|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ah vandaar, hoe gaat het trouwens met je studie?? And my marlboro light |
|
gelukkig want ik heb net gegeten And my marlboro light |
|
Ik was dus in Bladel maar i.t.t. sommigen hier vond ik alle 3 bands GEWELDIG. Van Morrigan kan ik alle nummers dromen dus dat was feest. Nox was een kleine fucking aurale atoombom, HEERSCHEND! D'666 speelden goed maar hadden er blijkbaar niet zoveel zin in; gevolg: geen toegift en geen interactie met het publiek. Wel een zooi CD's weer meegenomen hahaha!! |
|
quote: Destroyer had er hier dan toch wel zin in. Ze speelden enthousiast, goed, het geluid was voor de verandering ook best wel te doen, en het publiek deed ook mooi mee. Er was echter jammer genoeg geen D'666 Merchandise. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben in Groningen geweest. Nox heb ik helaas gemist. Morrigan vond ik een aanfluiting. Zeer incompleet, rommelig, onstrak, visueel zwak, etc. etc. Lang leve de kelderbar alwaar Carcass gedraaid werd. D'666 Viel me wederom tegen. Ook zij speelden rommelig. Met name de drummer vond ik erg onstrak. Hij moest ook maar eens een metronoom kopen. Dan gaat niet alles veel te snel en verzanden de nummers niet in een enorme puinhoop. Qua presentatie vond ik ze ook relatief zwak. Eerder overtuigden ze toch meer, naar mijn idee. Jammer, jammer. Een hoop knaken weggegooid. Gelukkig geloof ik niet in die recessie-bullshit. Touché, pussycat! |
|
Maar goed dat ik niet ben gegaan. ik had wel zoiets verwacht. De heren van Morrigan zullen vast wel weer beschonken hebben opgetreden. |
|
quote: Ze heten niet voor niks "Morrigan" of wel? Maar goed, ik mote eerlijk toegeven dat ze niet geweldig speelden in Bladel maar ook niet slecht zoals in de Goudvishal met WTD4. Anyhow, in Bladel hadden ze ook een hele dijk flessen Dommelsch on stage evenals een stuk of 30 duitse Hellbangers voorin. (jee6 wat kunnen die duitse thrashwijven toch lelijke koeien zijn ) |
|
Was wel een lekkere en gezellige namiddag metal! Altx, Micha, Rasputin, Verval en Leviathanica gesproken, en Dunne Hein heel even. Nox vond ik zeer gaaf moet ik zeggen! Zo moet death metal gewoon klinken. Morrigan zag er wat armzalig uit, 1 zo'n vent met gitaar en corpsepaint... Op zich wel degelijke black metal, al had die cleane sfeervolle zang van mij niet gehoeven. Destroyer666 speelde superstrak . |
|
quote: Ff een wat minder zure reactie over het optreden in Groningen. Nox was tof, prima opvolger van Centurian. Morrigan was niet mijn ding, maar aan de reactie van het publiek te merken konden toch vele het waarderen. En D'666 heeft weer eens voor een fijne avond bangen gezorgd. p.s. Morrigan komt visueel een stuk sterker over dan dat zure hoofd van jou. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jacco, Wat ben je toch een lul de behanger. Alles en iedereen afzeiken, je mag van geluk spreken dat men het nog niet over jouw tekortkomingen heeft gehad. Als er iemand een metronoom nodig heeft ben jij het wel met je As it Burns. Ik kan me een optreden in Vera herinneren dat je ze er liever naast dan raak slaat. Ga eerst zelf maar eens drumles nemen voordat je denkt dat je een andere drummer op de feiten kan wijzen. Qua presentatie moet je helemaal je bek houden want met zo'n smoelwerk als dat van jou is elke presentatie gedoemd te mislukken. Nou kom maar weer met je kritiek, ik wacht gespannen af. |
|
Zo dat was weer veel te gezellig Veel bekende gezichten en ook nog wat zet emmers gezien. Alleen Leviathanica niet. Vreemd, ik heb toch echt de hele dag aan de bar gezeten. Had je soms je eigen drinken meegenomen? :p I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja Jacco, kom op met de verdediging! |
|
Nox was behoorlijk goed en Destroyer 666 had er wel zin in alleen Morigan was een beetje een vage band. Op cd zullen ze vast stukken beter klinken. In ieder geval een geslaagde dag. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ze hebben Rocco idd ook al eens gevraagd "Die drummer van jullie, vindt die 't wel leuk?" Ik kan er nu eenmaal niet veel aan doen dat ik met zo'n rotkop ben geboren. Ik ga hem in ieder geval niet verbergen achter een laag corpsepaint (heb ik één keer gedaan en was gelijk genezen). En tja, ik ben nu eenmaal niet zo heel erg metal, dus vertrekt mijn gezicht aardig door al die partijen die mijn bandje mij dwingt te spelen. Gelukkig zit ik achter een drumkitje verscholen, dus zullen niet heel veel mensen zich aan mijn uitstraling hoeven ergeren. Ik hoor tenminste van heel veel mensen dat ze me niet goed hebben kunnen zien en gelukkig sta ik dan ook zelden op foto's. ps: Die gast van Morrigan, die keek pas vrolijk, hmmm? [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 03-11-2003 20:53] Touché, pussycat! |
|
Hmm, in tegenstelling tot menigeen hier vond ik (en best wel een aantal met mij) Morrigan de meevaller van de avond (ik zag ze in Groningen afgelopen vrijdag). Ik had geen idee wat ik ervan moest verwachten maar Schaffelaer werd al gelijk enthousiast toen hij weer eens corpsepaint op het podium zag. Het optreden was sfeervol en kil (op een positieve manier), de cleane zang vond ik er ook geweldig tussen passen en stoorde mij alleen toen het in twee opeenvolgende nummers op bijna dezelfde manier gebruikt werd. Deströyer 666 was ook wel weer beuken, maar ik heb ze wel beter meegemaakt, overigens was er bij ons wel merchandise. NP: Pat Benedict Orchestra - Powerslave For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
De muziek van Morigan was ook wel goed alleen het werd gewoon soms rommelig gebracht en ze stonden/zaten erbij alsof ze er geen zin in hadden. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-11-2003 14:49] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
MORRIGAN HEERSCHT!! D'666 HEERSCHT!! NOX HEERSCHT!! Zo...kwijt...duidelijk. (En da's dus geen gelul maar echt mijn oprechte mening) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-11-2003 15:10] |
|
damn, waarom zie ik dit topic NU PAS? |
|
Het was gaaf in Groningen! |
|
quote:Wat nu? Moet ik me gaan verdedigen tegen een goedbedoelde grap? Of is er in navolging van de TMDC-propagandamachine nu stiekum ook een AiB-versie in het leven geroepen? Nou, vooruit. Ter vermaak van de forumdeelnemers een bescheiden weerwoord. quote:Ah, we gaan gelijk maar tutoyeren? Dan doe ik gezellig met je mee, laat ik je voor het gemak "Richard" noemen. quote:Ik begrijp uit deze scherpe opener dat je mijn postgedrag op de rest van dit forum (en op andere fora) nauwlettend in de gaten hebt gehouden. Touché, mijn beste. Rest mij enkel nog je aan te raden een klacht in te dienen bij het forumbeheer. quote:Integendeel. Zo'n geluk vind ik dat überhaupt niet. Mensen zijn juist altijd zo positief over mijn prestaties, dat ik uit voorzorg mijn veters iets strakker aansnoer, opdat ik niet naast mijn schoenen ga lopen van zelfingenomenheid. Daarbij heb ik in zeer gewaardeerde (e-)zines een aantal keren dermate lovende kritieken mogen ontvangen, dat het me zwaarmoedig stemde. Ik moet dat immers vervolgens wel allemaal live gaan waarmaken. Ik wil je bij deze dan ook hartelijk danken voor het in twijfel trekken van mijn vermeende kwaliteiten. quote:Ik ben idd. al een tijdje op tijd naar een goede metronoom. Eentje die je uitgebreid kan programmeren, enzo. Misschien kan je me een goed type aanraden? Net als vele muzikanten ben ik ook geneigd door de adrenaline-rush sneller te spelen dan ik gewoonlijk doe. Het voordeel ervan is dat er meer nummers in een set passen, maar ja, als ik steeds sneller ga spelen vallen dadelijk de prestaties van alle andere drummers in het niet bij mijn dodelijke salvo's, natuurlijk. Dat zou jammer zijn. quote:Missers hebben volgens mij niet zo veel te maken met metronomische strakheid, maar dat terzijde. Welke van de drie keer dat we in de grote zaal stonden bedoel je eigenlijk? Van de laatste keer heb ik toevallig een opname, en ik moet toegeven dat er niet heel veel missers opstaan. Een uitzondering is natuurlijk het incidentje tijdens de toegift (jaja, ze wilden meeeer!) waarbij ik een stok verloor. Dit was het gevolg van "Garfield" van the Embodiment die mij enthousiast gebaarde even true te posen voor een actiefoto die hij van me wilde nemen. Tja, qua trueheid heb ik nog een hoop te leren. Gelukkig ben ik gezegend met labelmates als Katafalk en TMDC waar ik een hoop van kan opsteken. quote:Dus jij drumt tegenwoordig ook al, Richard? Misschien kun je een linkje plaatsen waarop je kunsten te bewonderen zijn. Ik ben benieuwd. Overigens heb ik wel eens overwogen drumlessen te nemen, maar ik ben nu eenmaal niet zo ambitieus. Overigens geloof ik niet in de stelling dat je binnen een bepaalde discipline zelf deskundig zou moeten zijn alvorens op dat vlak kritiek op een ander te mogen uiten. quote:Zie ook mijn reactie op 1i1ith's stukje voor details omtrent mijn verschijning en podiumgedrag. Aangezien ik op het podium toch vrij verdekt opgesteld sta, ga ik er maar vanuit dat de schade beperkt zal blijven. Overigens verbaast het me dat je mijn oerband Voleg niet aanhaalt als het om zwakke presentatie gaat. Dan zou je namelijk een valide argument hebben om je flame kracht bij te zetten. quote:Vanwaar die spanning? Heb je in 't geniep toch een hogere dunk van me dan je onbesuisde relaas doet vermoeden? Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, verblijf ik, Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
Het was echt gaaf, en dan met name NOX en Deströyer 666. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |