|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: oops.. hehe |
|
Ach laat maar, ik ben toch weg. ciao! Subtiel kamerolifantje |
|
hehe rustig heiden kerel, ik hoef je al lang niet meer te vertellen dat ik het met je eens ben. |
|
mmm, ik lees het begin en het eind. en ik zie een verschil in teksten met of zonder dubieuze uitspraken. wil ik dan nog wel het middel gedeelte lezen? ik denk het niet. Oud Vuil. |
|
quote: Dubieus? Lees maar rustig het middel gedeelte ik loop me weer wat op te fokken. Dit topic gaat over Oi! Ik zal mijn irritaties voor me houden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gaat toch over Witte Reus? |
|
quote: hehe |
|
NP: The Blitz - We Are The Boys Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
NP: Infa Riot - Riot Riot ook leuk... |
|
Edit: beter ff in een ander topic posten... [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 20-11-2003 0:09] |
|
quote: goedzo... |
|
Alleen Dropkick Murphy's heeft iets met Oi! te maken. Born from Pain ken ik allemaal persoonlijk. Maar dat is geen Oi! Wij waren toen flink bezig met metalcore, toen luisterden we pas naar bands als Integrity. Ik heb zelf in Manhunt gedrumt, daar is Rancor uit voortgekomen rond '93, die mensen zitten nu allemaal in Born from Pain, Bloodsport en Burned Beyond Recognition. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Oh, een beetje Oi! op z'n tijd is best aardig, heb een aantal cd's en tapes (allemaal met NS-thema's) van een vriend uit Amerika gekregen en dat klinkt zeker niet verkeerd! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
hmm.. Bloodsport, is dat niet die hardline Vegan Straightedge band (die onderhand al niet meer bestaat?) maar uhh, cant stress this hard enough, NS Oi!, nazi Oi, etc ZUIGEN! |
|
quote: Ik hoop niet dat ze zuigen... Maarre ik moet er ook niets van hebben. |
|
Alle NS/Nazi zuigt, dat heeft weinig met muziek te maken. |
|
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen z'n mening zo goed en uitgelegd kan verwoorden als anderen vooral in muziek, maar zo'n teksten als nigger nigger nigger get out e.d. zijn gewoon veel te simpel om enigszins te boeien, Als ze nu eens wat gefundeerde dingen erachter zetten in plaats van achterlijk te blijven roepen heb ik er geen problemen mee, maar nu staat het me totaal niet aan, ondanks dat ik van punk hou "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Bevestigd het vooroordeel dat 90% van de nazi's zelf niet verder zijn gekomen dan de deur van de kleuterschool |
|
Ik luister ook zeker graag Oi - Squalor - Bully boys - Landser - Stahlgewitter - Honor - Midtown bootboys - Skrewdriver En dat was het wel zo'n beetje eigenlijk. Immortal Pride |
|
quote: Oi! is dat niet gewoon Ska? Ska is ruig LAI LAI HEI |
|
quote: bad manners ska = ska en oi = oi ik luister in het algemeen psychobilly maar ik vind oi best te pruimen. Landser,Kolovrat,stomper 98,white noise,angry aryans en vooral combat 84 zijn altijd wel te vinden op een gefikt compilatie cd'tje van mij. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: Oi is een soort van punk waarna practisch na elke zin oi wordt geroepen Ik ken alleen het wereldberoemde bandje Urban soldiers.. maar die kent niemand hier waarschijnlijk (op misschien wat rotterdammers na) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nee, Oi! is geen ska. Ska is snelle reggae wat over het algemeen wel over Skinheads gaat, Skatalites, Madness, The Specials, Bad Manners(eens live gezien, vette rellen uitgebroken bij dat concert toen),The Selecter enzovoort. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Landser zijn dat geen boeren uit duitsland die een nazi bandje hebben daar luister ik dus echt niet naar die lui kunnen nog geen fatsoenlijke noot uit hun instrumenten voortbrengen beetje zielig die muziek maar ieder zijn smaak al hebben sommige totaal geen smaak. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |