IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Midwinter Fair Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 10-11-2003 9:48 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Dit jaar organiseert Archeon voor het eerst de Midwinter Fair. Dit is niet hetzelde als de Elf Fantasy Fair. Op deze fair zal ook geschiedenis een grote rol spelen.
Gedurende 2 dagen staan alle 43 locaties van Archeon exclusief ter beschikking van levende geschiedenisgroepen, maar ook voor fantasygroepen, live-role-playing groepen en standhouders.

Programma Midwinter Fair 2003

20 en 21 december 2003
Openingstijden 10.00 - 17.00 uur
-Vechtshows
-vuurshows
-games
-avondturentocht
-entertainment
-Wickermanverbranding (Alleen zondag).

Ook zullen Omnia en Rapalje optreden.

Entree prijzen
Voor 10 december - € 10,00 (4 tot 11 jaar en 65+ € 8.00)
Aan kassa - € 12,50 (4 tot 11 jaar en 65+ € 9,00)
Groepskorting (boven de 20 personen) - € 1,00 per persoon

-------------------------------------------
Ik ga er zondag zeker bij zijn! Samen met FireFox, Black Lily en Helmet (onder voorbehoud).
En hou de reacties On Topic!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-11-2003 11:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ziet er tof uit Omnia is een mooie band, wil ze wel eens live zien, eens horen, als het zo ver is, of mijn vriendin het zou zien zitten om mee te gaan. Het zou haar alleszins ook heel erg interesseren.

Morgil, heb je daar een website van?

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 10-11-2003 11:41 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 10 november 2003 11:39 schreef beli mawr het volgende:
Ziet er tof uit Omnia is een mooie band, wil ze wel eens live zien, eens horen, als het zo ver is, of mijn vriendin het zou zien zitten om mee te gaan. Het zou haar alleszins ook heel erg interesseren.

Ik denk dat er op http://www.archeon.nl wel het een en ander over zal staan.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-11-2003 11:42 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 11:39 schreef beli mawr het volgende:

website van het archeon: www.archeon.nl

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 10-11-2003 12:15 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Er staat vreemd genoeg niets op de site, ik heb al een email gestuurd net en was van plan er van de week even langs te gaan. (gezien ik van te voren ook kaarten wil kopen)

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 10-11-2003 12:40 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Lijkt me op zich wel leuk, die Wickerman-verbranding lijkt me wel interessant, afwachten hoe de financiele situatie op dat moment is.

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-11-2003 12:55 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

hmm 21 december.. dan was ook x-massfest

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-11-2003 12:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 12:55 schreef Digerdoden het volgende:
hmm 21 december.. dan was ook x-massfest
vervelende duidelijke zaak dat ik er dan niet ben dus.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-11-2003 13:26 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Denk dat ik hier waarschijnlijk ook wel ben met nog een paar andere mensen. Vond Omnia en Rapalje erg geslaagd op de elf fantasy fair (en de andere plekken waar ik rapalje gezien heb) dit jaar.

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 10-11-2003 13:35 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

http://www.archeon.nl/lang_nl/f_evenementen.htm

met dank aan FireFox en de snelle reactie van Archeon.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-11-2003 15:01 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ehm.
Misschien dat ik daar de twintigste dan even langs wip.
Want de 21ste kan ik inderdaad niet.

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 13-11-2003 20:59 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

JA! met Rapalje!!! Ik wil er zeker wel bij zijn!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 13-11-2003 21:07]

O'er the surging flood of sea my spirit flies...

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-11-2003 21:00 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 november 2003 20:59 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
JA! met Rapalje!!! Ik kom ik kom!!!

sjeez, er is wel ergens een sextopic hoor

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 13-11-2003 21:06 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 21:00 schreef chriz het volgende:
sjeez, er is wel ergens een sextopic hoor

HAHA ...... foutje
misschien even aanpassen

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-11-2003 21:07 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 november 2003 21:06 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
HAHA ...... foutje
misschien even aanpassen

ideetje

Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 13-11-2003 21:08 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 21:07 schreef chriz het volgende:
ideetje

zo beter

chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-11-2003 21:09 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 13 november 2003 21:08 schreef Nar'Hyarmen het volgende:
zo beter

tactisch

edit: ontopic, ik ben daar niet.....dus post ik hier nie meer

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 13-11-2003 21:10]

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 13-11-2003 21:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Bruut, gewoon hier vlakbij

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 19-12-2003 18:29 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Zijn er toevallig nog mensen die gaan en nog geen kaartje hebben? Ik heb er 2 over namelijk. Als je ze van mij koopt scheelt het 2,50.

Welke zm-ers gaan er eigenlijk?

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-12-2003 19:26 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

ik. en nog goedkoop ook:p

gratis inkom
reiskosten vergoed
slaaplaatsen
eten & drinken.

ik zal wel moeten werken voor een standje (cauldron, live action roleplaying, en als jullie dat gay vinden, fuck off ). nuja, werken kan je het niet noemen. ik ga als een rood beest met hoorntjes rondlopen om mensen te lokken. if you see me, say hi.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 22-12-2003 11:02 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Ik had het na een uur al gezien... What a waste of money. En ik heb geen rood beest met hoorntjes gezien...

"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)

Sjaan
Usericon van Sjaan
Posted 22-12-2003 14:06 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 22 december 2003 11:02 schreef Black Lily het volgende:
Ik had het na een uur al gezien... What a waste of money. En ik heb geen rood beest met hoorntjes gezien...

Haha, mooi dat ik er niet was dan, weer was ook zwaar klote trouwens.

Maar je kunt je sowieso toch wel langer dan een uur vermaken in het Archeon?

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 22-12-2003 16:00 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 14:06 schreef Sjaan het volgende:
Haha, mooi dat ik er niet was dan, weer was ook zwaar klote trouwens.

Maar je kunt je sowieso toch wel langer dan een uur vermaken in het Archeon?

Ik zou niet weten hoe... Het enige dat ik leuk vond was kraampjes kijken in de herberg(dacht ik). Voor de rest heb ik een HEKEL aan entertainers(sorry voor de persoon hierboven als je een entertainer bent), en ik had het al helemaal gezien toen er ook nog een stel pokkekinderen irritant om ons heen gingen huppelen om ons naar het larpen te wijzen, terwijl dat toch ook echt niks voor mij is. Verder was het weer inderdaad KUT, ik heb niks van Omnia en/of Rapalje gemerkt, vuurshows heb ik ook niet gezien, Wickermanverbranding dus ook niet, etc, etc... Buiten was absoluut niks, alleen in huisjes was wat.

Je hoefde trouwens niet eens een kaartje kopen, want er was niet eens controle. Helaas hadden we onze kaartjes al van tevoren betaald. Het hoeft voor mij echt niet nog een keer.

"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-12-2003 16:18 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 16:00 schreef Black Lily het volgende:
Ik zou niet weten hoe... Het enige dat ik leuk vond was kraampjes kijken in de herberg(dacht ik). Voor de rest heb ik een HEKEL aan entertainers(sorry voor de persoon hierboven als je een entertainer bent), en ik had het al helemaal gezien toen er ook nog een stel pokkekinderen irritant om ons heen gingen huppelen om ons naar het larpen te wijzen, terwijl dat toch ook echt niks voor mij is. Verder was het weer inderdaad KUT, ik heb niks van Omnia en/of Rapalje gemerkt, vuurshows heb ik ook niet gezien, Wickermanverbranding dus ook niet, etc, etc... Buiten was absoluut niks, alleen in huisjes was wat.

Je hoefde trouwens niet eens een kaartje kopen, want er was niet eens controle. Helaas hadden we onze kaartjes al van tevoren betaald. Het hoeft voor mij echt niet nog een keer.

maar verder hebben we ons erg vermaakt hoor ik vond het wel geinig hoor
Alleen wat een pokkeweer!

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sjaan
Usericon van Sjaan
Posted 22-12-2003 16:53 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 22 december 2003 16:18 schreef FireFox het volgende:
maar verder hebben we ons erg vermaakt hoor ik vond het wel geinig hoor
Alleen wat een pokkeweer!

Misschien nog es in de zomer gaan met mooi weer. Je kunt je daar wel een dag vermaken met rondlopen, muziek luisteren, zwaardgevechten kijken, pijl en boog schieten, schapen hoeden, verhalen aanhoren, eten van middeleeuwse maaltijd etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 22-12-2003 16:53]

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-12-2003 21:39 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 16:00 schreef Black Lily het volgende:
Voor de rest heb ik een HEKEL aan entertainers(sorry voor de persoon hierboven als je een entertainer bent)

no offense taken. we hebben wel meerdere klachten gehad zaterdagavond + zondag ochtend een koude emmer water over ons gekregen.

ik heb trouwens wel iemand gezien van het form denk ik. ongelooflijk dronken trasher, en heel dronken voor zo vroeg.

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com