|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is het dun bezaait met drummers |
|
was ik al bang voor [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 14-10-2001 16:45] |
|
quote: I can see the sadness in your eyes it almost makes me cry zelf gebruik ik: uit de PEARL MASTERS SERIES (2) 24 x 24 bass drums 14 x 14 tom 15 x 15 tom 16x16 floor tom 18 x 18 floor tom 8 x 14 snare drum Vic firth drumstiscks natuurlijk en Sabian Cymbals Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Nog een "zijn er ook <vul bandfunctie naar keuze>"-topic... Nee, ik drum niet. Zou 't wel graag doen, maar ik denk dat m'n buren me gaan vermoorden als ik een drumkit aanschaf. Heb m'n buurjoch namelijk ook al bijna vermoord. Hij's een drummende christen. |
|
Volther Kahn, in u band drumt u toch niet ??? Ik dacht iig dat u daar bas en zang deed... |
|
quote: shit ik ben betrapt Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Vinnie Paul heeft een erg mooie set trouwens het moet 16 x 18 zijn [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 11-11-2001 2:54] |
|
quote: Dat is echt fout |
|
quote: nee ik drum daar |
|
oh ja? Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: JAAAAA, en zelfs Punk |
|
quote: da's waar maar ik vind het niet leuk dat punk drummen [het is dat het moet en met volthor kahn ga ik geen ruzie zoeken] |
|
ik ben ook zeer tegen dat punk, en met zn 2en kunnen we hem wel aan!!! |
|
wacht dan wel even tot ik die aluminium stokken binnen heb [ik zal maar niet over jouw 'muzikale' iedeeen beginnen ] |
|
Ik drum ook graag metal, heb een Axis dubbel BD pedaal (héérlijk speelt dat) met Sonic Hammer-kloppers, een Pearl MLX met 22" bass, 14" Premier snare, 10", 13", 14" toms en 18" floor tom. Verder een Sabian HH serie hihat, wat Zildjian bekkens erbij. Ik ben vooral te spreken over mijn Heavy Power Ride van 22", die is overal te horen. Nu alleen nog een band vinden waar ik in kan of mag drummen, omgeving Groningen, groetjes [Dit bericht is gewijzigd door Zeminence op 29-11-2001 20:20] |
|
hier nog een ik drum op een Basix (kutnaam ) Custom set, 6-delig, Basix is ondermerk van DW , de basedrum is door Mapex gemaakt met 10 spanners, en meer van dat soort geintjes... Kheb eergister een Pearl drumreack besteld, komt volgende week binnen en volgende week nog een 18" China, verder hebbik een paar kutbekkens die ook worden vervangen |
|
he he gelukkig wel drummers die axis pedalen zijn jammer genoeg wel ontzettend duur ik gebruik de x serie die is dan wel ietsje goedkoper ,maar alleen omdat er iets minder te verstellen valt maar ik vond ze perfect en het is dan onzin om meer te betalen voor een paar extra functies die ik niet gebruik [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 01-12-2001 3:57] |
|
wet een van jullie twee trouwens wat voor een snare nick barker op de nieuwe dimmu borgir cd gebruikt ik weet dat het een premier snare is maar wat voor een |
|
quote: kijk eens op http://www.drumframe.com en je hebt meteen spijt van dat pearlrack:niet dat ie slecht is ,integendeel zelfs ik ben bezig met uit te zoeken of dit hier te krijgen is en ze zeggen dat het goedkoper is dan gibraltarracks hoewel ik dat moeilijk kan geloven [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 01-12-2001 4:13] |
|
hahaa, die kennik ja erg supermooi.. maar goedkoop... no way iig niet goedkoper dan mijne, en die van mij is ook leuk oja, kheb ook nog een dubbele bass pedaal.. niet erg bijhzonder, maar hij doet het btw.. er zal wel niemand zijn die nog bekkens over heeft en ze aan mij wil verkopen.. of wel? hope so... |
|
ha ha je kan m,n ouwe bekkens krijgen : paiste 302 ride & pearl hi hats en crash/ride wat een ramp zijn die pearl bekkens trouwens wat voor rack had jij zo'n zwarte of die chroom /alu rack |
|
de zwarte... op plaatjes is die zwarte niet zo mooi.. maar in echt issie echt gaaf! Die zilvere is niet echt mooi.. beetje rare structuur op de buizen en fucking duur voor wat je krijgt... hehe, die bekkens.. wat moet je d'r voor hebbe ik heb gewoon echt IETS nodig.. maakt nie echt uit wat.. hehe, als het maar slaat.. tis voor op een oefendrumstelleke |
|
die dingen zijn vrijwel niks waard[behalve die paiste ]maar je kan beter gewoon goeie bekkens kopen die gaan gewoon jaren mee[pakweg 15 jaar bijvoorbeeld voor paiste 2002 serie] en het kan nog veel en veel langer |
|
Die Paiste zou ik wel wille hebben opzich Maar wat ben je kwijt voor 2 lekkere crashes als je die paiste serie koopT? btw.. heb je msn ? dat praat wat makkelijker mijn adres: vbisschop@hotmail.com |
|
paiste 2002 en rude[is een andere serie ze zijn allebij extreem goed voor metal] liggen tusen fl495 voor een 16 inch en fl688 voor een 20 inch crash als je 302 serie bedoelt is het duurste wat er is fl 174 ,maar geloof me van deze serie wil je geen crash of eigenlijk helemaal niets hebben want ze zijn gewoon slechter dan slecht |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |