|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:lekker sociaal...had je bij dat bier van mij niet moeten flikken... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zaterdag prima vermaakt in R'dam. Grobar was geweldig, vette strot en lekkere beukstukken. Crustacean vond ik wat minder boeiend, en Katafalk was als gewoonlijk prima te doen. Zelf heb ik best lekker gespeeld, voor het eerst met mijn nieuwe overdrive gespeeld en dat klonk niet slecht! Bij deze alsnog mijn petje af voor Bert (grunt/gitaar) en Alex (grunt) omdat ze met griep en een longontsteking een prima optreden hebben afgeleverd!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Hey, toen een zekere andere band van je gitarist daar speelde was er in ieder geval _iemand_ die bewoog Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Hey Invictis...in welke band zit je dan ?? |
|
quote:Hij zit in Memorial |
|
Nooit van gehoord. Wat voor stijl herrie maken ze? |
|
Black geloof ik, er staan sampeltjes op de site als het goed is! |
|
Zeg Invictus, ben je bang dat mensen met hun armen over elkaar blijven staan wanneer je in Baroeg gaat optreden? Heb je faalangst of zo? |
|
Ik ben 1x in de Baroeg geweest, en heb toen absoluut niet stilgestaan ..... |
|
Vorige week zaterdag bleef echt niet iedereen stilstaan. Heb enkele headbangers gespot, en dat waren niet de meegenomen fans ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zelfs nog een heuse stagediver! Maar toen was jij al naar huis, Altx... Verder bedankt voor het bier |
|
Ook in Baroeg is het geblazen. |
|
quote: Jij bent dus de bassiste van Sanguinary (als ik die apparaten met snaren goed uit elkaar heb gehouden...) ? *kijkt ff in profiel* En in 1975 geboren? Hmz, ik had je ietsjes jonger geschat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ookal is het vroeg, voor deze opmerking toch een Alt-X!!! ~* www.SpoOken.nl *~ |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |