|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Deep purple valt mee, maar te saai om te luisteren. Idem voor het meeste werk van Sabbath. Aerosmith vind ik in het algemeen tegenvallen. AC/DC daarintegen kan mij nog wel eens bekoren (ook niet alle nummers, maar toch veel). Alice Cooper vind ik ook best goed, als het op rock aankomt. |
|
Deep Purple is god! Burn, Stormbringer, Fireball en Machine head etc. allemaal geniale albums. Black Sabbath idem dito, geweldige albums. AC/DC vind ik leuk voor 1, 2 nummers en daarna is alles hetzelfde. Aerosmith vind ik rommel, stomme love songs Ik, Wil Schuurman |
|
ik kan het allemaal wel waarderen, zij het in gematigde hoeveelheden.. ik heb ook wel wat dingen van de scorpions, goeie band (leuk accent ook) |
|
AC/DC, Deep Purple, Scorpions, Black Sabbath... ja, die kunnen mij best wel boeien... af en toe wel zo lekker rustig, zo'n oude rockband |
|
Ik vind de stemmen van de meeste zangers van die bands verschrikkelijk. Vooral ACDC, wat een helllllllll |
|
Heerlijke muziek... vindt zelf Trapeze, Uriah Heep, Rainbow, Nazareth ook in dit rijtje thuis horen. Maar AC/DC vindt ik persoonlijk geen ene ruk aan.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Aaahhh... Deep Purple est ... Goeje band, alleen af en toe tikkeltje... vaag AC/DC est ... Ben een erg grote fan van ze... toen Bon Scott er nog bij zat that is Aerosmith is Black Sabbath is maar zozo... En dan heb je ook nog Led Zepplin! Misschien zoetsappige muziek, maar echt GE-NI-AAL FREEZE |
|
Black Sabbath en Led Zeppelin vind ik wel cool, de rest interesseert me niet zo. no text supplied |
|
ja bon scott was wel degelijk de man when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
tsk, Pink Floyd is ook classic rock...de meestee mensen weten wel wat ik daarvan vind! Deep Purple is erg goed. Black Sabbath (met Ozzy) is ook wel aardig. AC/DC is erg goed te pruimen...ja. |
|
Prima achtergrondmuziek allemaal, maar het is niet meteen iets waar ik thuis met plezier naar zal luisteren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik vind die comeback van Kiss een beetje gek, ineens ziet die make up er heel kinderachtig uit, een poesjesgezicht, een ster op je oog...is Kiss de uberglamrock band? |
|
Pink Floyd, Deep Purple, afgelopen dagen wat van gedownload Aerosmith vind ik niet wat. AC/DC kan ik al helemaal niet hebben. Black Sabbath is leuk, maar niet te lang. Verder Led Zeppelin Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Black Sabbath haha!! zet het gelijk op: the mob rules! [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 28-10-2003 18:34] And my marlboro light |
|
ouwe rock heerscht! Black sabbath Ac/dc Deep purple Nazareth Saxon Ik distancieer me volledig van ZM |
|
Saxon, Deep Purple, Led Zeppelin, Black Sabbath, Pink Floyd allemaal geweldige bands. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
AC/DC zijn altijd mijn grote helden geweest! maar Black Sabbath, Rose tattoo en Motorhead komene er niet ver achter! Wereld muziek! ENFORCER |
|
bij mij janis joplin maar mensen die me kennen mmm worden gek van me met me janis... maar voor de rest vind ik de classics wel goed allemaal |
|
DIO!!! sebinsagoil |
|
quote:Een kenner!!! ff tussen haakjes (Motörhead en Saxon zijn volgens mij al metal hoor... Saxon is iig NWOBHM geloof ik ) FREEZE |
|
quote: Hmm,durf motorhead niet echt metal te noemen... Voor de rest;Die ouwe rock is niet onaardig,maar niet echt mijn ding... spelfout weggehaald... |
|
quote: Mijn allereerste album (die waren toen nog standaard op vinyl dames en heren) was 'Highway to Hell van AC-DC.... Hoe passend was die titel, bleek achteraf (black metal bestond toen nog niet). Black Sabbath en Rainbow (On Stage!) vind ik nog steeds fantastisch, en Status Quo gaat er, in gepaste dronkenschap, ook wel in, maar dan wel de hele oude. Bands als Aerosmith vind leuk, evenals een Led Zeppelin, maar een band als Kiss heb ik nooit iets mee gekunnen. All glam and no jam voor mij (copyright Helstar) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik weet niet hoor, is vast toen al iemand geweest die z'n scheten heeft opgenomen terwijl ie op pannen aan het rammelen was Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hahahaha, dat zou best kunnen; we hadden toen een hobby-project dat we Sick Snoggers (misselijek rukkers) hadden genoemd, en inderdaad, daar zaten dat soort geintjes bij, al was dat meer een Venom-persiflage, en toen kwam opeens S.O.D. en gingen mensen zelfs dat serieus nemen. Tsja, dan is de lol er gauw af. Aangezien ik nu één hoog woon kan ik helaas niet meer in een kelder nou iets opscuurs opnemen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Black Sabbath (incl. Dio, Gillan, Hughes en Martin) en wie AC/DC, Sabbath enzo geen metal vindt: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |