|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kreeg vandaag dit mailtje: Een groep jongens terroriseert verschillende plaatsen in Nederland en hanteren daarbij een gruwelijke methode. Meisjes die de bende tegen het lijf lopen, krijgen de keus voorgelegd: óf je doet mee aan groepsseks, óf je krijgt van ons een smiley. De meisjes kiezen voor het laatste - 'smiley' is een benaming van het lachende gezichtje op xtc-pillen. Des te groter is de schok als blijkt dat de bendeleden er iets heel anders onder verstaan: twee messneden in de mondhoeken en vervolgens een flinke stomp in de maag zodat de wangen uitscheuren doordat lucht die eruit geperst wordt. Nadat ze dit gedaan hebben strooien ze zout op de wond zodat je voor de rest van je leven met een litteken zit (eeuwige glimlach). Ze zijn inmiddels al in Vlaanderen, Bergen op Zoom, Leiden, Antwerpen, Roosendaal, Antwerpen en Halsteren opgedoken. De bende bestaat uit ongeveer 6 Antillanen/Marokkanen. ( bron: http://www.leidschdagblad.nl/Pagina/0,7104,14-1-6392--1604068-1488--,00.html http://www.leidenuniv.nl/mare/2003/06/0901.html ). Forward deze mail dus naar iedereen die je kent, ook naar jongens zodat zij het weer kunnen vertellen aan de meisjes die zij kennen, zorg er in ieder geval voor dat ze weten wat ze moeten zeggen als ze de betreffende bende tegenkomen!! Kopier de tekst, zodat je niet al de emailadressen in de mail krijgt die hem al doorgestuurd hebben!! Heeft iemand hier wel eens iets over gehoord? 't Is een eind bij mij uit de buurt hoor, maar aangezien hier mensen uit heel het land zitten (en ook uit België) ben ik toch benieuwd of dit verhaal bekend is bij mensen... Of is dit toch echt een broodje aap verhaal aldus Peter Burger van de Leidse Universiteit.. ('t Kan zijn dat hier al eens iets over is gepost, maar ik kon het niet vinden via de zoekfunctie in ieder geval)... ..."Hate can only create more hate"... |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik geloof er niet veel van, maar als ze echt bestaan... Nekschot! o, broodje aap. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-10-2003 23:21] |
|
dat mailtje heb ik ook gekregen! dat is echt ziek [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 27-10-2003 23:22] |
|
quote: |
|
gadverdamme, hier wordt ik goed bang van. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
On topic: weg met deze gasten, met een roeiboot laten terugroeien, godverdegodver! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Vind het ook een vreemd verhaal, vooral omdat er zich dus nog nooit echt slachtoffers hebben gemeld... Ben dan toch benieuwd hoe zo'n 'broodje aap' verhaal dan de lucht in komt.. Hij bestaat blijkbaar al heel lang, maar wie verzint zoiets?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Het is dat het niet waar is ... maar het idee ... this user is dead |
|
quote:is eigenlijk best goed. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 27-10-2003 23:24] |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ruige methode, wel effectief |
|
quote: Stel, het is waar. Wat ZOU je dan als meisje moeten zeggen als je zulke lui tegenkomt? Toch niet 'doe mij maar de groepsseks' dunkt me... |
|
quote: effectief? welk 'doel' bereik je ermee dan? this user is dead |
|
tja, ik zou 't ook niet weten. (eh, ik had 't tegen Dwaallicht) [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 27-10-2003 23:26] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
als het dan maar met condooms is. maar dit was toch al op tv geweest, dat het niet waar was. ik wist het al. Oud Vuil. |
|
quote: Dit zijn dan ook niet mijn woorden, dit stond onderaan het mailtje... En ja, het is een domme tekst want als het waar zou zijn en je zou ten prooi vallen ben je toch de lul, wat je ook zegt... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ach je kan er misshien nog een goed potje sex uit slaan this user is dead |
|
Vrouwen zijn echt niet zo zwak als ze lijken. Kom op dames, TERUGSLAAN! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Bron: http://www.leidschdagblad.nl/Index/0,4412,,00.html?sHoofdUrl=http%3A%2F%2Fwww.leidschdagblad.nl%2FPagina%2F0%2C7104%2C14-1-6392--1604068-1488--%2C00.html |
|
quote: Die link had ik ook al geplaatst in mijn openingspost... @Mörke: Nou, bedenk 's een leuke en originele wraakactie die een vrouw hierop zou kunnen uitvoeren... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tja, weer zo'n urban legend die af en toe es de kop opsteekt... ik hoop maar dat er geen idioten inspiratie aan opdoen. |
|
Hmmmja, maar iedereen leek 'm te negeren. Als het een 'mythe' blijkt vervalt de discussiewaarde nogal in mijn ogen. Maar goed, geef er maar een wilde draai aan zou ik zeggen. |
|
quote: Het is meer zo dat ik benieuwd ben wat mensen die daadwerkelijk uit genoemde steden komen er over gehoord hebben, en óf ze er überhaupt wel 's iets over gehoord hebben... @ Narsil: Nou inderdaad, er zijn altijd genoeg gekken die het nog geen slecht idee vinden ook.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
het is natuurlijk wel erg slim om het als een mythe voor te doen, als het waarheid bevat zou het wel eens de nodige represailles kunnen veroorzaken....die gasten vastbinden bek open trekken vol gieten met benzine en strijker erin zoiets terechts Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |