|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Baroeg publiek verveeld ?? Zou niet alles met elkaar vergelijken....De meesten gaan echt wel uit d'r bolletjes in de Baroeg, t zijn heel vaak de medewerkers van de baroeg en de vaste kliek die daarom heen hangt die aan de bar blijven kleven. En dat doen ze niet alleen in de Baroeg. Zag een keer Inhume en Death Squad in het elfde gebod, daar waren hun ook, en wat deden ze....yep, aan de bar kleven, en d'r alleen vandaan komen om te pissen. Dan vraag ik me af, dan kun je toch net zo goed thuis gaan zuipen ? Dan hoef je ook geen entree te dokken..Ik snap die gasten niet. |
|
Komende zaterdag |
|
en misschien dat ik zal gaan. And my marlboro light |
|
quote: Hey, niet zo zeuren. 9 van de 10 keer hou ik pijn in mijn nek van het headbangen over aan een bezoek aan de Baroeg. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
mwahg....en pitten zit d'r ook niet in deze keer. ik kom wel, maar zit met m'n pootin het gips.....damn. maar ben erg benieuwd, sanguinary live...is eigenlijk de enige band waarvoor ik kom, dus.... |
|
quote: Ik zeur niet, ik heb slechts het een en ander vernomen. Na de kerstdagen lekker raggen in het westen! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Fuck zeg. Waarom speelt dit package niet iets zuidelijker? Baroeg is gewoon fucked als je met de NS terug naar eindhoven wil. Deuren open om 20u, stel dat er om 21u wordt begonnen met spelen dat zie je 2,5 misschien 3 bands en moet je om 23u-nogwat de trein weer hebben en ben je pas 2 uren en 2x overstappen later weer thuis. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-12-2003 19:04] |
|
quote: Als jij een tent weet waar deze bands wel zouden kunnen spelen, wil ik het wel proberen te regelen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik zou contact nemen met bijv. de Dynamo Roadshow www.dynamoroadshow.com (misschien Silvy Roos? Zij verzorgt de semi-wekelijkse mailings van de DRS en mailt altijd snel terug) Die regelen zo'n beetje van alles metalsch in 20~40km. rondom Eindhoven. |
|
Mijn dank is groot , ik heb direct actie ondernomen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
nog even de o zo gehate kerst doorkomen en dan is t zover, lekker alle kerst ellende van me afzuipen, en met gave muziek d'r bij is t helemaal weer feest !! |
|
zo is het maar net! |
|
|
|
En, ga ik vanavond nog wat mede ZM'ers tegenkomen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Redeemer en Katablaster en 1i1ith in iedergeval .... |
|
Ik kom ook wel een biertje doen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Maar die staan op het podium, toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Damn. Ik haat het openbaar vervoer. Moest veels te vroeg weer terug naar huis (tijdens het laatste nummer van Crustacean). Ik heb in ieder geval Dunne_Hein, Zillah-Morte (als ik me niet vergis) en een van de gitaristen van Sanguinary nog ff gesproken (sorry dat ik het gesprek zo onbeleefd afkapte, maar ik moest echt weg, anders had ik de laatste 5 km naar huis kunnen lopen...). Echt balen dat ik Katafalk heb moeten missen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zaal is niks mis me heb ik gisteren vernomen! Grobar - Misschien een beetje een vreemde eend in de bijt, omdat het de enige niet technische metal band van de avond was en ze moesten openen. Na een moeilijk optreden vorige week in Bladel ging het deze keer erg goed. Verder erg coole gasten en goeie vrienden van mij. Sanguinary - Wel aardig alleen ik mis iets aan deze band. Kon mij niet echt overtuigen. Crustacean - Ik zeg SLAYER! Erg coole band en vooral ook erg strak gespeeld! Had nog nooit van ze gehoord, maar was voor mij de band van de avond. Katafalk - Kwalitatief gewoon de band van de avond. Alleen de muziek is niet echt aan mij besteed. Maar ze zijn erg goed! Terug reis was overigens DE shit met die zatte apen van Grobar. Conclusie: Goed vermaakt daar in R'dam! my reply crew --> sick of you! |
|
Grobar was gister tof, hahaha....Zit terwijl ik dit in tik naar hun promocd tje te luisteren !! Echt vette shit, jammer van de niet geweldige geluidskwaliteit, maar ach , boeiend.Live vond ik ze samen met Sanguinary de beste band van gister. Crustacean vond ik niet zo veel aan, en Katafalk kon me al helemaal niet boeien. Maar voor de rest was het absoluut een bruut avondje daar in rotterdam, echt wel !! |
|
He Altx, had ik een biertje voor je gehaald... was je opeens weg. (hij is wel opgegaan hoor ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Damn... Bedoel je toen Crustacean begon? Tsja, als het ff mogelijk is, ga ik als een band begint, zo ver mogelijk vooraan staan... En toen Crustacean aan hun laatste nummer begon, moest ik helaas weer richting huis (met dank aan het openbaar vervoer... ). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kan wel, mn gevoel voor tijd is niet zo geweldig. Bij de weg, Sanguinary kan beter de gitarist laten zingen. Dat klinkt een stuk beter. [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 29-12-2003 0:52] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |