|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
teringherrie[metal] maken |
|
Ik weet het ook niet. Mezelf in de vernieling helpen misschien? |
|
Ik haal 'em er nog maar 'es van stal: PRE MORTEM - COINCIDENTIA OPPOSITORUM The past is a memory The future has to come The present is now Moments to distinguish Changing situations Harmonized oppositions Life exists of moving moments So you've got to believe, Disbelieve! See the facts and the disguise Try to find in your fear some relief Tread upon the path between truth and lies Try to live and live to try Now you have to undergo your fate and see where it is at The desire to avoid suffering is the longing to be dead To live your life in happiness is a misjudgement in your head Social limitations are your freedom Mental ignorance is your wisdom Refuse to accept the unacceptable Living life for happiness is an illusion So don't be dissappointed if it leads you in confusion Experience all sides of life, make it complete Only your interests will stay, the way to succeed Harmonized oppositions Dualistic mindgames Pleasure Pain Agression Fear The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
Alright now, Won't you listen? When I first met you, didn't realize I can't forget you, for your suprize you introduced me, to my mind And left me wanting, you and your kind I love you, Oh you know it My life was empty forever on a down Until you took me, showed me around My life is free now, my life is clear I love you sweet leaf, though you can't hear Come on now, try it out Straight people don't know, what your about They put you down and shut you out you gave to me a new belief and soon the world will love you sweet leaf --- 1 woord : God hates us all ! God hates us all ! |
|
heerlijk hè, die drugsverheerlijking? |
|
De zonsopgang zien in zoveel mogelijk landen op deze aardbol. En natuurlijk de maan, want daar ben ik ook gek op!! the only pleasure is pain |
|
Eindelijk een s dat focking motorrijbewijs halen en dan op de motor (honda shadow 500cc) lekker touren. Tja verder als dat denk ik eigenlijk niet Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: De maan?!? lijkt me vrij saai... het astronauten beroep word veel te veel geromantiseerd!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-10-2001 22:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dan moet je echt eens een keertje aandachtig naar de maan kijken, ik vind hem zelfs veel mooier dan de zon. the only pleasure is pain |
|
Zal ik doen; maarruh; ben meer een sterrentype!! Vooral de gevallen sterren.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Volgens mij had edder laatst een soortgelijk topic geopend onder de naam 'Wat doe ik hier?' Ik zou em sluiten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Deze lijkt me toch iets anders!! the only pleasure is pain |
|
quote: Vind ik ook! |
|
quote: de maan is schitterend, veel mystieker, veel sfeervoller die kun je ook echt bekijken, de zon wordt je alleen maar blind van en gevallen sterren... gevallen engelen zijn ook errug interessant misschien is het wel mn levensdoel veel mooie dingen te zien en veel kennis op te doen je levensdoel hangt denk ik ook af van het idee van reincarnatie. ik denk dat je anders tegen je leven(sdoel) aankijkt, als je in reincarnatie gelooft Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Tip: niet uitstellen; reizen met die hap! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Voor maaliefhebbers een maanmeditatie : kijk naar de maan en laat elk deeltje van de maan op je lichaam inwerken (elke deeltje van de maan eenworden met elk deeltje van jouw lichaam ) wees een met de maan ,en observeer wat er gebeurt in je lichaam (post het svp) |
|
quote: En je krijgt er geen pijn in je oogjes van... |
|
quote: Haha, dat is ook een voordeel van de maan. the only pleasure is pain |
|
Biologisch gezien is je levensdoel "voortplanting". Maar ja, de mens moest weer zoiets als "rede" ontwikkelen he... Mijn levensdoel? Da's een goeie... Mijn leven zo lang mogelijk rekken (al schijn ik als linkshandige al 10 jaren in te moeten leveren in vergelijking met een rechtshandige). En zoveel mogelijk tijd doorbrengen met mensen die ik echt waardeer. |
|
ontwikkelen vanuit oprechtheid |
|
Op een zo aangenaam mogelijke wijze alle hindernissen tussen je geboorte en je dood zien te overleven. Dat lijkt me al een doel op zich. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: heh... dat heb je leuk omschreven Ik heb dat ook eigenlijk wel een beetje; ik irriteer me geregeld kapot aan mensen op straat (vooral als ik ze niet ken; ben erg egoïstisch) en mijn standpunt is altijd dat ik er ook niet om heb gevraagd om geboren te worden. Nou ja... het is nu eenmaal zo en ik moet al blij zijn dat dat in een land is waar we het gewoon heel erg goed hebben. Maar dat maakt het er niet altijd makkelijker op hoor. Een nieuw doel in dit leven is dan ook om te proberen de mensheid te begrijpen. Da's een heuse uitdaging kan ik je verzekeren. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Sommige uitdagingen zijn veel te groot. Mezelf leren begrijpen vergt al een hele hoop energie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wil mezelf helemaal niet begrijpen, ik verras mezelf liever. Ik geniet liever van mijn leven |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |