IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Wat is jouw utopia Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 22-11-2003 20:36 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Utopia, wie doet daar nu aan mee? Er zit altijd wel een achterdeurtje in de eisen die een mens aan z'n utopia stelt... Zelfs al wordt aan al je expliciet vermelde voorwaarden voldaan, zal er nog altijd wel iets zijn dat niet naar wens is.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-11-2003 20:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

vandaar ook die naam denk ik



Mijn utopia:
-elke dag voetbal op de tv
-alleen lekkere wijven met grote tieten als collega's
-gratis bier tijdens de lunch
-een vorkheftruck met mijn naam erop gespoten

Zodat al mijn dartvrienden jaloers op me zijn! Ha!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-11-2003 21:27 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Alle dagen goeie muziek,overal
Boeiende mensen in de buurt
Goeie ***

Fukk,ik zie niets nog zitten vandaag...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lies
Usericon van Lies
Posted 22-11-2003 21:31 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 21:27 schreef madeline usher het volgende:
Goeie ***
Goeie **** bedoel je?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-11-2003 21:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmzzz....:

-iedere buitenlander terug where he or she belongs
dan komt de rest vanzelf




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-11-2003 21:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik ga al...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-11-2003 21:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja dan zal ik ook terug naar Spanje moeten


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-11-2003 22:08 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

En ik naar Nieuw Zeeland


mvg wk10


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-11-2003 23:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 20:58 schreef Snaack het volgende:
vandaar ook die naam denk ik



Mijn utopia:
-elke dag voetbal op de tv
-alleen lekkere wijven met grote tieten als collega's
-gratis bier tijdens de lunch
-een vorkheftruck met mijn naam erop gespoten

Zodat al mijn dartvrienden jaloers op me zijn! Ha!


.. Dat is toch geen utopia?? Start gewoon je eigen bedrijfje in iets waar je goed in bent, maak gebruik van de krapte op de arbeidsmarkt en selecteer dus alleen maar lekkere wijven met grote tieten, zoek een biermerk als sponsor en haal van marktplaats een 2ehands vorkheftruck en een spuitbus


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 23-11-2003 19:49 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Mijn utopie:

Een wereld zonder mensen of een soortgelijk ras. En dat ik dan gewoon in een groot observatorium zit en alles zie gebeuren.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-11-2003 19:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 21:35 schreef invictis het volgende:
hmmzzz....:

-iedere buitenlander terug where he or she belongs
dan komt de rest vanzelf




Hmmm, 1 stukje blijft hier, een stukje naar spanje, een stukje naar frankrijk, een stukje naar italie enz...


invictis
Usericon van invictis
Posted 23-11-2003 20:31 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 23-11-2003 20:46 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

stelletje racisten


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2003 21:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 november 2003 20:46 schreef antipop het volgende:
stelletje racisten


Sorry ik denk toch dat je een jaartje school extra mag volgen

ra'cisme (het ) 1 rassentheorie, rassenwaan, leer van de superioriteit van het ene ras boven het andere;
2 uitingen voortkomend uit een gevoel van superioriteit van het ene ras boven het andere

Gaat het hier over rassen? neen dus dit is niet rasictisch.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-11-2003 21:48 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 19:59 schreef MBMarduk het volgende:
Hmmm, 1 stukje blijft hier, een stukje naar spanje, een stukje naar frankrijk, een stukje naar italie enz...
Chainsaw dismemberment


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 23-11-2003 21:52 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2003 19:53 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
90 % procent van de huidige ZM populatie zou verhuizen naar of het fok forum, of het kabouter plop forum


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-11-2003 0:07 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2003 19:49 schreef Pandora het volgende:
Mijn utopie:

Een wereld zonder mensen of een soortgelijk ras. En dat ik dan gewoon in een groot observatorium zit en alles zie gebeuren.

Dat meen je niet, want dan kom je niet meer aan je seksuele geneugten..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-11-2003 9:19 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Simpel:

Vrede

ticket naar afrika voor geweldpredikende nazis, mogen ze samen met de criminele illegalen op het vliegtuig

Verplicht autoloze zondag

Brandmerken van pedofielen en verkrachters

Verplichte aanplant van bomen, natuuronderwijs voor kinderen. Vervanging van plastic als verpakkingspapier door hennep, gebruik van hennep voor talloze meerdere dingen.

Entheogene studies op hogere scholen (leer van onderzoekend drugsgebruik)

Iedereen mag maar een auto hebben. Bedrijven moeten fikse boetes betalen als ze boven een bepaalde uitstoot van milieuonvriendelijke gassen komen.

Rokers krijgen een afgesloten coupe in iedere trein.

Soft drugs worden gelegaliseerd. Alcohol wordt moeilijker te krijgen voor erg jonge kiddies.

Terugtrekking troepen uit Irak, doch samenwerken met Irakezen blijft om hun land weer op te bouwen.

Stoppen van ontwikkeling JSF

Meer geld steken in onderwijs en cultuur, gedogen en subsidiëren van kraakpanden die concerten en bijeenkomsten organiseren.

Benzine wordt veel duurder en het openbaar vervoer stukken goedkoper, aardgas wordt niet meer zo zwaar belast en de verzekering van auto's met lpg daalt ook omdat er betere tanks en grotere veiligheid ingevoert wordt.

Opzegging steun aan war on terrorism, de export van softdrugs naar Amerika opvoeren.

Balkellende afgezet.

einde aan belspelletjes, zinloze en zoutloze t.v. shows, tel sell, christelijke propraganda programma's als prinsen en prinsessen.

Scheiding Kerk en Staat.

Geen nieuwe aanbouw van moskeeën, verbod op lawaai (= klokken en gejengel) voor zowel kerken als moskeëen

dit komt langzaam in de buurt van mijn utopie




[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 24-11-2003 9:19]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-11-2003 17:19 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 0:07 schreef Sater het volgende:
Dat meen je niet, want dan kom je niet meer aan je seksuele geneugten..


Ja en?
Ik kan ook wel zonder.
En dan hoef ik jou teminste nooit meer te ruiken. Dat weegt er wel tegen op.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2003 20:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 november 2003 9:19 schreef Phriar het volgende:
Simpel:

Vrede

*zooi*





Hippie!!!
Vrede is onmogelijk, in de natuur is oorlog dus ook bij de mens.

En je noemt iets simpel terwijl je een hele waslijst heb met alleen maar de kleine dingen Zo krijg je er nog meer regels bij dan we nu al hebben
Democratie is best leuk maar werkt niet met zoveel mensen, het is ook een utopie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-11-2003 20:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ach als Antipop denkt dat ik een racist ben of nazi of wat dan ook; I simply don't give a fuck,hij is wel een mooi voorbeeld van wantrouwen en vooroordelen en paranoia lijkt me


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-11-2003 20:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

veel macht


mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2003 20:44 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Heel veel mensen zien nazi's als domme mensen, 1 ding weet ik zeker Hitler en zijn mensen waren zeker niet dom De mensen die zichzelf nu nog nazi noemen zijn meestal wel dom maar dat is omdat zij een vorm van verzet willen uiten, en de schuld aan iemand anders willen geven. Maar om te zeggen dat mensen gelijk zijn dat is pas dom
Ten eerste ziet iedereen er anders uit, en mensen doen anders dus het zal wel logisch zijn als we allemaal anders zijn. Gelijkwaardig is weer wat anders, maar ik geloof dat ieder gelijkwaardig geboren is maar veranderd en als je iets fout doet dat het dan voornamelijk je eigen schuld is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 24-11-2003 20:45 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 20:44 schreef ElitE het volgende:
Heel veel mensen zien nazi's als blahblahblah


En? Wat is jouw Utopia?


mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2003 20:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 november 2003 20:45 schreef windkracht10 het volgende:
En? Wat is jouw Utopia?


Wie is de topicstarter?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen