![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
niemand? ![]() Patch kopen? |
|||||||||
|
Aangeboden! Graspop combi Ticket. Meel: cherylleke at hotblaba Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|||||||||
|
quote: dat ding kan nieuw toch niet veel meer kosten dan 20 EUR kan niemand je wat geld lenen ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|||||||||
|
quote: Ik sta liever niet in de schulden bij iemand, dat vind ik zo erg! Vandaar dat ik het hier even vroeg.. |
|||||||||
|
quote: je vriend vindt het vast niet erg om je wat geld te lenen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote:Kosten die? |
|||||||||
|
2 kaartjes aangeboden voor metellica, korn en slipknot vanavond. Neef kan door omstandigheden er niet naar toe. zie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1085798&page=12 We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|||||||||
|
quote: Iron Maiden en Metallica wil een vriendin van me al.. Voor de rest.. ehm.. euro per stuk? |
|||||||||
|
quote:Om die Maiden was het me met name te doen |
|||||||||
|
quote: ahh |
|||||||||
|
DVD's / VHS / CD-i: Bon Jovi - Keep the Faith 2CD-i ( Rock / Hard Rock ) 5 euro Kiss - Live in Las Vegas DVD ( Hard Rock ) 10 euro Roadrunner Roadrage DVD ( Diverse Metal ) 10 euro o.a. Fear Factory, Type 0 Negative, Sepultura, Machine Head, Life of Agony Shirts: Borknagar - Logo ( TS, zwart, XL, goed/nieuw ) 10 euro Children of Bodom - Led by the Reaper ( HSW, zwart, XL, goed ) 20 euro Fear Factory - 4 Logos ( TS, wit, L, goed ) 6 euro The Gathering - Superheat ( LS, zwart, nieuw ) 12 euro Hammerfall - Renegade World Crusade ( LS, zwart, XL, goed ) 12 euro Heideroosjes - Beach of Fake ( TS, blauw, XL, redelijk ) 5 euro Heideroosjes - Tanks ( TS, donkergroen, XL, redelijk ) 5 euro Helloween - Better than Raw World Tour ( TS, zwart, L, redelijk/goed ) 7 euro Korn - Untouchables ( TS, donkergrijs, L, nieuw ) 10 euro Metallica - Gimme Fuel ( LS, zwart, L, goed ) 12 euro Moonspell - Angelizer ( LS, zwart, nieuw ) 14 euro Sum 41 - All Killer no Filler ( HSW, zwart, M/L, goed ) 12 euro Theatre of Tragedy - Assembly ( TS, zwart, L, goed/nieuw ) 10 euro Patches: Anthrax - Euphoria Head ( Nieuw ) 2 euro Anthrax - PTO ( Nieuw ) 3 euro Anthrax - Spreading the Disease ( Nieuw ) 2,50 euro Paradise Lost - Lost Paradise ( Nieuw ) 3 euro Suicidal Tendencies - Logo (superstrip) ( Nieuw ) 3 euro Suicidal Tendencies - The Art of Rebellion ( Nieuw ) 2,50 euro Van Halen - OU812 ( Goed ) 1,50 euro CD's staan hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1171168&page=29#1409356 [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-06-2004 15:29] |
|||||||||
|
quote: Zie je mail |
|||||||||
|
quote:Interesse! |
|||||||||
|
gezocht shirts/ls van Rigor Mortis(US), Sabbat (UK), Diabolicum MAAK ME GEK!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|||||||||
|
quote: Deze heb ik gisteren gekocht bij V&D NIEUW voor 7,50 .... |
|||||||||
|
quote: hehe, moet dat nou weer? wel goedkoop trouwens, hebben ze daar meer muziek-DVD's voor zo'n prijs? |
|||||||||
|
-edit- hou em mooi zelf [Dit bericht is gewijzigd door Colcothar op 24-06-2004 23:13] Suck on this |
|||||||||
|
quote: en heb je ze al? |
|||||||||
|
quote: Ja en kan ik nou ook kopietjes krijgen? Op je knie en pijp voor genade! |
|||||||||
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|||||||||
|
quote: LOl die Sepultura patch ken ik nog maar geen patches meer voor mij. Ik wacht voorlopig even nu mn spijkerjack gejat is |
|||||||||
|
Een hele berg computerboeken en -tijdschriften: http://www.marktplaats.nl/markt/boeken/informatica/14461.htm |
|||||||||
|
aangeboden Scarecrow DVD @ vik: ik neem die BLOODGNOME vrijdag wel mee naar arnhem, mits jij daar ook aanwezig gaat zijn natuurlijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |