IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Horna Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-01-2006 13:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:41 schreef Sater het volgende:
Daar heb ik ze gezien geloof ik...met euh Lumsk?
Lumsk, in Nederland? Wanneer dat.

Volgens mij heb ik ze eind oktober 2003 in de Baroeg gezien met o.a. Behexen.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 06-01-2006 13:49]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-01-2006 13:50 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Naja zo'n soort naam
Iets met een L

Euhm euhm

Loits!

toch?

En nog iets.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2006 14:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 13:41 schreef Sater het volgende:
Daar heb ik ze gezien geloof ik...met euh Lumsk?
Lumsk heeft nog nooit in Nederland gespeeld.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-01-2006 14:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik was er al uit ja, het was Loits.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-01-2006 14:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

heb ik nog een demo van....

iemand ?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-01-2006 15:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2006 14:56 schreef Aaaarco het volgende:
heb ik nog een demo van....

iemand ?


Nee, maar je hebt wel mail.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-10-2008 20:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

godverdomme wat is de nieuwe schel en ruw



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2010 21:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 12-03-2010 1:15 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Na het gezeik met Temnozor en het (te late) bericht van de AIVD die tot de conclusie kwamen dat de Antifa geen zuivere koffie was, mag ik toch hopen dat men in Nederland en vooral bij de Azijnfabriek heeft geleerd deze lui te negeren en dan vinden ze vanzelf wel weer een nieuw doel om te pesten (of ze vriezen dood in hun kraakpand).



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-03-2010 11:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die ophef over Temnozor begreep ik, maar het moge toch zelfs de Antifa duidelijk zijn dat het 'NS'-gehalte van Horna niet verder gaat dan puberaal schelden en chockeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-03-2010 13:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

+ 1

Hopelijk houden de organisatoren van de shows in Nederland de rug recht en gaan de shows gewoon door...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 24-06-2015 0:23 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Openingsnummer van de nieuwe plaat.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-06-2015 0:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Openingsnummer van laatste schijf één echte knaller.

Dees kan ik nie zien, want ik ben anti-jewtube.
Pricipes zijn er om gereleveerd te worden én blijven.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-06-2015 0:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2015 0:24 schreef caron het volgende:
Openingsnummer van laatste schijf één echte knaller.

Dees kan ik nie zien, want ik ben anti-jewtube.
Pricipes zijn er om gereleveerd te worden én blijven.


Uiteindelijk kan je je wel de relevantie van Horna anno 2015 afvragen.

Net lijk Taake, Tsjuder, zzzzzzz...


En nu gaan we vegen


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 24-06-2015 14:01 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nieuwe nummer klinkt dodelijk saai


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 20-08-2015 19:34 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht



Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 09-10-2020 18:39 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 12-10-2020 11:54 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Tja. Ze hebben de afgelopen jaren nog leuke dingen uitgebracht, maar de albums zijn sinds "Sanojesi äärelle" redelijk nietszeggende middenmoters geworden en als dit nummer representatief is voor de hele plaat wordt het voor mij denk ik een uitdaging om de volle 70 minuten daarvan uit te zitten.


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 12-10-2020 12:07 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

Deze band is voor mij na "Ääniä yössä" van de radar verdwenen. Zie net dat dat alweer 13 jaar geleden is. De tering!



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-10-2020 13:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2020 12:07 schreef KwelgeestIV het volgende:
Deze band is voor mij na "Ääniä yössä" van de radar verdwenen. Zie net dat dat alweer 13 jaar geleden is. De tering!


Dat is ook de laatste die ik kocht. Alles wat ik sindsdien af en toe hoorde aanwaaien was toch een streepje minder.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 12-10-2020 16:05 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2020 13:53 schreef Count Usher het volgende:
Dat is ook de laatste die ik kocht. Alles wat ik sindsdien af en toe hoorde aanwaaien was toch een streepje minder.

Er zijn in de jaren na "Ääniä..." nog wel een paar goede releases uitgekomen met het hoogtepunt in "Sanojesi äärelle", dat stilistisch nog zeer in lijn is met het gros van het werk uit 2002-2009 en ook heropnames van nummers uit die hele periode bevat, maar daarna is het inderdaad af gaan zakken.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-10-2020 17:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2020 16:05 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
"Sanojesi äärelle"


Die heb ik wel eens beluisterd. Heeft zijn momenten, maar niet over de hele lijn sterk. Jammmer, want het was ooit wel een kicken band. Heb ze geloof ik in 2001 of 2002 ergens in het Ieperse gezien en dat was echt top.

Edit: Het was 2002. Samen met Taake kennelijk. Dat was ik vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 12-10-2020 17:47]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 13-10-2020 21:46 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Hiidentorni was de laatste die ik echt gaaf vond. Live vind ik Horna veel beter dan op plaat.

edit: de compilatie 'Hiidentorni'. Er is ook een demo met die naam zie ik

[Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 13-10-2020 21:47]


Hafgufa


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 14-10-2020 10:14 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

Die compilatie uit 2000 bedoel je dan?


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 14-10-2020 11:26 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2020 16:05 schreef Diarrepelsteeltje het volgende:
"Sanojesi äärelle"


Op één of andere manier deze band altijd links laten liggen, dat nieuwe nummer is inderdaad bijzonder generisch, maar dat openingsnummer van Sanojesi äärelle alleen al...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen