wat hij niet kan?

Ben je nu niet meer boos?


Die Saoedi's hadden geld zat (en wisten soms van gekkigheid niet meer wat ze met hun geld moesten doen). En toentertijd steunden veel Arabische landen (zoals Koeweit en S-Arabië) Irak met veel geld in de oorlog tegen Iran.

Israël maakte toentertijd al een eind aan die reactor. Iran deed een vergeefse poging.
Er valt alleen maar te gissen wat er was gebeurd als het niet gebombardeerd was. Het bekende what if?.

Persoonlijk zie ik wel wat waarheid in het verhaal. Volgens mij bestaan er wel meerdere bronnen ook trouwens.

Nee, ben niet meer boos. Het is je vergeven.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:46 schreef Heiden het volgende:
Maar die zitten niet prominent in de financiële wereld, media, grote bedrijven en in het cirkeltje van machthebbers in Amerika. Joden wel. Eigenlijk hadden ze Amerika maar moeten omdopen in Israël en Palestina laten voor wat het was. Hadden we waarschijnlijk deze discussie helemaal niet gehad.


Als je goed op het geschiedenis van hjet bedrijfsleven zou letten dan zou je weten dat meerendeel van de grootindustrieelen in de VS behoorlijk anti-semitisch waren. Ik hoef maar een Henry Ford te noemen die een anti-joods blad publiceerde genaamd 'The INternational Jew' of een JP Morgan (ja DE JP Morgan) die als Episcopale Baptist (een van de meest fundamentalistische christelijke stromingen) ook niet bepaald pro-joods was.

En de joden die wel rijk/machtig zijn zitten daar omdat ze er voor gewerkt hebben net zoals elke andere rijke/machtige Amerikaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:46 schreef Heiden het volgende:
Maar die zitten niet prominent in de financiële wereld, media, grote bedrijven en in het cirkeltje van machthebbers in Amerika. Joden wel. Eigenlijk hadden ze Amerika maar moeten omdopen in Israël en Palestina laten voor wat het was. Hadden we waarschijnlijk deze discussie helemaal niet gehad.

misschien zijn die joden dan wel beter in hun werk als ze op al die posities terecht komen? Of misschien werken ze er wel harder voor dan. (misschien he). Wie zijn er eigenlijk allemaal Joods dan in de huidige regering? Bedoel ik kan dat niet ruiken hoor welke religieuze/ culturele achtergrond iemand heeft.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 20:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat zijn over het algemeen voor-oorlogse industriëlen, toen waren er nog niet veel Joden in Amerika. De Deutsch-Amerikanische Freundschaft was in de oorlog een hele grote beweging in Amerika, maar nu roepen ze dat ze ons bevrijd hebben en willen ze dat snel vergeten. Maar na de oorlog zijn er veel naar Amerika gegaan en daar bedrijven gekocht. Joodse kapitalisten zijn dat meestal door erfenissen en vriendjes-politiek. Die famillies zijn meestal al heel lang rijk. Net zoals de Zuid-Afrikaanse diamant-handel ook al heel lang in handen is van Joodse famillies. Ik geloof niet dat ze zo dol zijn op werken, ze klagen liever tegen die muur van ze.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:57 schreef Heiden het volgende:
Dat zijn over het algemeen voor-oorlogse industriëlen, toen waren er nog niet veel Joden in Amerika.



Ik zou toch nog eens een keer in de boeken duiken. Als je ooit een bezoekje aan New York gaat plegen raad ik van harte het immigratie museum aan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 21:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 20:59 schreef Chelman het volgende:

Ik zou toch nog eens een keer in de boeken duiken. Als je ooit een bezoekje aan New York gaat plegen raad ik van harte het immigratie museum aan.


Mwa, niet echt behoefte aan, ik geloof je wel op je woord.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen