|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/binnenland/2003/november/121103/gratis_internet.html quote: is het niet verstandig om ,zeker in deze tijd van bezuinigingen , bedrijven juist te stimuleren om onderwijs en overheid maatschappij etc te steunen ? [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 13-11-2003 2:46] |
|
Inderdaad, dat is zelfs goed voor de bedrijven. Dan staat hun logo op plakaten in die school (was zo op mijn vroegere school) en bij meetings op die school en rondleidingen zien de mensen dat enzo... Ik vind ook dat dat meer moet gestimuleerd worden, hoe meer, hoe liever, is ook goed voor aan uitwisseling te doen lijkt me. Een student(e) gaat graag op stage in een bedrijf die ervoor zorgt dat hij (zij) goedkoper kan studeren. Dus bedrijven, sponsor de toekomstige werkkrachten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Nou ja, ik ben zelf docent, en euh, heel simpel, als het bedrijf zich niet actief bemoeit met de schooldoelstellingen, waarom niet, het is 2003 en er is geldgebrek... En nog iets, sponsoring pakt niet altijd goed uit... Ik kan uit mijn dienstplichtperiode (ja, ik ben een 14+-es) herinneren dat we een OV-kaart kregen om iedereen kennis te laten maken met het fantastische openbaar vervoer. Bij onderzoeken later bleek dat veel ex-dienstplichtigen juist vanwege die ervaring kozen om toch maar een auto te kopen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Het is toch juist wel goed uitgepakt? Meer mensen die inzien dat OV gewoon klote is kan alleen als positief opgevat worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|