|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
heersende shit... al speelt Perditor neit mee in de baroeg, ik geloof wel op de rest van de tour... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Waarom niet in de Baroeg? |
|
Waar spelen ze verder dan nog? |
|
quote: MEER INFO VOLGT ASAP, ZEKER KOMENDE WEEK!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Ben benieuwd waar ze nog meer spelen, Perditor wil ik er wel graag bij zien! |
|
Heersch! Daar gaan Verval en ik heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
galgeras |
|
quote: perditor death? Je moeder. |
|
Kakker moet niet zo schreeuwen. |
|
galgaras ging toch ook niet door? |
|
quote:dan kom ik als nog maar dan slechts voor de ''underground metal stands'' en het bier |
|
quote: En om mij op een biertje te trakteren, whahah! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:kmot eerst maar es naar den goudvis gaij poser |
|
Galgeras speelt wel./.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:mooi |
|
Tour is uitgesteld tot February 2004!!! Meer info volgt misschien!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Altijd fijn als men mij niet inlicht... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
tegenwoordig wordt bijna alles afgelast of verplaatst dus dit kon je wel raden... Je moeder. |
|
quote: Waarom zou men jouw inlichten?? Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
The "Revenge of the Desecrators Weekend Tour 2004" is now definate. We had to prospone the whole tour, but all is definate now. Bestial Mockery (Swe), Suicidal Winds (Swe), Perditor (Hol) and Galgeras (Hol) will desecrate Holland and Germany in February 2004. The dates: Fri 20Feb 2004: Metropool, Hengelo (Holland) Sat 21Feb 2004: Festung, Bitterfeld (Germany) Sun 22Feb 2004: Baroeg, Rotterdam (Holland) All info regarding this tour: smconcerts@yahoo.com Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Omdat ik de live zanger van GALGERAS ben. DAAROM! If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Das wel een goeie reden. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Stoer hoor. |
|
quote: WHAHHAHAHHAHAHAHA, dat is wel zo makkelijk ja!!! Toch klinkt me dit soort situaties bekend in de oren!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
whaha, dat wilde ik net zeggen kakker.... het gaat een beetje zoals bij jullie..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |