|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
nu 10,4 (ook even gestemt) |
|
nee gestemd, weg met het christenfundamentalisme no text supplied |
|
quote: Doe zoals ik, stuur een mailtje rond. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ook maar gauw nee gestemd |
|
quote: done no text supplied |
|
quote: geen van beide liever: no text supplied |
|
dan inderdaad wat karnivoor zegt paar invloedloze kristenen [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 19-11-2003 18:31] |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
dat klereding staat vast (de poll) k heb 10 x gestemd maar het aantal menschen dat gestemd heeft veranderd niet respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Godverdomme. Dat iemand de marxistische theorieën aanhangt zal me aan mijn harige reet roesten en heb ik weinig moeite mee. Wat ik echter niet kan bevatten is waarom je nou de symbolen (hamer, sikkel, ster) van het meest moorddadige regime van de afgelopen honderd jaar of zo gaat huldigen? Als iemand hier met allerlei Derde Rijk symbolen gaat zwaaien dan is iedereen verbolgen. Denken jullie nou echt dat de USSR nou zo'n vredelievend, democratisch, vrijheidslievend heilstaat was? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:*Verwacht dat nu de onzin komt dat de gedachte die erachter zit wel goed is, maar de leiders (dictators) het hebben verneukt* Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ach ja... We moeten gewoon volgend jaar met z'n allen op een zondagmiddag een revolutie beginnen |
|
91.2% stemt voor...de mensheid is verdoemd Moge al die domme idioten verrotten in de hel waar ze zo achterlijk in geloven !! |
|
quote: |
|
was net iets van 91,2 % voor achterlijke bastards! Bruce Banner |
|
quote: Nee, maar wel land was/ is dat wel? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Je snapt mijn punt niet. USSR staat in dezelfde rijtje als de Derde Rijk. Ik heb familie leden die onder het symbool van hamer en de sikkel naar kampen in Siberië afgevoerd zijn omdat ze niet eens waren met de Sovjet bezetting. Ik vind het daarom vreemd dat dit soort symbolen als acceptabel gezien worden en de swastika bijvoorbeeld niet. Elk land heeft wat fouts gedaan. USSR is echter een van die landen die stelselmatig massamoorden pleegde. Niet echt iets om vol trots uit te dragen lijkt mij. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jep ik ken mensen die wel ergens op hun outfit van die ronde swastika's hebben, zat er onlangs een te kankeren: "ik zie daar toch wel een hakenkuis in hoor" Dart waren trouwens misbruiktye symbolen--->maar zo'n rechte swastika, daar zie ik ook liever niemand mee paraderen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Als het een geruststelling mag zijn: moslims zien alle niet-moslims als 'ongelovigen', en dus maakt het niks uit wat je bent. Doe daar niet zo verdomd angstig over, alright. 'Invloedsloze' gristenen? Vergeet het maar. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
mja het is maar een poll, denk niet dat je je hier echt druk om moet gaan maken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Symbolen die pleiten voor een terugkeer naar het sovjet tijdperk vind ik zelf op z'n minst dubieus te noemen, als je puur uit idealistische overtuiging communist bent is dat je eigen zaak, maar pleiten voor een systeem van onderdrukking en massa-moord vind ik verwerpelijk. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
idd. Zelfs ik kan het theoretische communisme van de SovjetUnie onderscheiden. Daarom vind ik gebruik van die symbolen zo dubieus. Anderzijds ben ik ervan overtuigd dat een Marxistisch stelsel onvermijdelijk tot een totalitaire stelsel leidt maar daar ging het mij niet over. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |