IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : De toekomst Volgende pagina
Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 10:35 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Hoe zie je de toekomst? Allemaal goed en wel, of wordt het een grote klerezooi?

Ik geloof in een toekomst terminator/madmax

1. Men vindt een zelfdenkende chip uit, maar deze is door mensen gemaakt, dus hij is destructief. De eerste 'terminators' komen, hele teringzooi gaat naar de klote.

2. Hele wereld gaat naar de klote, en de weinige mensen die overleven vechten door met vrij primitieve wapens, maar met grote technologische kennis die langzaam verloren gaat en we dus min of meer uiteindelijk verblind worden door deze oorlog, en terugkomen in een 'stenen-tijdperk'

Misschien allemaal niet zo mooi beschreven, maar ik zit op me werk en er lopen hier opeens allemaal mensen .. maar je get the point..


God hates us all ! God hates us all !


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-10-2001 13:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zoals beschreven in 'The Hitchhikers Guide to the Galaxy':

We gaan robots uitvinden met EMT (Echte Menselijke Trekjes). En deuren die automatisch open gaan als je eraan komt en als je er doorheen bent zeggen "hartelijk dank dat je van mij gebruik hebt gemaakt" ...

... ofzoiets


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-10-2001 13:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hoe, wanneer en wat precies weet ik uiteraard niet, maar ik ben heel erg overtuigd van het feit dat op den duur alles naar de klote zal gaan. In feite is het dat al, alleen de effecten zijn nog niet zo duidelijk merkbaar.

We hebben gewoon teveel kapot gemaakt, en er is teveel haat en machtstrijd onder den mensen.


Dead things grow from deep inside...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-10-2001 13:40 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 13:01 schreef Claw het volgende:
Zoals beschreven in 'The Hitchhikers Guide to the Galaxy':

We gaan robots uitvinden met EMT (Echte Menselijke Trekjes). En deuren die automatisch open gaan als je eraan komt en als je er doorheen bent zeggen "hartelijk dank dat je van mij gebruik hebt gemaakt" ...

... ofzoiets

Of computers die tot vervelends toe zeggen hoe fijn ze et vinden dat je gebruik van ze maakt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-10-2001 13:44 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Uit eindelijk komen er zoveel mensen op de wereld, 1960 3 miljard - 2000 6 miljard, dat het gewoonweg te vol zit. Eten tekort, teveel mensen op 1 hoop, teveel religies etc.

Dit zal er voor zorgen dat er een oorlog komt die de beschaving zoals wij kennen zal vernietigen. Dan komt er anarchie en is het ieder voor zich.

Dan zal er langzaam een nieuwe beschaving opkomen. Deze zal groeien tot er weer 20 miljard mensen op aarde zitten en aangezien de mensheid te dom is om van het verleden te leren, zal het hele verhaal zich eeuwig herhalen.

quote uit "The storm of the century":
Hell is repetition



[edit] nulletje vergeten in 2000[/edit]




[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-10-2001 17:12]



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-10-2001 15:30 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

1 of andere gek gaat zo'n gevaarlijk virus maken dat de halve wereldbevolking sterft. De NAVO pikt het niet en pleurt een atoombom (of iets dergelijks) op het land van de dader(s) In andere landen zullen echter navolgelingen zijn die daar weer agressief door worden en zo moorden we elkaar uit met geavanceerde wapens en rare virussen. Ik betwijfel of de mensheid over 1000 jaar nog bestaat...


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 15:35 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Dat zou nu binnenkort wel eens kunnen gebeuren..


God hates us all ! God hates us all !


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 10-10-2001 17:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ér is maar 1 ding zeker in de toekomst en dat is dat je DOOD gaat.

Tot die tijd enjoy


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-10-2001 17:18 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Zolang de kunst van het bierbrouwen niet verloren gaat, ziet de toekomst er toch best rooskleurig uit


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 10-10-2001 17:23 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 17:18 schreef Claw het volgende:
Zolang de kunst van het bierbrouwen niet verloren gaat, ziet de toekomst er toch best rooskleurig uit


zo mag ik het horen.
niet lullen maar zuipen


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 17:26 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

En !


God hates us all ! God hates us all !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 10-10-2001 17:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

De mensheid zal zichzelf en de rest van de wereld ten onder laten gaan door zijn zelfgecreerde uit de kluiten gewassen egocentrie en drang naar vernietiging op steeds grotere schaal. Maar voor die tijd ben ik denk ik wel dood.
En tot die tijd:



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 10-10-2001 17:49 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik vraag me af of de mensheid ooit geheel zal uitsterven, kben bang van niet.




Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 18:05 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De aarde wordt vast geraakt door een meteoriet in de verre toekomst. Daarna begint het leven weer te komen, dinosaurus, aapmens en uiteindelijk de mens zelf weer. Het verleden zal zich constant herhalen.


the only pleasure is pain


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-10-2001 18:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 17:08 schreef linknl het volgende:
Ér is maar 1 ding zeker in de toekomst en dat is dat je DOOD gaat.

Tot die tijd enjoy



Inderdaad!

Life's a bitch and then you die, so fuck the world and let's get high.


Dead things grow from deep inside...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-10-2001 18:49 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 10 oktober 2001 18:05 schreef Vampire_girl het volgende:
De aarde wordt vast geraakt door een meteoriet in de verre toekomst. Daarna begint het leven weer te komen, dinosaurus, aapmens en uiteindelijk de mens zelf weer. Het verleden zal zich constant herhalen.


Uhm, als de aarde wordt geraakt door een meteoriet is de aarde wel zo'n beetje weg, als-ie groot is dan. Aarde zal sowieso verdwijnen als de zon is opgebrand omdat-ie dan explodeert. Dus waar moet die evolutie dan plaats gaan vinden? Niet hier hoor. Maar mensen gaan elkaar afmaken in de toekomst, dieren zouden dat wel es kunnen overleven en de macht overnemen.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-10-2001 19:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Hoe zie je de toekomst? Allemaal goed en wel, of wordt het een grote klerezooi?



?? Welke toekomst ??


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 20:03 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

er gelooft niemand in een vredige toekomst waarbij wij op andere planeetjes komen en dus uiteindelijk de aarde niet PERSE meer nodig hebben en het alleen een symboplische betekenis heeft, dus fuck meteorieten waar we dan ook wel technologie voor hebben??


ehmz.. het is maar een theorie hoor..


God hates us all ! God hates us all !


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 20:41 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 18:49 schreef Sjaan het volgende:
Uhm, als de aarde wordt geraakt door een meteoriet is de aarde wel zo'n beetje weg, als-ie groot is dan. Aarde zal sowieso verdwijnen als de zon is opgebrand omdat-ie dan explodeert. Dus waar moet die evolutie dan plaats gaan vinden? Niet hier hoor. Maar mensen gaan elkaar afmaken in de toekomst, dieren zouden dat wel es kunnen overleven en de macht overnemen.


Planet of the Apes gezien?


the only pleasure is pain


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2001 20:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ben ik alleen als ik een beetje hoop dat er een virus komt dat de hele mensheid en verder nix vernietigd? Wordt het eindelijk weer mooi hier...

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 10-10-2001 20:57]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2001 21:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ga dood in de toekomst
Dat is zeker
Jullie ook ..


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-10-2001 21:07 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 10 oktober 2001 21:05 schreef Jenje het volgende:
Ik ga dood in de toekomst
Dat is zeker
Jullie ook ..


Ja, ik ook


the only pleasure is pain


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 21:45 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 20:57 schreef Greycloak het volgende:
Ben ik alleen als ik een beetje hoop dat er een virus komt dat de hele mensheid en verder nix vernietigd? Wordt het eindelijk weer mooi hier...

Ja, ik denk dat de mens ook wel mooie dingen heeft.. zoals.. hm.. zoals.. uhmz..

Maar ff serieus -> er zijn toch best mooie dingen?? Zoals ZM? Zie je een aap dit al bouwen? (misschien eerst even een fatsoenlijke foto van paul?? ) *evilgrijnz*


God hates us all ! God hates us all !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-10-2001 21:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 21:45 schreef Ixl het volgende:
Ja, ik denk dat de mens ook wel mooie dingen heeft.. zoals.. hm.. zoals.. uhmz..




Ja, okee, maar mooi voor wie? Wie heeft er verder ook maar een ruk aan? Pinguïns? Leeuwen? Rozen? Coniferen? Mensen doen in het geheel alles voor zichzelf ten koste van hun omgeving. Ethno bom, klaar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 10-10-2001 22:04 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 21:49 schreef Greycloak het volgende:
Ja, okee, maar mooi voor wie? Wie heeft er verder ook maar een ruk aan? Pinguïns? Leeuwen? Rozen? Coniferen? Mensen doen in het geheel alles voor zichzelf ten koste van hun omgeving. Ethno bom, klaar.

Ik vind uw mening, althans in het filosofische topic, altijd erg interessant en wordt iig door mij zeer op prijs gesteld.
Mag ook wel een keer gezegt worden dachtik

Maar wij maken toch mooie hert-oversteekplaatsen over de snelweg? Da's toch mooi voor zo'n hert. hehe, nee maar je hebt gelijk als je bedoelt dat de mens de hele zooi ontwricht, maar hoe denk je daarover dan? Zijn wij een foutje van de natuur?
'k heb het wel eens met een kameraad van me over de goden die dan spelletjes spelen om zich te vermaken hier op de aarde, eerst verzint de een dit, en dan weer iets beters.. zoals dino's.. toen waren ze het zat.. hup ijstijd.. toen kwam de aap.. was in het begin leuk, en daarna werd het saai, en daarna de mens, die overigens nog steeds interessant is (al zijn wij hier bnatuurlijk nog niet zo lang)..


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 11-10-2001 1:42 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2001 20:57 schreef Greycloak het volgende:
Ben ik alleen als ik een beetje hoop dat er een virus komt dat de hele mensheid en verder nix vernietigd? Wordt het eindelijk weer mooi hier...


Daar sta ik ook achter.

Mijn mening over de mensheid moge inmiddels duidelijk zijn.


Dead things grow from deep inside...


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen