|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
neej, hij leek niet op een foto van jou en hij was ook een pak ouder. (of kwam dat door slaaptekort? ) Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hm...kan best |
|
quote: jij was 1 van de impjes? |
|
quote: Ja ik was ook zeker van plan het nog een second opinion te geven. Het weer heeft namelijk altijd een behoorlijke impact op mijn beleving van zulke evenementen. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ja dan heb ik je wel gezien.. vreselijk iritant! |
|
quote: Ik begreep dat jullie zondag nog inhielden tov zaterdag is het niet? En zondag was al erg.... zondag ochtend en dan al dat lawaai was iets teveel van het goede... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
boeie. we hoorden ook irritant te zijn. daarom zijn we imps. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Je weet ook wat er doorgaans met imps gebeurd? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
over de kantelen gesmeten? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Bugger |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |