IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Midwinter Fair Vorige pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 21:40 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 21:39 schreef VodeVilicious het volgende:
ik heb trouwens wel iemand gezien van het form denk ik. ongelooflijk dronken trasher, en heel dronken voor zo vroeg.
Ik was er niet hoor

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 22-12-2003 23:12 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

neej, hij leek niet op een foto van jou en hij was ook een pak ouder. (of kwam dat door slaaptekort? )

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 23:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Hm...kan best

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 22-12-2003 23:52 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 21:39 schreef VodeVilicious het volgende:
no offense taken. we hebben wel meerdere klachten gehad zaterdagavond + zondag ochtend een koude emmer water over ons gekregen.

ik heb trouwens wel iemand gezien van het form denk ik. ongelooflijk dronken trasher, en heel dronken voor zo vroeg.

jij was 1 van de impjes?

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-12-2003 8:51 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 16:53 schreef Sjaan het volgende:
Misschien nog es in de zomer gaan met mooi weer. Je kunt je daar wel een dag vermaken met rondlopen, muziek luisteren, zwaardgevechten kijken, pijl en boog schieten, schapen hoeden, verhalen aanhoren, eten van middeleeuwse maaltijd etc.

Ja ik was ook zeker van plan het nog een second opinion te geven. Het weer heeft namelijk altijd een behoorlijke impact op mijn beleving van zulke evenementen.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 23-12-2003 11:52 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2003 23:52 schreef Morgil het volgende:
jij was 1 van de impjes?

ja

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-12-2003 13:08 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 11:52 schreef VodeVilicious het volgende:
ja

ja dan heb ik je wel gezien.. vreselijk iritant!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-12-2003 13:16 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 11:52 schreef VodeVilicious het volgende:
ja

Ik begreep dat jullie zondag nog inhielden tov zaterdag is het niet? En zondag was al erg.... zondag ochtend en dan al dat lawaai was iets teveel van het goede...

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

VodeVilicious
kudthippie
Posted 23-12-2003 20:53 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

boeie. we hoorden ook irritant te zijn. daarom zijn we imps.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-12-2003 8:36 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 20:53 schreef VodeVilicious het volgende:

Je weet ook wat er doorgaans met imps gebeurd?

VodeVilicious
kudthippie
Posted 24-12-2003 23:14 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

over de kantelen gesmeten?

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-12-2003 23:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2003 20:53 schreef VodeVilicious het volgende:
Bugger

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com