![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: @ campske : ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
stelletje homofiele blauwhelmen ![]() ![]() |
|
quote: wat nou? rooie ra(u)kker Bruce Banner ![]() |
|
quote:erg rood ben ik ja ![]() ![]() |
|
(kan me vergissen hoor...) had jij niet een werkelijk enorme bos rood krullend haar?? Bruce Banner ![]() |
|
quote:zeer donker bruin staartje ook goed? bedoel jij niet die vieze communist uit houten (jebes ofzo) ![]() |
|
quote: Haha, het enige rode aan Vik is het glas rode wijn dat 'ie over zich heen gaat krijgen als N. bezopen is vrijdag Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:haha waarschijnlijk wel ja ![]() ![]() |
|
quote: o wacht, ben jij die gozer die zijn baard regelmatig in de fik steekt?? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:2 keer per week ja. ![]() |
|
quote: excuseer mij ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hij zit anders nog steeds, na een storm van verontwaardiging. Ja natuurlijk ziet-ie er niet uit, en ik vind veel van z'n ideeën ook achterhaald, maar het dunkt me dat hij het 'slappe zak' stadium ruimschoots voorbij is. Een LPF-fiasco en diverse andere beschamende vertoningen doorstaan, genadeloos bespot door de gehele natie, een omstreden kabinetsbeleid etc. maar hij houdt voet bij stuk. Helemaal geen slappe zak dus. Zo vreemd zijn z'n ideeën overigens niet, het is allemaal vrij makkelijk te karakteriseren. Wel achterhaald. Overigens ben ik het met de bezuinigingen eens, ik vind alleen dat het nogal eens op de verkeerde plek gebeurt. ![]() |
|
ok. consider "slappe zak" remark deleted. Bruce Banner ![]() |
|
Hmm. Fijn dat mensen een sterke eigen mening hebben... Zonder te weten wordt er "Slappe zak" geroepen en als iemand het daar niet mee eens is wordt de boel aangepast. Tjah.. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: krijg de tering!! ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ah, die reply is nu de druppel die de emmer doet overlopen: Elven zijn niet intelligent. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:ik dacht dat je mij een half jaar geleden had over(afge)tuigd dat ik toch echt een mensch ben... ![]() ![]() Snagger: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Huh, ik kan me niks herinneren daarvan. Waar was dat dan? hehe.. Ah, bier, goed bezig. hehe Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ONTOPIC I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
heb je hem weer ![]() hey Helmet, wat vind jij van dit "briljante" idee ?? Bruce Banner ![]() |
|
quote:ban!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Dat komt door mijn natuurlijke gezag. Eigenlijk zou ik dan ook minister-president moeten zijn, maar dan heb ik minder tijd voor mijn vriendin, en dat wil ik niet. Overigens zal het noemen van de joods-christelijke traditie in de Europese grondwet wel goed vallen bij Amerika en Israel dus wat dat betreft heeft het wel 'strategisch' nut. Maar 'het gaat natuurlijk om het principe', ik wil geen grondwet met dat soort midden-oosterse referenties. ![]() |
|
Ik wil die hele grondwet niet. Krijgen we straks een of andere corrupte Fransman als ''europese president''. ![]() |
|
Ik wist het! Die naam al: JOODS-CHRISTELIJK Al die gelovige partijen moet maar eens afgeschaft worden! [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 05-11-2003 13:44] ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |