|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ideologie buiten beschouwing gelaten is Landser werkelijk baggerslecht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: zeg hoort u niet hier thuis http://www.psychobilly-online.de/forum/index.php |
|
Ik snap niet dat mensen zich zo ongelofelijk druk maken of iets wel of niet Nazi is? Ik mag dan wel geen Oi! geluisterd hebben, maar luister eens naar Nargaroth (Herbstleyd), Lord Wind, Graveland, Burzum, etc (was een Morbid Angel bandlid ook geen Nazi?), toch allemaal schitterende werkjes die ik niet zou willen missen. Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Ach ja...eigenlijk zijn we allemaal nazi's... |
|
quote: ok maar een tekst als die van ,opa...'dat gaat mij te ver gewoon maar op zich heb je een punt,zo schijnt sodom vroeger een demo te hebben gehad met het nmr, turken raus' wat later ausgebomd is geworden het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Voor de punk liefhebbers: The Vandals - Oi to the world Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
NP: Section 5 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Angry Aryans --Old School Hate |
|
Ik ken alleen enkele nummers van "The four skins". Die vind ik niet echt super op een paar na. Aangezien ik het idee heb dat de Four skins de top van Oi! is(maar ik erken dat ik een leek ben)denk ik dat de kans dan ook vrij klein is dat ik OI! goed vind. |
|
ik heb ook alleen datgene maar wat ik gepost had, plus wat skrewdriver en aggravated assault shit, maar dat is allemaal behoorlijk rechts te noemen...nou geef ik persoonlijk geen reet om politiek, en vind ik het gewoon wel lekker om af en toe naar zwaar haatdragende muziek te luisteren. en AA zijngewoon heel wreed en bruut. |
|
Cock Sparrer A.U. lyrics A U Come outside I'm fed up with you looking Like the cat who got the cooking I said A U You and me outside You've got the kind of face The face of a git And I really want to hit it I said A U You and me outside Coz I've been watching you Chatting up all the girls And I'm fed up with you And I've drunk enough Someone's gonna get a slap tonight Someone's gonna get whacked tonight Someone's gonna get a smack tonight From me And it's gonna be you!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Bound for Glory, Landser, Warhammer Allemaal erg leuke deuntjes Intolerance And W.A.R Against The Modern World. |
|
quote: Dat is dan wel een geinig nummer maar de rest van ze vind ik ook maar grote bagger. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
|
|
beetje ver weg allemaal Je moeder. |
|
Ik heb nog een aantal RAC cd's te koop, die rommel moet de deur uit, iemand interrese? Against God and Government |
|
quote:apart houden die zooi, over twee weken dok ik je. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik hou me ook aanbevolen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |