|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ziet er inderdaad erg mooi uit. Cool dat er geen bewolking is! |
|
Ik zie hem niet hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe kzag em net op de fiets ja, romantisch http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Zag er wel mysterieus uit! Wij zagen het op de afsluitdijk. Echt heel goed te zien |
|
Het zag er net zeer mooi uit! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ben ik te laat? |
|
zie de zon al weer opkomen, dus denk van wel. Tot morgen |
|
Bij ons was het compleet helder weer en dus heel mooi te zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
fuck... hele nacht naar de maan lopen loeren en nog geen ruk gezien "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Godver niet gezien. Hoewel de ik wel de maan heb gezien en die was ook znder verduistering zeer mooi. |
|
idd "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Het was best mooi opzich. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb het gemist. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ach je bent niet de enige. |
|
Ik heb het ook gezien+gefotografeerd... changed to 'ouwe' |
|
quote: Ik wil de foto's wel zien. |
|
quote:Dat kan alleen ik vind ze niet mooi. Heb ze met een Canon S40 gemaakt, en moest mijn digitale zoom gebruiken changed to 'ouwe' |
|
Ik heb het ook gezien! Helaas stond ik op een plein dat veel te hard verlicht was.. Hebben jullie ook een rood-oranje kleur op de maan gezien? Of was dat mijn verbeelding weer? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
toevallig gespot toen we van kroeg naar kroeg liepen....tijdje staan kijken, is de schaduw er nu helemaal voor geweest? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hmm, het is nog donker ... of is er al weer een dag voorbij? =[ this user is dead |
|
Ondergetekende heeft gisterennacht tijdens de maansverduistering een collega woud-aanbidder geofferd opdat hij aan het einde der tijden als kampioen van Woud kan strijden tegen de Wet. *kuch* Erg indrukwekkend live-roleplay weekend dus. Op het hoogtepunt van de maansverduistering midden in het bos gezeten. Erg sfeervol allemaal. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja, was een totale maansverduistering. |
|
quote: Ja, dat ding zag er behoorlijk rood/oranje uit, dus òf het was zo, òf we hebben dezelfde verbeelding. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb het niet gezien. Ik zag wel een rood/oranje/groen, ach fok, alle kleuren van de regenboog rand eromheen. Best mooi wel. Maar ik hield het niet vol om nog zo lang te wachten Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |