|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien dat mensen met MSIE als browser het beter kunnen zien maar bij mij ziet het er niet zo best uit met het almachtige Mozilla...zal zometeen een screenshot posten. //edit En dan bedoel ik de onnodige zwarte stukken beneden en rechts en de witte stukken boven enzo... Hups: http://members.lycos.nl/mbmarduk5612/Gallowmereshot.jpg [100kB] [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-10-2003 21:20] |
|
lol, ik zie ook de witte vlakken met Opera [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 21-10-2003 21:33] |
|
Ziet er wel mooi uit met leuke oplichtende effecten. Laadt wel een beetje traag (plaatjes te groot?) en maar een klein links in de hoek gebruikt gedeelte op 1024x768 resolutie (staat vreemd). Oh Ja, waar is de link naar ZM? [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 21-10-2003 21:23] Bazzio Attacks!!! |
|
mmmmmmmm.... kep zelf iig geen gekke dingen op mijn scherm, dus wat moet de webmaster nu doen??? |
|
quote: hahaha, zal t doorgeven, want da kan ik zelf nie hehehhe |
|
quote: Laat hem op verschillende browsers en resoluties de site uitproberen, dan kom je vanzelf de gekke dingen tegen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ok..... |
|
hmm Ratje, in Opera ziet het er idd niet zo super uit Tada: De navigatie vind ik tof, alleen is die wel erg 'zwaar'. Ik heb een pIII 700 met 512MB geheugen en de plaatjes switchen niet bepaald snel Enne, waar heb je die site mee gemaakt? De code is onleesbaar hahahaa Ik zal de site wat kritischer bekijken om er een grondiger oordeel over te vellen if you like |
|
Welke versie van Opera is dat? In mijn 6.01 ziet het er best uit. De tekst in het menu licht ook snel op, en ik heb een 600 MHz processor. De site zit bij mij ook wel raar in de linkerbovenhoek gedrukt. |
|
Opera 7.11 |
|
quote: Moet je even op help klikken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat kan ook zo lekker in andermans PC iig, hier mijn screenshot, als we toch bezig zijn: http://www.elessar.nl/imgs/gallowmere.jpg [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 21-10-2003 21:42] |
|
quote: ik kan er niets specifieks over vertellen want ik heb er werkelijk 0,0 verstand van, onze bassist is er mee beziggeweest, dus.... maaruh, Snaack alle tips en kritieken zijn zeker welkom, komt u maar |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
De sfeer van de site zou van mij wat "killer" en "technischer" mogen, past meer bij de muziek die jullie maken vind ik. Verder, no pun intended, vind ik de site "wel ok" maar niet heerscherdeheersch vet, gaaf, strak etc. |
|
quote: nee, hehehhe iig een objectieve mening... |
|
quote: hahaha, als je liever hebt dat ik tegen je lieg wijzig ik mijn vorige post wel hoor |
|
quote: hahahaha, mafkees!!!! |
|
quote: |
|
Anders gaan al die altows even zeuren ... "wheeh wheeeh onder mijn prut-shareware-fucked-up-ik-gebruik-hem-omdat-ik-bij-de-linux-nerds-wil-horen-browser ziet het er niet helemaal goed uit" DOWNLOAD EEN FATSOENLIJK BROWSER! this user is dead |
|
quote: Wat vind jij een fatsoenlijke browser dan? |
|
En dat is volgens jou o almachtige guru der binaire stelsel? |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Eentje waarvan de gebruikers niet constant hoeven te zeggen "misschien moet je hem even onder verschillende browsers uittesten ... ik zie allemaal witte vlakken"... jesus ... this user is dead |
|
heheheheh |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |