![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Rachel heb ik 1 keer live gezien (013) en zij grunt door met haar handen een kom om d mic te maken, dan gaat iedereen zijn/haar stem omlaag .. beetje jammer .. ![]() |
|
quote:Nja, wel, die grunts zijn erg dicht bij de mijne. Of vice versa. Ook de cleane zang is erg gelijkaardig. "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
quote: Heb je die meid van Sufferage wel eens live gehoord? ![]() ![]() Ben zelf een oldskool grunter.. Afgeluisterd van Napalm death, Bolthrower, beetje Morbid angel, beetje dit, snufje dat.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Mijn vriendin vergeleek mij eens met de zanger van Disembowelment. Oud-bandleden vonden mij iemand die vooral doomdeath goed kan .. nha ja ... wel compliment dacht ik ... ![]() |
|
Iedereen kan wel stoer posen enzo met hun zang kwaliteiten maar kunnen we dat ook horen? Neem et op en spam et hier! ![]() ![]() |
|
quote: U vraagt, wij draaien. JD aan het werk met raj op zang: http://www.judgementday.nl/mp3/Judgement%20Day%20-%20Killing%20Spree.mp3 ![]() |
|
Daar zit wel iets in. ik ben best benieuwd, kom maar op met die mp3tjes ofwatdanook. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Jah, die ken ik al een tijdje. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
ik ook ![]() ![]() |
|
Ondanks een relatief beperkt bereik kan ik best aardig zingen - ben op dit moment bezig voor school met een liedje van Crash Test Dummies (kennen we die nog; die gasten van "Mmm Mmm Mmm Mmm"?) en ik kom aardig in de buurt van de stem van CTD-zanger Brad Roberts. Verder heb ik nog een draak van een black metalstrot (ondanks enige oefening) die ergens in de verte wel iets weg heeft van Nocturno Culto - vind ik zelf ![]() ![]() |
|
quote: Dan moet het toch ergens op een server staan ofzo? Of op een webpagina? Hatsjikidee! ![]() |
|
Iemand nog covered in ashes mp3's? Geen zin om eerst nog te rippen ... ![]() |
|
Nog wel ergens een cd-tje liggen ![]() |
|
Ooit heb ik ook gegrunt, of wat daar voor door moest gaan. In m'n eerste metalband, contempts of death. Ergens in '87 ofzo. Ik heb nog een optreden op video. ![]() Erg lastig om te kombineren met gitaar spelen. Oftewel, het leek nergens op. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: HAHAHAH kerel weet je dat ik dit beter vind klinken dan Krisiun, Behemoth, Incantation toen in vera.... ![]() ![]() |
|
quote: Klinkt best okee, maarre waarom slachen jullie varkentjes tijdens het spelen? Of lijkt dat maar zo? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ??? ![]() |
|
quote: ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Oftewel.. was da op de achtergrond er tussendoor voor gekrijs? Oh ik vergat er bij te melden dat mijn geluid niet optimaal is hier en bovendien de zooi nogal zacht staat. ![]() |
|
dat krijsen ben ik ook ![]() Misschien moet je em toch iets harder zetten. ![]() |
|
Dat krijsen ben ik ook, geniaal mooie zin. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Nee, écht! Euh, on-topic, een foto. Uit 1990. ![]() Carcass shirt. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ehhhh...ben je niet in de war? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 24-10-2004 23:34] Hatsjikidee! ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |