IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : The Bips Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 23:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nu stond ik op station Arnhem vandaag te wachten op de trein, die gelukkig niet reed, en mijn oog zag allemaal punkmensnjes met band spul van "The Bips". Nu was er ongetwijfeld iets met punk van doen in de goudvis of in den doosch. (misschien waren het de bipjes zelf wel).
Maar ik vroeg me af, is deze band wat? Want zoja, dan is dat wel onzettend gaaf, en moet ik er achteraan. Je zult maar een plaat hebben van een band die The Bips heet, dat heeft gewoon wat.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-11-2003 23:44 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

ROFL!

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-11-2003 23:45 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

geen id ze hebben hier in de buurt ook al paar keer gespeeld en kameraad is er helemaal gek van maar das ook zon wazige punker

hammer
Usericon van hammer
Posted 17-11-2003 23:47 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 17 november 2003 23:45 schreef Matthijz Filth het volgende:
geen id ze hebben hier in de buurt ook al paar keer gespeeld en kameraad is er helemaal gek van maar das ook zon wazige punker

heb ze deze zomer op randrock zien spelen....
volgens mij was het niet wat, voor zover ik me kan herinneren!

[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 17-11-2003 23:48]

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 17-11-2003 23:48 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 23:47 schreef hammer het volgende:
volgens mij was het niet wat, voor zo ver ik me kan herinneren!

ik was niet op randrock

hammer
Usericon van hammer
Posted 17-11-2003 23:48 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 17 november 2003 23:48 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik was niet op randrock

dus...

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 17-11-2003 23:49 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 23:48 schreef hammer het volgende:
dus...

ik las weer eens verkeerd sorry

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-11-2003 23:52 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2003 23:47 schreef hammer het volgende:
volgens mij was het niet wat, voor zover ik me kan herinneren!
Ik ken ze wel ja...maar heten ze tegenwoordig weer Bips dan? De laatste keer dat ik ze zag was het nog Love Kills...erg fijne band...

http://www.lovekills.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 17-11-2003 23:54]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 23:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

komen ze uit Nederland? of is Bips stiekem ook een engels woord?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 17-11-2003 23:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Nijmegen...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 23:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een lokaal bandje dus haha, dat is grappig, misschien zaten ze wel bij mij in de trein terug dan

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 17-11-2003 23:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja...indrukwekkend...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 23:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja de trein was inderdaad indrukkwekkend, telde in totaal 2 coupés.

hammer
Usericon van hammer
Posted 18-11-2003 0:17 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

the bips op randrock, in vriezenveen.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 18-11-2003 0:21 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 18-11-2003 0:26 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hier lopen wel wat maten/kennissen van me rond met The Bips shirtjes.. hmm, eens rondvragen.

Matthijz Filth
Boze Meneer
Posted 18-11-2003 0:27 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

iemand geintresseerd in mijn bibs

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 0:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat meisje en die rechter jongen heb ik gezien. haha grappig zeg. Zij liep samen met een vent helemaal in eigen "merk".

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 18-11-2003 18:34 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 0:29 schreef ghoulliette het volgende:
dat meisje en die rechter jongen heb ik gezien. haha grappig zeg. Zij liep samen met een vent helemaal in eigen "merk".
Jij woont in Nijmegen en kent de Bips niet? Die lui zie ik overal in Nijmegen rondlopen. Volgens mij is het gewoon een standaard punkband, dus als je van punk houdt vind je het misschien wel iets en anders niet.

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 18-11-2003 18:48 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 0:17 schreef hammer het volgende:
the bips op randrock, in vriezenveen.

wat vrouwen op het podium?!!

SCHANDE!

And my marlboro light

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-11-2003 18:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 18 november 2003 18:48 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
wat vrouwen op het podium en niet schaarsgekleed dansend in een kooi?!!

SCHANDE!

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 18-11-2003 18:50 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

haha dat is waar natuurlijk

And my marlboro light

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 18-11-2003 19:09 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

The Bips heb z'n oefenkelder in Doornroosje en de bandleden werken er ook....

http://www.thebips.nl/

is niet echt mijn pakkie an, maar ik ben dan ook geen echte punker, wel leuke mensen...

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 19:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 18:34 schreef anonymous het volgende:
Jij woont in Nijmegen en kent de Bips niet? Die lui zie ik overal in Nijmegen rondlopen. Volgens mij is het gewoon een standaard punkband, dus als je van punk houdt vind je het misschien wel iets en anders niet.

ik ben niet zo in de punk Zie ook maar weinig echte punkmensen normaal gesproken in de stad ofzo. (toen ik in Arnhem woonde zag ik ze meer)
Maar ze hebben wel de tofste bandnaam ooit, dat moet gewoon gezegd worden.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 19:40 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zie ik nou matching tattoos bij de eerste twee hier?:

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-11-2003 19:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja ze hebben allebei hun bandlogo op hun arm

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com