|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er tof uit Omnia is een mooie band, wil ze wel eens live zien, eens horen, als het zo ver is, of mijn vriendin het zou zien zitten om mee te gaan. Het zou haar alleszins ook heel erg interesseren. Morgil, heb je daar een website van? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik denk dat er op http://www.archeon.nl wel het een en ander over zal staan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: website van het archeon: www.archeon.nl "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Er staat vreemd genoeg niets op de site, ik heb al een email gestuurd net en was van plan er van de week even langs te gaan. (gezien ik van te voren ook kaarten wil kopen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Lijkt me op zich wel leuk, die Wickerman-verbranding lijkt me wel interessant, afwachten hoe de financiele situatie op dat moment is. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
hmm 21 december.. dan was ook x-massfest "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:vervelende duidelijke zaak dat ik er dan niet ben dus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Denk dat ik hier waarschijnlijk ook wel ben met nog een paar andere mensen. Vond Omnia en Rapalje erg geslaagd op de elf fantasy fair (en de andere plekken waar ik rapalje gezien heb) dit jaar. |
|
http://www.archeon.nl/lang_nl/f_evenementen.htm met dank aan FireFox en de snelle reactie van Archeon. |
|
Ehm. Misschien dat ik daar de twintigste dan even langs wip. Want de 21ste kan ik inderdaad niet. |
|
JA! met Rapalje!!! Ik wil er zeker wel bij zijn!!! [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 13-11-2003 21:07] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: sjeez, er is wel ergens een sextopic hoor |
|
quote: HAHA ...... foutje misschien even aanpassen O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: ideetje |
|
quote: zo beter O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: tactisch edit: ontopic, ik ben daar niet.....dus post ik hier nie meer [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 13-11-2003 21:10] |
|
Bruut, gewoon hier vlakbij Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Zijn er toevallig nog mensen die gaan en nog geen kaartje hebben? Ik heb er 2 over namelijk. Als je ze van mij koopt scheelt het 2,50. Welke zm-ers gaan er eigenlijk? |
|
ik. en nog goedkoop ook:p gratis inkom reiskosten vergoed slaaplaatsen eten & drinken. ik zal wel moeten werken voor een standje (cauldron, live action roleplaying, en als jullie dat gay vinden, fuck off ). nuja, werken kan je het niet noemen. ik ga als een rood beest met hoorntjes rondlopen om mensen te lokken. if you see me, say hi. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik had het na een uur al gezien... What a waste of money. En ik heb geen rood beest met hoorntjes gezien... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: Haha, mooi dat ik er niet was dan, weer was ook zwaar klote trouwens. Maar je kunt je sowieso toch wel langer dan een uur vermaken in het Archeon? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik zou niet weten hoe... Het enige dat ik leuk vond was kraampjes kijken in de herberg(dacht ik). Voor de rest heb ik een HEKEL aan entertainers(sorry voor de persoon hierboven als je een entertainer bent), en ik had het al helemaal gezien toen er ook nog een stel pokkekinderen irritant om ons heen gingen huppelen om ons naar het larpen te wijzen, terwijl dat toch ook echt niks voor mij is. Verder was het weer inderdaad KUT, ik heb niks van Omnia en/of Rapalje gemerkt, vuurshows heb ik ook niet gezien, Wickermanverbranding dus ook niet, etc, etc... Buiten was absoluut niks, alleen in huisjes was wat. Je hoefde trouwens niet eens een kaartje kopen, want er was niet eens controle. Helaas hadden we onze kaartjes al van tevoren betaald. Het hoeft voor mij echt niet nog een keer. "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: maar verder hebben we ons erg vermaakt hoor ik vond het wel geinig hoor Alleen wat een pokkeweer! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Misschien nog es in de zomer gaan met mooi weer. Je kunt je daar wel een dag vermaken met rondlopen, muziek luisteren, zwaardgevechten kijken, pijl en boog schieten, schapen hoeden, verhalen aanhoren, eten van middeleeuwse maaltijd etc. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 22-12-2003 16:53] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: no offense taken. we hebben wel meerdere klachten gehad zaterdagavond + zondag ochtend een koude emmer water over ons gekregen. ik heb trouwens wel iemand gezien van het form denk ik. ongelooflijk dronken trasher, en heel dronken voor zo vroeg. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |