![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers: heb net een shirt bij Eek besteld via hun Myspace site, www.myspace.com/doomfuneral. ![]() |
|
geen xl of xxl ![]() ![]() |
|
Hmm, dat was me nog niet opgevallen. Gelukkig ben ik niet zo groot. ![]() |
|
quote: Het viel mee: "We are very pleased to announce our new label: INDIE RECORDINGS. The new album will be released september 1st on both regular cd,vinyl and a limited edition cd with a DVD." Gaaf. ![]() ![]() |
|
*fapfap* Zelfde zanger toch nog? ![]() |
|
Dezelfde zanger als het vorige album, From these wounds, inderdaad. ![]() |
|
Sweet, die gast heeft echt een gave stem ![]() |
|
In de Baroeg afgelopen vrijdag stond een andere zanger. Ik denk sowieso niet dat er veel over is van de 'From These Wounds'-bezetting. Ze speelden ook nog eens heel ruk trouwens. ![]() |
|
quote: Ja inderdaad. Ik wist niets van een nieuwe zanger, maar die was wel waardeloos zeg. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ik was denk ik niet goed wakker toen. Het was natuurlijk gitarist Mats Lerberg die tijdens dat optreden zong. Zanger Frode Forsmo was toen verhinderd ofzo, maar zit nog wel in de band. ![]() |
|
Het nieuwe album 'As the light does the shadow' komt op 22 september uit en niemand minder dan Robert Lowe (Candlemass, Solitude Aeturnus) doet een nummertje meezingen! ![]() ![]() Prachtige hoes trouwens... ![]() |
|
ooit een cd van gekocht.. dat dacht ik... was alleen het doosje ![]() signature ![]() |
|
quote: Gadver, deze cd blijft maar beter en beter worden, Robert Lowe's bijdrages zijn echt ge-fucking-wel-fucking-dig. ![]() Heersende cd, kan wel eens mijn favo cd van 2008 worden ![]() |
|
quote: Promo gehad? Ben erg benieuwd, 22 september moet ie uitkomen geloof ik. ![]() |
|
Ben em nu aan het luisteren. Ben blij dat er niet gelijk begonnen word met dat akelige zangeresje ![]() Voor de rest een fijne plaat tot nu toe ![]() [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 05-09-2008 11:25] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:Ja in benelux, 15-9 in andere delen .. @ theedoek, zangeresje??? ![]() |
|
yep op tristesse of tragedies/ of allebei (vond ik maar niets) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
OH .. man die cd's zijn geweldig ... Later werk (from these wounds en de nieuwe) zijn behoorlijk anders hoor. Alleen mannelijke cleane vocals, hele aparte stem heeft Frode, geen standaard stem. Zie trouwens dat er voor From these wounds en na tregdies/tristesse ook nog een album zit .. die maar eens scoren ![]() |
|
Heerlijke plaat die nieuwe! ![]() Robert lowe ook trouwens ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
OUder werk is ook ERG gaaf ![]() |
|
quote: In Fields of Pestilent Grief vind ik ook de moeite waard. Weer met hele hoge vrouwezang. Maar de muziek is wel wat 'sneller' dan op Tragedies. Grrr, ik wil die nieuwe ook hebben! ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Maar weer eens opgezet, From These Wounds ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |