IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Funeral Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-12-2005 20:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

@Jenje; luister eens Skumring --->www.skumring.no denk dat jouw deze band ook zeker zal bevallen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2005 20:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 20:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
@Jenje; luister eens Skumring --->www.skumring.no denk dat jouw deze band ook zeker zal bevallen.
Kerel, moet je hier op de FP eens kijken wie daar een review van heeft geschreven


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-12-2005 20:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 20:13 schreef Jenje het volgende:
Kerel, moet je hier op de FP eens kijken wie daar een review van heeft geschreven
Was me nooit eerder opgevallen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2005 20:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 20:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Was me nooit eerder opgevallen.

Jenje = Jan Hendriksen


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-12-2005 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 20:20 schreef Jenje het volgende:
Jenje = Jan Hendriksen
Dat wist ik al maar mij was de review om een of andere reden nooit eerder opgevallen haha.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2005 20:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Beter opletten jij

Hier gebeuren wel interessante dingen


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-12-2005 20:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Druk, druk, druk, dan kan zoiets gebeuren haha.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-12-2005 10:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gisteren Tristesse binnen gekregen. Ga-aaa-aaaaaf!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2005 11:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sterf .... heel hard


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 23-12-2005 20:33 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 3 november 2005 18:55 schreef Mark Z het volgende:
.......
Funeral are also in the process of signing with Firebox Records for a re-release of the first two albums 'Tristesse' and 'Tragedies' ......



Dat is goed nieuws
Jaren geleden zag ik Tristesse een keer bij de plaatboef liggen en die heb ik toen laten liggen

Komt het misschien toch goed zo...



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-01-2006 16:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Tracklisting voor de rerelease van komende maart:

Funeral - Tragedies + Tristesse 2-CD
cd1: "Tragedies" + bonus:

1.Taarene
2. Under Ebony Shades
3. Demise
4. When Nightfall Clasps
5. Moment in Black
Bonus:
6. Heartache

cd2 "Tristesse" + bonus:

1. Thoughts of Tranquillity
2. A poem for the Dead
3. Yearning for Heaven.
Bonus:
4. Forlorn
5. Dying (Together as One)

Gaaf, met bonusnummers.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-01-2006 18:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OOooeeeehhhh VET VET VET


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-02-2006 21:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Funeral Tragedies/Tristesse (2cd reissue) releasedate: 22.03.2006 / April 3rd abroad


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-02-2006 21:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Funeral speelt op Inferno festival voor de geinteresseerden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-02-2006 21:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 21:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Funeral speelt op Inferno festival voor de geinteresseerden


Helaasch, dat zit er voor mij niet in om daar naar toe te gaan. Jammer dat het optreden op Dutch Doom Day IV niet doorging.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 16-02-2006 1:04 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2006 21:07 schreef Mark Z het volgende:
Funeral Tragedies/Tristesse (2cd reissue) releasedate: 22.03.2006 / April 3rd abroad


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-03-2006 19:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De releasedatum is alweer twee weken uitgesteld.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-04-2006 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm heb em zojuist bij NLstore besteld


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-04-2006 12:10 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2006 16:47 schreef Jenje het volgende:
Hmm heb em zojuist bij NLstore besteld


Dan zul je toch even geduld moeten hebben. Hij komt pas op 17 april uit en zelfs dat is niet zeker, want er schijnt iets mis te zijn gegaan bij de drukker...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-04-2006 12:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2006 12:10 schreef Mark Z het volgende:
Dan zul je toch even geduld moeten hebben. Hij komt pas op 17 april uit en zelfs dat is niet zeker, want er schijnt iets mis te zijn gegaan bij de drukker...

Nha ik zie wel heb ik em iig zodra die uit is


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-04-2006 20:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heb de mijne ook besteld. Bij Firebox Records in Finland, daar is hij nu al uit. Kan niet wachten...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-04-2006 21:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eens zien bij wie hij het eerst binnen is


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-04-2006 12:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vandaag binnen gekomen!! Artwork ziet er vrij standaard uit,alle teksten staan erin met foto's van de lineup ten tijde van Tristesse en Tragedies. Er is zo te horen wel het een en ander geremixed. Voor Tristesse geen overbodige luxe. Zow nu ga ik lekker genieten van Tragedies op CD!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-04-2006 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik haat jou ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-04-2006 14:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

En heb je hem inmiddels ook al binnen, Jan? En heeft iemand beelden of een recensie van het optreden van Funeral op Inferno?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen