![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
@Jenje; luister eens Skumring --->www.skumring.no denk dat jouw deze band ook zeker zal bevallen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Jenje = Jan Hendriksen ![]() ![]() |
|
quote:Dat wist ik al maar mij was de review om een of andere reden nooit eerder opgevallen haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Beter opletten jij ![]() Hier gebeuren wel interessante dingen ![]() ![]() |
|
Druk, druk, druk, dan kan zoiets gebeuren haha. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Gisteren Tristesse binnen gekregen. Ga-aaa-aaaaaf!! ![]() ![]() |
|
Sterf .... heel hard ![]() ![]() |
|
quote: Dat is goed nieuws ![]() Jaren geleden zag ik Tristesse een keer bij de plaatboef liggen en die heb ik toen laten liggen ![]() ![]() Komt het misschien toch goed zo... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm ![]() |
|
Tracklisting voor de rerelease van komende maart: Funeral - Tragedies + Tristesse 2-CD cd1: "Tragedies" + bonus: 1.Taarene 2. Under Ebony Shades 3. Demise 4. When Nightfall Clasps 5. Moment in Black Bonus: 6. Heartache cd2 "Tristesse" + bonus: 1. Thoughts of Tranquillity 2. A poem for the Dead 3. Yearning for Heaven. Bonus: 4. Forlorn 5. Dying (Together as One) Gaaf, met bonusnummers. ![]() ![]() |
|
OOooeeeehhhh VET VET VET ![]() |
|
Funeral Tragedies/Tristesse (2cd reissue) releasedate: 22.03.2006 / April 3rd abroad ![]() ![]() |
|
Funeral speelt op Inferno festival voor de geinteresseerden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Helaasch, dat zit er voor mij niet in om daar naar toe te gaan. Jammer dat het optreden op Dutch Doom Day IV niet doorging. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
De releasedatum is alweer twee weken uitgesteld. ![]() ![]() |
|
Hmm heb em zojuist bij NLstore besteld ![]() ![]() |
|
quote: Dan zul je toch even geduld moeten hebben. Hij komt pas op 17 april uit en zelfs dat is niet zeker, want er schijnt iets mis te zijn gegaan bij de drukker... ![]() ![]() |
|
quote: Nha ik zie wel ![]() ![]() ![]() |
|
Heb de mijne ook besteld. Bij Firebox Records in Finland, daar is hij nu al uit. Kan niet wachten... ![]() ![]() |
|
Eens zien bij wie hij het eerst binnen is ![]() ![]() |
|
Vandaag binnen gekomen!! Artwork ziet er vrij standaard uit,alle teksten staan erin met foto's van de lineup ten tijde van Tristesse en Tragedies. Er is zo te horen wel het een en ander geremixed. Voor Tristesse geen overbodige luxe. Zow nu ga ik lekker genieten van Tragedies op CD! ![]() ![]() |
|
Ik haat jou ... ![]() |
|
En heb je hem inmiddels ook al binnen, Jan? En heeft iemand beelden of een recensie van het optreden van Funeral op Inferno? ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |