IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : ouwe lui strontends irritant in het verkeer Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 19:05 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

bejaarden zijn kut!!!! niet alleen in het verkeer.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 19:08 by invictis Profiel van invictis

zo respectloze muts, waar ben jij op uit?! geen grootouders?...wat doe je met je ouders als ze ook bejaard worden?..je zal het zelf ook nog wel eens worden hoor


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Kradator
Ach...stik er toch in
Usericon van Kradator
Posted 19-09-2003 19:10 by Kradator Profiel van Kradator

Maar 't is wel waar dat ze niet meer zo goed opletten............


Mijn buurman is gek


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 19:15 by invictis Profiel van invictis

daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar ik gun ze wel die vrijheid dat ze auto mogen rijden...een hoop van die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt vroeger.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 19-09-2003 19:16 by JFrost Profiel van JFrost

Mag het woord "strontends" uit de titel?


this user is dead


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-09-2003 19:18 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Ik erger me vooral bij rotondes, wat een drama is dat altijd. Uren wachten en dat is niet alleen bij ouderen het geval, veel mensen hebben echt geen inzicht in snelheid e.d.


"This one is older than shit, heavier than time!"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 19:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 september 2003 19:08 schreef invictis het volgende:
zo respectloze muts, waar ben jij op uit?! geen grootouders?...wat doe je met je ouders als ze ook bejaard worden?..je zal het zelf ook nog wel eens worden hoor

waarom moet ik respect voor iemand hebben omdat ze oud zijn?
ze jatte als de neten. Zijn respectloos tegenover jongeren. denken alles beter te weten. En kunnen niet autorijden. En ze zijn vies.
(ja dat is generaliserend)

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-09-2003 19:20]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 19:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 september 2003 19:15 schreef invictis het volgende:
daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar ik gun ze wel die vrijheid dat ze auto mogen rijden...een hoop van die mensen hebben er hard genoeg voor gewerkt vroeger.

herkeuring op oudere leeftijd!! scheelt een hoop verkeersdoden. Je zult als basischoolscholier maar doodgeeden worden door een kippige bejaarden die te koppig is om toetegeven dat zijn rijgedrag beneden de maat is.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 20:19 by invictis Profiel van invictis

zieke bitch jij, ik mag lijen dat je echt verschrikkelijk oud word, eens kijken hoe jij dat gezeik op prijs zou stellen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 19-09-2003 20:27 by filosofem Profiel van filosofem

Ik ben voor een herexamen om de 3 jaar voor iedereen (niet alleen ouderen). Godverdomme, als ik zie hoe sommigen "autorijden"....

Niet om zich heen kijken, snelheid verkeerd inschatten, gevaarlijk rijden, geen richting aangeven, te langzaam rijden, te hard rijden. Iedereen maakt fouten, maar ik heb 't idee dat veel automobilisten hier hun rijbewijs op Aruba (op)gehaald hebben.

Ik heb een keer (als passagier) een auto-ongeluk meegemaakt omdat een of andere bolletjesslikker uit de Antillen het leuk vond midden op de snelweg op de rem te gaan staan. Zulke types pak je jammergenoeg niet met een herexamen om de zoveel jaar. Maar je moet ergens beginnen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 september 2003 20:19 schreef invictis het volgende:
zieke bitch jij, ik mag lijen dat je echt verschrikkelijk oud word, eens kijken hoe jij dat gezeik op prijs zou stellen

let eens op je woorden snotaap, dat zou je oma niet op prijs stellen.

Oja ik wens niet als alzheimende kwijlende pamperpoeper te "leven". Lang leve euthanasie!


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 20:35 by invictis Profiel van invictis

gheghe, ik prop die spuit met lucht wel in je nek hoor sloerie


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 19-09-2003 20:37 by leader Profiel van leaderhttp://www.hatred.nl

Hé geen ruzie maken onder het vechten!!!


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 20:38 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 19 september 2003 20:35 schreef invictis het volgende:
gheghe, ik prop die spuit met lucht wel in je nek hoor sloerie

kun je ook typen zonder te schelden of ben je daar niet verbaal bekwaam genoeg voor. Wel jammer zo lijk je net zo'n stereotype blackmetal kneus waarvan de debehaalde succesen in het leven gelijk staan aan het aantal bezochte concerten.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 20:43 by invictis Profiel van invictis

gheghe, ja je hebt gelijk ik ben 14 en ben helemaal leip van blackmetal, drugshoertje van 20 jaar was je toch? je doet ook werkelijk alles om een beurt te krijgen geloof ik, nou met een beetje mazzel word je morgen geschept door een auto, lijkt me heerlijk wordt je ook niet oud zullen we maar zeggen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 20:46 by invictis Profiel van invictis

oh ff tussendoor...ghouliesloerie ff muil dicht
uhr..Leader waar kan ik jullie muziek ff beluisteren eigenlijk?



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:48 by Chelman Profiel van Chelman

wat ben jij een domme rukker zeg. Volgens mij wordt alle zuurstoftoevoer naar je hersenen, die zich diep in je achterste bevinden, door die enorme buttplug belemmerd.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 20:50 by invictis Profiel van invictis

he Chel schat van me, je bent toch niet de pooier van die sloerie of wel?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 20:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 september 2003 20:50 schreef invictis het volgende:
he Chel schat van me, je bent toch niet de pooier van die sloerie of wel?


Ik ben niet een van jouw vriendjes uit de darkroom dus noem me a.u.b. geen schat van je.


On Topiq: Ik vind dat ouderen maar ook jongere mensen best wel om de tien jaar een rijvaardigheids toets mogen afleggen.


Maar de ouderen zijn volgenbs mij niet gevaarlijker op de weg wat ongevallen betreft. De CBS site ligt plat maar zodra het weer online is zal ik dit proberen met cijfers te staven (of ontkrachten)


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 20:59 by invictis Profiel van invictis

he Chelman nou krijgen we een probleem , want het standpunt wat je plaatst kan ik me wel in vinden...hmmzz..dillema...ik spaar je wel voor deze keer dan


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-09-2003 21:04 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

bang geworden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-09-2003 21:06 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 19-09-2003 21:07 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Fuck bejaarden! Slome lijers overal...en maar denken dat ze overal recht op hebben omdat ze het zogenaamd verdiend hebben...

En ik weet niet wie die mafketel van een Invictus nou weer is, maar waarschijnlijk iets te vaak met zn harses tegen de muur lopen bangen..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-09-2003 21:14 by Heiden Profiel van Heiden

Ik respecteer ouderen over het algemeen wel. Die mensen hebben hard gewerkt. Ik wacht altijd geduldig als het wat langer duurt bij de kassa ofzo. Ik benijd ze ook wel, want hun hebben nog echt meegemaakt dat Nederland schoon was, en niet vergeven van de buitenlanders.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 21:14 by invictis Profiel van invictis

hmmmz.....tja..ik weet niet meer wat ik moet zeggen behalve dat er een paar respectloze cunts en bastards gesignaleerd zijn hier die volgens mij echt helemaal niks met metal hebben te maken, zijn jullie het nieuwste wapen van de EO?...nekschot voor jullie of een schepbeurt van een auto ..stuk voor stuk


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen