|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Yup,in gullgolleth Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
|
|
Oud topic maarrem.. Tja ik zong altijd in kinder musical dingetjes tot mijn 14e ongeveer. Verder niks meer mee gedaan, behalve af en toe met nr's meezingen. |
|
quote: Ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Heb vroeger in een band gezongen en een paar keer mee opgetreden. Volgens mij (en anderen) klinkt het wel aardig. Zing voornamelijk 'clean' en vrij laag (voor een vrouw) maar hoger gaat ook wel. Twee jaar terug eens de nummers opgenomen die we zelf geschreven hadden. Zetten de twee gitaristen alletwee een koptelefoon op terwijl ik aan het inzingen ben ... om hun oren te beschermen, want het was niet vals maar wel verdomde hard Hatsjikidee! |
|
Gaaf zo'n oud topic Na mijn laatste post hier nog ene jaartje in Covered in Ashe sggrunt, één demo opgenomen en éénmaal opgetreden, en ik ben tevreden over wat ik mezelf hoor doen ... Nu alweer ruim een jaar niks aan het doen helaas wel een tweetal projectjes in de planning liggen (funeral doom met illusione en deathmetal met snaack en rajackar) |
|
quote: en ik mag niet meezingen van illusione want ik zing te laag Hatsjikidee! |
|
quote: Yep, dat heb ik ook. Zingen is overigens wel erg fijn, alleen zing ik niet graag voor publiek hihi. |
|
Illusione heeft daar weinig over te zeggen |
|
quote: Heb ik eigenlijk niet zo'n heel groot probleem mee voor een publiek. Als ik echt gitaar kon spelen zou ik ergens op een straathoek gaan staan spelen - voor de gein. Maar wel in een andere gemeente Hatsjikidee! |
|
Ik mag nooit van iemand zingen. Oud Vuil. |
|
quote:Ook niet van je vrouw? |
|
Ik zing in Forlorn Beauty; doe een klein aandeel grunts, en verder cleane zang. Lukt me wel "Obras son amores y no buenas razones" |
|
mp3? |
|
quote:Nope, nog niks online. Tijdje geleden stond er wel wat, maar de kwaliteit daarvan was erg droevig. Laat 't wel weten wanneer er wat degelijks online staat, waarschijnlijk binnen dit en een paar maanden (optreden in november). "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Wil die grunts wel eens horen, daar ik 99,9% van de vrouwelijke grunts zwaar belabberd vind. |
|
quote: Acrostichon was oké (of is oké, bestaan ze eigenlijk nog?) Hatsjikidee! |
|
quote: Zéker niet van mijn vrouw. Ik zing dan ook alleen in de auto met cd's mee, alleen dus. Oasis en Spinvis meezingen heerscht, ookal kun je niet zingen. Oud Vuil. |
|
Kenk nie ... maar alle die ik tot nu toe gehoord heb vind ik allemaal een erg slappe mannelijk grunt ... en aangezien het niet boeit of het een man of vrouw is, heb ik ngo geen fatsonlijke gehoord |
|
haha meebleren in de auto heerscht vooral die koppen naast je bij het stoplicht. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:DAAROM mag je niet zingen |
|
quote:Ken je Madder Mortem? In het nummer Necropol Lit (hetgeen we momenteel ook aan het coveren zijn) is er een gedeelte grunts, en de mijne zijn daarmee erg vergelijkbaar. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:eenmaal gezien ... band op zich leuk alleen die zangeres vond ik zwaar irritant ... lag er te dik bovenop ... |
|
quote: Ken je onze eerste mini-cd uit '94? Daar hebben we ook een vrouwelijke gruntster naast de normale grunter aan het brullen. Die brulde menige mannelijke vocalist eruit. http://www.judgementday.nl/mp3/Judgement%20Day%20-%20Horror%20Pain.mp3 Oud Vuil. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |