|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je verwart het wrsch. met de "Weer Leuks in de Pazzop" topic. Ze spelen nl. 3 data in NL voordat D'666 weer naar Australie verkast. |
|
quote: Zou ook best kunnen. Maar weer naar Australie? Ze waren toch al lang Nederland uitgeschopt? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Een paar jaar terug bij de 1ste poging wel maar zover ik weet zitten ze al ruim 1 of 2 jaar in NL of iig europa. Ander mogelijkheid is dat de individuele members andere problemen hadden met de immigratiedienst. Ik DENK dat ze uit eigen wil terug gaan. Ben niet zeker. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 30-10-2003 11:46] |
|
Ik kom denk ik wel als ik geen kater van zaterdag heb. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Voor Destroyer kom ik zeker wel ff langs. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Yeah, Baroeg it will be . |
|
Present! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
HAHAHAHAHA vet And my marlboro light |
|
Volgens mij ben ik ook aanwezig. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Jammer 1 November al My Dying Bride, en daarna moet ik toch echt gaan stampen voor m'n examens. |
|
Hmm, ik wil wel graag gaan kijken... maar tis dan net MDB in Antwerpen... gaan ze nu echt terug naar Australie Ik wil ze wel nog es zien hoor. |
|
Kom gezellig naar Rotterdam I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Als MDB dan in Belgie zit moet je de dag ERVOOR naar Bladel komen (wat VEEL dichterbij de grens is) Kaart en data --> http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=586589&page=2 |
|
quote: Smoesjes, je bent gewoon een beetje bang voor Sara... en gelijk heb je, raar wijf. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Jamaar de dag ervoor moet ik naar Mindviewfest... Arachnica enzo... |
|
Tjah, dan kun je nog uiterlijk 3 nov. in Groningen meemaken...en anders je prioriteiten rechtzetten. |
|
misschien kom ik ook wel ff kijken.. hopelijk is de auto niet bezet dit weekend "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ga ik morgen heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dan drinken we wel een biertje. Moet ik eerst even oefen om Leviathanica uit te spreken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hehe, de support acts waren best wel RUk. Morigan sloeg alles met de onzichtbare bassist (of eeen bassist met plankenkoorts die vanuit de kleedkamer mee aan het spelen was). Maar destroyer maakte alles (ondanks de té korte setlist) alles goed. Vet gespeeld, enthousiast en de goede nrs. alleen ontbrak Satans hammer. En verder heb ik Leviathanica, Verval, Altx, Tnightmare, en Dunne Hein nog gezien. En natuurlijk kleine micha banaan maar dat is standaard. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ha deströyer was idd vet, eerste band Nox was wel ok, morgan was maar raar, trouwens rasputin houdt NIET in als er vrouwen in de pit zijn oja gezien: Desire, Altx, Tnightmare, Levianthica, Verval, Dunne Hein, Rasputin (natuurlijk) meer Zmemmers waren er toch niet??? And my marlboro light |
|
|
|
de grote afwezige was trouwens snagger/julian... And my marlboro light |
|
Hehehe als ik ooit beloofd heb om te komen moet ik dronken geweest zijn! haha, nee ik heb morgen een redelijk belangrijk tentamen en daarnaast heb ik vandaag met mijn broertjes mn verjaardag gevierd hehe Ik, Wil Schuurman |
|
Zat er iook aante denken om te gaan maar als ik was geggaan was het alleen voor het bier hehehehe! destryer vinnik geen kut aan, niet echt althans...wel gezellig altijd die zondag middagen heb hard zitten twjifelen maar het weekend was al alcoholisch genoeg geweest! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |