|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*zet een paar flesjes Duvel in de koelkast* Hebben ze rekening gehouden met Nederlanders die Belgisch bier drinken? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Je bent inderdaad een watje als je niet eens je lever naar de tyfus durft te zuipen! |
|
Ik heb ook allemaal belgisch bier staan hier, als die laffe zuiderlingen niet drinken doen wij het wel voor twee Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Wat een stoere Nederlandse mannen hier allemaal op ZM "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Zo zijn wij he! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
het ligt in ieder geval niet aan mij! |
|
quote:-aai- flinke meid, 'k wist da'k op je kon rekenen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Het is in meerdere landen zo hoor. Veel kleine brouwerijen in Duitsland zitten ook in de penarie door teruglopende bierconsumptie daar. Ik denk dat dit te maken heeft met het niet-trendy zijn van bier bij de hedendaagse jeugd. Vandaar de geen-statiegeld, 25cl. schroefdop-flesjes en de "longneck" flessen en "ICE-uitvoeringen" |
|
De Belgen drinken wel meer wijn, en daar zit ik voor iets tussen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Bier wordt inderdaad nogal weggeconcureerd door allerlei alcoholhoudende vruchtensapjes, met onderhand als icoon de welbekende BrEeZaHzZ. Misschien moeten we de bierproducenten helpen met het terug in de markt zetten van het Heilige Vocht. Gratis figureren in reclamespotjes? (Met allemaal een ZM-shirt aan natuurlijk ) I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Leuk he die BaCarDi BrEEzaHahahH! |
|
HAHAH, da's minder goed nieuws... ENFORCER |
|
[offtopic]Check je mail nou eens gast! [/offtopic] |
|
HEHE kan eindelijk weer bier zuipen..eeehhh posten ondr mijn eigen naam! Cheers Elfensteen! |
|
Beer to the Dutch! Belgen drinken minder...hmmm...we kunnen in princiepe een voorsprong opbouwen Enforcer |
|
Argh, nog meer Belgisch bier zuipen om de brouwerijen te steunen dan heh |
|
kuch, neen, daaromsschreef ik DIT er nog ff bij he! quote: Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nou, haal die bierconsumptie dan omhoog! Doen we een wedstrijdje |
|
Wat is nou de betere pils daar? Ik kan er maar 3 opnoemen dacht ik zo: Stella, Jupiler en Maes (en dat laatste zal het zeker niet zijn) |
|
Daag je ons uit, IronGlory? Ik accepteer de uitdaging. Noem maar een datum en plaats dan zal ik proberen de Vlamingen eruit te zuipen. Hoe dan ook zullen we gezamelijk KUTZAT worden |
|
Duvel, de Koninck, Palm, Rodenbach, Westmalle, Orval edit: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 28-10-2003 19:53] |
|
quote: Chimay! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Dubbeldikenvette DEAL en das idd't belangrijkste Ik kom weer de grens over met het X-mass fest Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dan zullen we daar gezamelijk het glas heffen en zuuuupen als tempeliers [ofzo..] |
|
Ik hou heel erg van ALFA pils uit Limburg! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |