IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Funeral Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-11-2007 10:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Voor de liefhebbers: heb net een shirt bij Eek besteld via hun Myspace site, www.myspace.com/doomfuneral.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2007 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

geen xl of xxl


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-11-2007 10:53 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmm, dat was me nog niet opgevallen. Gelukkig ben ik niet zo groot.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2008 18:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuws van het Funeral front:

'The band is finalizing negotiations regarding a new contract with a well established label,thus ending cooperation with Tuba Records.

The new label will be announced in near future.

Funeral is entering the studio jan. 14th to begin the recording of a new record, hopefully for a spring release...a concept-album is in the loop.

When the new label will be published the band will also launch a completely new website, which will contain amongst other things a filmed studio diary, as well as rare tracks,both studio- and live-recordings from 1995 until this day.'

Klinkt allemaal veel belovend! Maar Funeral kennende zal dit allemaal nog erg lang gaan duren... Ook nog geen nieuws over Fallen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-05-2008 13:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2008 18:29 schreef Mark Z het volgende:
Klinkt allemaal veel belovend! Maar Funeral kennende zal dit allemaal nog erg lang gaan duren... Ook nog geen nieuws over Fallen.



Het viel mee:

"We are very pleased to announce our new label: INDIE RECORDINGS.
The new album will be released september 1st on both regular cd,vinyl and a limited edition cd with a DVD."

Gaaf.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2008 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*fapfap*

Zelfde zanger toch nog?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-05-2008 13:44 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Dezelfde zanger als het vorige album, From these wounds, inderdaad.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-05-2008 15:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sweet, die gast heeft echt een gave stem


miikja
Usericon van miikja
Posted 11-05-2008 12:32 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

In de Baroeg afgelopen vrijdag stond een andere zanger. Ik denk sowieso niet dat er veel over is van de 'From These Wounds'-bezetting. Ze speelden ook nog eens heel ruk trouwens.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-05-2008 14:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2008 12:32 schreef miikja het volgende:
In de Baroeg afgelopen vrijdag stond een andere zanger. Ik denk sowieso niet dat er veel over is van de 'From These Wounds'-bezetting. Ze speelden ook nog eens heel ruk trouwens.


Ja inderdaad. Ik wist niets van een nieuwe zanger, maar die was wel waardeloos zeg.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2008 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-08-2008 16:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 mei 2008 14:54 schreef Mark Z het volgende:
Ja inderdaad. Ik wist niets van een nieuwe zanger, maar die was wel waardeloos zeg.


Hehe, ik was denk ik niet goed wakker toen. Het was natuurlijk gitarist Mats Lerberg die tijdens dat optreden zong. Zanger Frode Forsmo was toen verhinderd ofzo, maar zit nog wel in de band.




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-08-2008 16:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Het nieuwe album 'As the light does the shadow' komt op 22 september uit en niemand minder dan Robert Lowe (Candlemass, Solitude Aeturnus) doet een nummertje meezingen!



Prachtige hoes trouwens...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-08-2008 18:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ooit een cd van gekocht.. dat dacht ik... was alleen het doosje


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2008 11:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 16:57 schreef Mark Z het volgende:
Het nieuwe album 'As the light does the shadow' komt op 22 september uit en niemand minder dan Robert Lowe (Candlemass, Solitude Aeturnus) doet een nummertje meezingen!



Prachtige hoes trouwens...


Gadver, deze cd blijft maar beter en beter worden, Robert Lowe's bijdrages zijn echt ge-fucking-wel-fucking-dig.

Heersende cd, kan wel eens mijn favo cd van 2008 worden


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-09-2008 18:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2008 11:38 schreef Jenje het volgende:
Gadver, deze cd blijft maar beter en beter worden, Robert Lowe's bijdrages zijn echt ge-fucking-wel-fucking-dig.

Heersende cd, kan wel eens mijn favo cd van 2008 worden


Promo gehad? Ben erg benieuwd, 22 september moet ie uitkomen geloof ik.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-09-2008 11:24 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ben em nu aan het luisteren. Ben blij dat er niet gelijk begonnen word met dat akelige zangeresje
Voor de rest een fijne plaat tot nu toe

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 05-09-2008 11:25]


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2008 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2008 18:08 schreef Mark Z het volgende:
Promo gehad? Ben erg benieuwd, 22 september moet ie uitkomen geloof ik.
Ja in benelux, 15-9 in andere delen ..

@ theedoek, zangeresje???


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 05-09-2008 14:32 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

yep op tristesse of tragedies/ of allebei (vond ik maar niets)


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2008 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OH .. man die cd's zijn geweldig ...

Later werk (from these wounds en de nieuwe) zijn behoorlijk anders hoor. Alleen mannelijke cleane vocals, hele aparte stem heeft Frode, geen standaard stem.

Zie trouwens dat er voor From these wounds en na tregdies/tristesse ook nog een album zit .. die maar eens scoren


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 12-09-2008 11:52 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Heerlijke plaat die nieuwe! Mijn eerste kennismaking met deze band. Was wel even verrast aangezien ik ivbm genre grunts verwachtte, maar niet teleurgesteld aangezien de cleane vocalen prima passen.

Robert lowe ook trouwens



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2008 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

OUder werk is ook ERG gaaf


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-09-2008 12:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2008 11:47 schreef Jenje het volgende:
Zie trouwens dat er voor From these wounds en na tregdies/tristesse ook nog een album zit .. die maar eens scoren


In Fields of Pestilent Grief vind ik ook de moeite waard. Weer met hele hoge vrouwezang. Maar de muziek is wel wat 'sneller' dan op Tragedies.

Grrr, ik wil die nieuwe ook hebben!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2008 14:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht





Silence
Usericon van Silence
Posted 19-07-2010 15:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Maar weer eens opgezet, From These Wounds Die stem blijft zo vreselijk mooi.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen