|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sorry hier heb ik echt nog nooit van gehoord *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Vertel me dan es ff wat ik hier aan heb? 't Is geen lultopic. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
niet veel maar je kan wel proberen om te zoeken naar tutorials ofzo op googel *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Ik heb blaadjes waar precies op staat hoe het moet (uit de les) maar zelfs als ik die volg klopt het niet. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Niet verkeerd opvatten: ik heb ervaring met veel software problemen en heb vaak gehad dat ik dacht dat ik alles volgens het boekje deed...maar...toch stiekem iets net anders deed. Nog een keer kijken.... En heelasch mijn director kennis is abominabel. Heb er ooit mee gespeeld meer niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Najah op de blaadjes staan specifieke (en KLEINE) opdrachten en ik probeer wat daarin staat toe te passen op wat ik doe. Maar het pakt niet uit zoals ik het gepland had. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: heb je wel opgelet bij de les *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Zoals ik al eerder zei, dit is geen lultopic. "If you don't have anything nice to say, don't say anything at all" cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Andere versie die zij gebruiken en wat jij hebt geïnstalleerd? Anders probeer je hun precieze voorbeeld te doen 'zonder eigen inbreng'. Kirjg je een beter idee wat je fout doet.Pas daarna voeg je je eigen tekstjes/plaatjes/effecten toe....of deed je dit al? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ahjup. Letterlijk scripten kopieeren etc. Ik heb de helft van de animaties al moeten deleten omdat ik anders in de knoei kom. Na dit gedaan te hebben...schiet het nog geen fuck op. Ik wordt nu toch echt een beetje wanhopig. (moet voor morgen 12:00 af zijn) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: een macromedia user/fan forum? de mensen op dit soort fora zijn meestal best behulpzaam en je hebt mazzel want het is pas 's middags in amerika dus het zal best druk moeten zijn... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb al iets dergelijks geprobeert, maar niemand reageerd. Firefox werkt bij macromedia, maar die is vandaag niet echt online cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: I'm out of ideas then. Sorry. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Maakt niet uit toch bedankt voor de hulp. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Kan je niet: - Een voorbeeld ergens vandaan halen en alleen de jpg's of animaties veranderen? - Een ander, simpeler programma gebruiken voor de opdracht? NB: ik ben niet bekend met Director, dus misschien klinkt het bovenstaande erg dom.. |
|
quote: Nee absoluut niet, alle hulp (en dus ook suggesties) zijn welkom. -heb ik al geprobeert met het werk van een klasgenoot maar mijn kaart zit veel ingewikkelder in elkaar, en om nou weer alle jpgs in photoshop opnieuw te gaan maken...nee, dan ben ik morgen nog bezig. -helaas is dit programma verplicht. Ik ga denk ik dalijk nog maar es proberen als ik van deze bui af ben. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 06-11-2003 20:46] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Wat voor opleiding doe je eigenlijk? (krijg zowaar weer zin in een studie als ik dit soort vragen tegenkom... mijn hersencellen beginnen af te sterven van dat fuckin' tpg werk |
|
quote: Multimedia Vormgeving op het Grafisch Lyceum in Utrecht. Erg leuk. (Jah, zelfs als mijn huiswerk totaal niet lukt kan ik nog zeggen dat het een leuke studie is) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Heb je zin in een presentatie maken en geven morgen? |
|
kan je geen klasgenoten bellen of zo ? |
|
Anders post je even je script, misschien zien mensen met script ervaring al meteen of er iets fout is (en zet erbij wat ie moet doen, en wat die dus niet doet). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 06-11-2003 21:07] |
|
quote: Idd.. Da's al een begin. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Er zou er eentje rond 21:00 online komen, het enige klote is, ik heb nog meer opdrachten (ook in dat programma) die voor morgen afmoeten. Ik ga nu maar ff eten en mijn hoofd leeg krijgen. Dit wordt een all-nighter dus stress helpt ook nix. Dit topic mag nu wel dicht. Veel dank aan iedereen die een poging deed tot helpen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: die scripts lukken wel, maar het plaatsen van de scripts en markers e.d. weer niet. en het laten doorlopen van een animatie gaat ook niet. Mgoed. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:kijk even bij http://www.flashfreaks.nl Daar hebben ze samples actionscript. Of naar http://www.actionscript.org |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |