IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : ouwe lui strontends irritant in het verkeer Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-09-2003 13:42 by Visor Profiel van Visor

Op de fiets zit geen verwarming en aangezien het sochtends nogal koud is


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 13:56 by anonymous Profiel van anonymous

Wat een gezeik over die oudjes, zeg! De meeste rijden idd wat langzaam, maar ach ja heeft iedereen zo'n haast dan? En verder heb ik op de weg meer last van stoere jongetjes en racende zakenmannetjes. Die zijn volgens mij een stuk gevaarlijker op de weg.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-09-2003 13:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Het enige dat oudjes fout doen, is vaak de verkeerde beslissing nemen. Men vindt het tegenwoordig al belachelijk als iemand zich aan de snelheid houdt, want het moet allemaal snel, sneller, snelst. Ik roep agressie op in het verkeer omdat ik me aan de snelheid houd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 14:02 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 21 september 2003 13:58 schreef Misanthrope het volgende:
Het enige dat oudjes fout doen, is vaak de verkeerde beslissing nemen. Men vindt het tegenwoordig al belachelijk als iemand zich aan de snelheid houdt, want het moet allemaal snel, sneller, snelst. Ik roep agressie op in het verkeer omdat ik me aan de snelheid houd.
Ja, ik vind dat zo'n verspilde moeite. Je druk maken over andere weggebruikers om dat ze langzaam rijden. Wat heeft het voor nut en waarom heb je zo'n haast? Bovendien ben je er meestal zo weer voorbij en scheelt het qua tijd die je hebt verloren vrijwel niks. Ik zou zeggen, RELAX! Is voor jezelf en andere weggebruikers veel beter!!


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 21-09-2003 14:16 by Visor Profiel van Visor

quote:
Op 21 september 2003 14:02 schreef anonymous het volgende:
Ja, ik vind dat zo'n verspilde moeite. Je druk maken over andere weggebruikers om dat ze langzaam rijden. Wat heeft het voor nut en waarom heb je zo'n haast? Bovendien ben je er meestal zo weer voorbij en scheelt het qua tijd die je hebt verloren vrijwel niks. Ik zou zeggen, RELAX! Is voor jezelf en andere weggebruikers veel beter!!


Het is echt wel irritant als iemand 40 rijd op een weg waar je 50 MOET rijden. Als je 50 kan vind ik ook dat je dat dan moet rijden.


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 21-09-2003 14:19 by anonymous Profiel van anonymous

quote:
Op 21 september 2003 14:16 schreef Visor het volgende:
Het is echt wel irritant als iemand 40 rijd op een weg waar je 50 MOET rijden. Als je 50 kan vind ik ook dat je dat dan moet rijden.
Je MOET nergens vijftig rijden. En natuurlijk is dat best vervelend. Maar ja, wat heeft het voor nut je daar druk om te maken? En bovendien zijn ze met het iets langzamer rijden geen gevaar op de weg.


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


4 stringed axe
...whetterkhupje...
Usericon van 4 stringed axe
Posted 21-09-2003 14:33 by 4 stringed axe Profiel van 4 stringed axe

quote:
Op 21 september 2003 13:26 schreef Zenial het volgende:
1) Pak de fiets

2) Verander dat stomme woord in de titel nou eens!!!


Wat heeft iedereen te piepn over stronteds ?


Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in...


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 21-09-2003 15:17 by RaNk Profiel van RaNk

Ik heb alles doorgelezen, en kom toch weer tot de conclusie dat het gevaar eerder in het stressvolle gedrag van anderen zit dan in het rijgedrag van de bejaarden zelf. Bejaarden gevaarlijk in het verkeer? Soms, maar ik heb als (doorgaans) fietser zijnde nog maar weinig last van bejaarden gehad. De meeste levensbedreigende situaties die ik met een snelle reaktie en een zwaar kloppend hart heb mogen overleven worden toch echt veroorzaakt door jongeren en 'iets ouderen'. Van die heerlijke 'vlot rijdende knulletjes' in hun (vaders?) dikke BMW en dat soort toestanden. Gelukkig heb ik een keer het voorrecht gehad om zo'n lul knalhard uit te lachen toen hij in de sloot stond met zijn dikke Porsche, nadat hij me met dik 100 per uur vlak lang me stuur af had ingehaald. Eigenlijk zou je die gast nog een pak slaag na moeten geven, maar ik heb de eer aan mezelf gehouden en ben lachend doorgefietst. Ik zal niet zeggen dat fietsers altijd zo braaf zijn, maar je speelt toch meer met je eigen leven dan met dat van een ander als je rare stunts uithaalt. Wat het topic betreft, het is dus maar net op welk voertuig je zelf zit...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-09-2003 15:28 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 21 september 2003 14:16 schreef Visor het volgende:
Het is echt wel irritant als iemand 40 rijd op een weg waar je 50 MOET rijden. Als je 50 kan vind ik ook dat je dat dan moet rijden.
Waar je 50 mag kan het niet eens altijd...maar dat zien maar weinig lui in.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


RaNk
Usericon van RaNk
Posted 21-09-2003 15:57 by RaNk Profiel van RaNk

Hehe inmiddels is het dus al een minimum- en geen maximumsnelheid meer


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 21-09-2003 21:20 by hellbanger Profiel van hellbanger

doe nie moeilijk en haal die sloompies gewoon in


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-09-2003 21:45 by bazzio Profiel van bazzio

Ik vind iedereen buiten mijzelf in het verkeer irritant.


Bazzio Attacks!!!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2003 21:48 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 september 2003 21:45 schreef bazzio het volgende:
Ik vind iedereen buiten mijzelf in het verkeer irritant.

Erg herkenbaar!


Don't blush when I rip you open


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-09-2003 22:24 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 21 september 2003 14:16 schreef Visor het volgende:
Het is echt wel irritant als iemand 40 rijd op een weg waar je 50 MOET rijden. Als je 50 kan vind ik ook dat je dat dan moet rijden.

Ik begrijp je standputn, maar dat doet zich dan wel enkel voor als er 50 staat op een grote ruime weg, waarlangs de bebouwing niet al te dicht is.....
--->
quote:
Op 21 september 2003 15:28 schreef Voice Of Doom het volgende:
Waar je 50 mag kan het niet eens altijd...maar dat zien maar weinig lui in.

Klopt, het stadje waar ik vroeger woonde (nu 5 km eruit in een boerengat) heetf één grote winkelstraat die nogal helt, daar mag je ook 50...smalle stroken, beide kanten volgeparkeerd, en er duiken voortdurend mensen tussen de auto's en leverende vrachtwagens op--->daar 50 is idd gekkenwerk....


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 21-09-2003 22:29 by Babylon Profiel van Babylon

Soms rijden ze zelfs zo sloom in hun auto dat ik met m'n fiets zit te bumperkleven..

65+ achter het stuur, voor mij hoeft het niet


zo kan ie wel weer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2003 22:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat pas irritant is dat auto's de fietsruimte blokkeren, helemaal als ze daarna ook nog eens niet rechtsaf blijken te hoeven!!!
Over respect voor ouderen in het verkeer: dat houdt bij mij op na het opstaan als er geen zitplaats is, het rustig de bus en trein laten uit en instappen en het niet gaan zitten op bejaarden /minder validen plaatsen.

Oja en soms ben ik het slachtoffer van luistersessies van bejaarden die zonodig verhalen over hun kleinkinderen kwijt moeten in de trein. Beyond that point the toleration stops.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-09-2003 22:51 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-09-2003 20:45]


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 22-09-2003 17:32 by Visor Profiel van Visor

quote:
Op 21 september 2003 22:51 schreef ghoulliette het volgende:
wat pas irritant is dat auto's de fietsruimte blokkeren, helemaal als ze daarna ook nog eens niet rechtsaf blijken te hoeven!!!
Over respect voor ouderen in het verkeer: dat houdt bij mij op na het opstaan als er geen zitplaats is, het rustig de bus en trein laten uit en instappen en het niet gaan zitten op bejaarden /minder validen plaatsen.

Oja en soms ben ik het slachtoffer van luistersessies van bejaarden die zonodig verhalen over hun kleinkinderen kwijt moeten in de trein. Beyond that point the toleration stops.


2x de zelfde post is ook heel irritant Maar fietsers kunnen ook wel eens vervelend zijn, die slingeren maar wat over de weg en hebben dat zelf niet eens de gaten...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-09-2003 17:39 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Hmm.. ikzelf vind 35 of 40 waar je 50 MAG rijden niet gevaarlijk, wel irritant, maar mensen hun goed recht.. Ik heb liever dat iemand zich veilig voelt met 40 dan over de weg slingert met 50...

Op de snelweg is het natuurlijk heel wat anders .. mensen die onder de 100 rijden zijn daar WEL gevaarlijk!



Moridin
Usericon van Moridin
Posted 22-09-2003 20:13 by Moridin Profiel van Moridin

quote:
Op 22 september 2003 17:39 schreef Valorian het volgende:
Op de snelweg is het natuurlijk heel wat anders .. mensen die onder de 100 rijden zijn daar WEL gevaarlijk!



Mensen niet zittende in Vrachtwagens of in de file. Kijk je weet dat een vrachtwagen niet harder kan dan pak em beet 90, daar stel je je dus op in. In de file net hetzelfde, je weet dat het stilstaat dus daar pas jeje op aan.

Echter wanneer er niks aan het handje is en er rijdt iemand (oudere of vrouw ) een kilometer of 20 / 30 km langzamer op de snelweg, danwel 10 tot 15 km langzamer binnen de bebouwde kom, of daarbuiten dan wordt het link. Je verwacht toch minimaal de maximale snelheid. Mensen die niet harder durven dienen hun rijbewijs zsm in te leveren. Scheelt ook weer een hoop volk op de toch al overvolle wegen.





Murder in the front row.......


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 22-09-2003 21:39 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 18 september 2003 19:08 schreef Visor het volgende:
Maar die rijden tenminste wel lekker door


mee eens

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 22-09-2003 21:43]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 22-09-2003 21:44 by Visor Profiel van Visor

Idd ik sta er soms echt van te kijken hoe enorm druk het wel niet is op de wegen...


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 22-09-2003 21:55 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 22 september 2003 21:44 schreef Visor het volgende:
Idd ik sta er soms echt van te kijken hoe enorm druk het wel niet is op de wegen...


yep, echt stevig doorrijden kun je op de meeste plekken niet meer, helaas


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 22-09-2003 21:57 by Iron Maiden Profiel van Iron Maiden

Als het nou alleen de ouwe lui waren die strontends vervelend zijn, was het probleem snel opgelost...


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-09-2003 22:40 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

wat helemaal irri is, mensen die gaan remmen midden op de snelweg omdat het gaat regenen!!!! afschieten die lui


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen