IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : En waar zijn de vocalisten? Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-04-2004 13:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Yup,in gullgolleth

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-04-2004 13:26 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

mwah, weet niet of t zingen genoemt wordt, maar als ik me bek opentrek komt er een marduk actige scream uit

pas te horen op volgende vazal cd/lp/tape... komt vast eind dit jaar wel uit... 100% anders dan oude werk van ons btw

We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla

wille man
Usericon van wille man
Posted 24-10-2004 20:52 by wille man Wijzig reactieProfiel van wille manQuote dit berichthttp://www.mytholic.nl

ik zing in een band ik kan best wel zingen
kijk op www.mytholic.nl

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-10-2004 21:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oud topic maarrem..

Tja ik zong altijd in kinder musical dingetjes tot mijn 14e ongeveer. Verder niks meer mee gedaan, behalve af en toe met nr's meezingen.

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 24-10-2004 21:31 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 24 oktober 2004 20:52 schreef wille man het volgende:
ik zing in een band ik kan best wel zingen
kijk op www.mytholic.nl

Ja

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-10-2004 21:42 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Heb vroeger in een band gezongen en een paar keer mee opgetreden. Volgens mij (en anderen) klinkt het wel aardig. Zing voornamelijk 'clean' en vrij laag (voor een vrouw) maar hoger gaat ook wel.

Twee jaar terug eens de nummers opgenomen die we zelf geschreven hadden. Zetten de twee gitaristen alletwee een koptelefoon op terwijl ik aan het inzingen ben ... om hun oren te beschermen, want het was niet vals maar wel verdomde hard

Hatsjikidee!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 21:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gaaf zo'n oud topic

Na mijn laatste post hier nog ene jaartje in Covered in Ashe sggrunt, één demo opgenomen en éénmaal opgetreden, en ik ben tevreden over wat ik mezelf hoor doen ...

Nu alweer ruim een jaar niks aan het doen helaas wel een tweetal projectjes in de planning liggen (funeral doom met illusione en deathmetal met snaack en rajackar)

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-10-2004 21:48 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 21:46 schreef Jenje het volgende:
Gaaf zo'n oud topic

Na mijn laatste post hier nog ene jaartje in Covered in Ashe sggrunt, één demo opgenomen en éénmaal opgetreden, en ik ben tevreden over wat ik mezelf hoor doen ...

Nu alweer ruim een jaar niks aan het doen helaas wel een tweetal projectjes in de planning liggen (funeral doom met illusione en deathmetal met snaack en rajackar)

en ik mag niet meezingen van illusione want ik zing te laag

Hatsjikidee!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-10-2004 21:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 21:42 schreef Unholy Mary het volgende:
Zing voornamelijk 'clean' en vrij laag (voor een vrouw) maar hoger gaat ook wel.

Yep, dat heb ik ook. Zingen is overigens wel erg fijn, alleen zing ik niet graag voor publiek hihi.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 21:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Illusione heeft daar weinig over te zeggen

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-10-2004 21:53 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 21:49 schreef MindlessMayo het volgende:
Yep, dat heb ik ook. Zingen is overigens wel erg fijn, alleen zing ik niet graag voor publiek hihi.

Heb ik eigenlijk niet zo'n heel groot probleem mee voor een publiek. Als ik echt gitaar kon spelen zou ik ergens op een straathoek gaan staan spelen - voor de gein. Maar wel in een andere gemeente

Hatsjikidee!

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-10-2004 21:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik mag nooit van iemand zingen.

Oud Vuil.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 21:54 schreef webblaster wim het volgende:
Ik mag nooit van iemand zingen.
Ook niet van je vrouw?

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 24-10-2004 21:56 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik zing in Forlorn Beauty; doe een klein aandeel grunts, en verder cleane zang.

Lukt me wel

"Obras son amores y no buenas razones"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 22:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

mp3?

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 24-10-2004 22:01 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 22:00 schreef Jenje het volgende:
mp3?
Nope, nog niks online. Tijdje geleden stond er wel wat, maar de kwaliteit daarvan was erg droevig.

Laat 't wel weten wanneer er wat degelijks online staat, waarschijnlijk binnen dit en een paar maanden (optreden in november).

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wil die grunts wel eens horen, daar ik 99,9% van de vrouwelijke grunts zwaar belabberd vind.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-10-2004 22:05 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 22:03 schreef Jenje het volgende:
Wil die grunts wel eens horen, daar ik 99,9% van de vrouwelijke grunts zwaar belabberd vind.

Acrostichon was oké (of is oké, bestaan ze eigenlijk nog?)

Hatsjikidee!

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 24-10-2004 22:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 oktober 2004 21:54 schreef Jenje het volgende:
Ook niet van je vrouw?

Zéker niet van mijn vrouw.

Ik zing dan ook alleen in de auto met cd's mee, alleen dus.

Oasis en Spinvis meezingen heerscht, ookal kun je niet zingen.

Oud Vuil.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 22:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kenk nie ... maar alle die ik tot nu toe gehoord heb vind ik allemaal een erg slappe mannelijk grunt ... en aangezien het niet boeit of het een man of vrouw is, heb ik ngo geen fatsonlijke gehoord

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-10-2004 22:11 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

haha meebleren in de auto heerscht vooral die koppen naast je bij het stoplicht.

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 22:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 22:09 schreef webblaster wim het volgende:
Zéker niet van mijn vrouw.

Ik zing dan ook alleen in de auto met cd's mee, alleen dus.

Oasis en Spinvis meezingen heerscht, ookal kun je niet zingen.
DAAROM mag je niet zingen

Malekith
Usericon van Malekith
Posted 24-10-2004 22:13 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Ken je Madder Mortem?

In het nummer Necropol Lit (hetgeen we momenteel ook aan het coveren zijn) is er een gedeelte grunts, en de mijne zijn daarmee erg vergelijkbaar.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 24-10-2004 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2004 22:13 schreef Malekith het volgende:
Ken je Madder Mortem?

In het nummer Necropol Lit (hetgeen we momenteel ook aan het coveren zijn) is er een gedeelte grunts, en de mijne zijn daarmee erg vergelijkbaar.
eenmaal gezien ...

band op zich leuk alleen die zangeres vond ik zwaar irritant ... lag er te dik bovenop ...

webblaster wim
Onzin-narrator
Posted 24-10-2004 22:14 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:

Ken je onze eerste mini-cd uit '94? Daar hebben we ook een vrouwelijke gruntster naast de normale grunter aan het brullen. Die brulde menige mannelijke vocalist eruit.

http://www.judgementday.nl/mp3/Judgement%20Day%20-%20Horror%20Pain.mp3

Oud Vuil.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com