IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Kvist Vorige pagina | Volgende pagina
Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-01-2005 12:37 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Die vinylversie zou ik ook best nog willen hebben.
Maar ik zit momenteel met weinig geld en een grote wishlist, en ik heb toch al de CD, dus heeft het even niet m'n prioriteit.

Of is 'ie gelimiteerd en daardoor binnenkort verdwenen?


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 12:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Denk inderdaad dat het binnen no-time een collectors item word. En als liefhebber van de band is het een must hehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 26-01-2005 12:58 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Dan schaf ik hem zsm aan.


Jullie zijn allemaal negers!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 26-01-2005 14:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 12:58 schreef Meltdown het volgende:
Dan schaf ik hem zsm aan.
Aftermath heeft 'em nog voor 155 Noorse kronen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 26-01-2005 14:38 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Ik heb m bij Undercover besteld, hoe duur ie was weet ik niet meer.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-01-2005 15:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Serieus?? Zitten er ex-Kvist leden in Xploding Plastix? Goh, da's een geinig weetje


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-02-2005 17:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kvist heerst, onlangs van een forumgebruiker For Kunsten Maa Vi Evig Vike kunnen kopen. Ik kende enkel de demo van mp3's, maar dit overtrof dat overduidelijk. Sfeervol, semi-melodisch, koud en bovenal: Noors! Op dit album wordt overduidelijk dé sfeer weergegeven die het weer zou moeten geven. Geweldig, absoluut.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-04-2005 15:57 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 17:25 schreef WhiteRider het volgende:
Kvist heerst, onlangs van een forumgebruiker For Kunsten Maa Vi Evig Vike kunnen kopen. Ik kende enkel de demo van mp3's, maar dit overtrof dat overduidelijk. Sfeervol, semi-melodisch, koud en bovenal: Noors! Op dit album wordt overduidelijk dé sfeer weergegeven die het weer zou moeten geven. Geweldig, absoluut.


Need i say more. Heerschappij !!


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 10-04-2005 16:31 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Het had niet veel gescheeld of het was een gigantisch grote act geworden. Debuten van Satyricon, Emperor en Immortal doen mij nog net iets minder dat deze opus! Briljant.


Penumbra hoards ye, God of revulsion


Selvhat
Usericon van Selvhat
Posted 18-04-2005 21:24 by Selvhat Wijzig reactieProfiel van SelvhatQuote dit bericht

Heb de cd ook..ik vind vooral ars manifest het beste..lekker nummertje


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 15-04-2006 20:57 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*sgop*

Heb sinds vandaag 'For Kunsten Maa Vi Evig Vike' in mijn bezit, alsmede de demo (m.a.w. de complete discografie ), en ik ben erg onder de indruk van de creativiteit en de sterke nummers. Het heeft mij in ieder geval een stimulans gegeven om weer eens diep in de (black) metalscene te duiken in een poging nog wat meer creatieve bandjes op te snorren - dit soort herrie kan wat mij betreft niet genoeg gemaakt worden.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 16-04-2006 2:23 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Knappe jongen als jij die demo hebt liggen.


Jullie zijn allemaal negers!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-04-2006 8:11 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 2:23 schreef Meltdown het volgende:

Knappe jongen als jij die demo hebt liggen.

Ja he.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2006 9:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Origineel of gekopieerde tape-versie of bootleg-CD of gewoon MP3?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-04-2006 10:45 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 9:51 schreef Hub de Gallier het volgende:

Origineel of gekopieerde tape-versie of bootleg-CD of gewoon MP3?

MP3.

Heb ook nooit gezegd dat ik een tastbare versie had.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2006 10:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

MP3's tellen niet mee voor de collectie........waar zijn toch die echte collector's gebleven die graag dingen origineel hebben? Al dat gerip van internet ook....


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2006 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wordt in de hand gewerkt door al dat Limited gezanik ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 16-04-2006 11:16]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 16-04-2006 13:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



@ Hub --> Is een keuze die je maakt - al dan niet i.v.m. tijd-/geldgebrek hea...


[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 16-04-2006 13:13]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-04-2006 13:16 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Zeg dan niet 'in mijn bezit', maar dat je ze gedownload hebt. Scheelt weer wat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-04-2006 13:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Inderdaad, ik dacht al, GODverdomme, is dat ding gewoon te krijgen dan??


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-04-2006 13:48 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 16 april 2006 10:59 schreef Hub de Gallier het volgende:
MP3's tellen niet mee voor de collectie........waar zijn toch die echte collector's gebleven die graag dingen origineel hebben? Al dat gerip van internet ook....


Mp3 killed the radiostore.


Suck my piss


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-04-2006 13:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hm, heb die cd nog wel, maar draai hem eigenlijk bijna nooit. Hij is wel fucking, fucking gaaf. Straks maar weer eens zoeken.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2006 13:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Inderdaad ja, maar weer eens opzetten want het blijft een geweldige plaat.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-04-2006 13:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Is ook gelijk een van de weinige bands uit Noorwegen die ik nog 'wel eens' draai, hehe.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-04-2006 13:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

En Urgehal dan? Is min of meer het vervolg op Kvist namelijk.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen