|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
vandaar ook die naam denk ik Mijn utopia: -elke dag voetbal op de tv -alleen lekkere wijven met grote tieten als collega's -gratis bier tijdens de lunch -een vorkheftruck met mijn naam erop gespoten Zodat al mijn dartvrienden jaloers op me zijn! Ha! |
|
Alle dagen goeie muziek,overal Boeiende mensen in de buurt Goeie *** Fukk,ik zie niets nog zitten vandaag... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:Goeie **** bedoel je? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
hmmzzz....: -iedere buitenlander terug where he or she belongs dan komt de rest vanzelf Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik ga al... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ja dan zal ik ook terug naar Spanje moeten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
En ik naar Nieuw Zeeland mvg wk10 |
|
quote: .. Dat is toch geen utopia?? Start gewoon je eigen bedrijfje in iets waar je goed in bent, maak gebruik van de krapte op de arbeidsmarkt en selecteer dus alleen maar lekkere wijven met grote tieten, zoek een biermerk als sponsor en haal van marktplaats een 2ehands vorkheftruck en een spuitbus |
|
Mijn utopie: Een wereld zonder mensen of een soortgelijk ras. En dat ik dan gewoon in een groot observatorium zit en alles zie gebeuren. |
|
quote: Hmmm, 1 stukje blijft hier, een stukje naar spanje, een stukje naar frankrijk, een stukje naar italie enz... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
stelletje racisten het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Sorry ik denk toch dat je een jaartje school extra mag volgen ra'cisme (het ) 1 rassentheorie, rassenwaan, leer van de superioriteit van het ene ras boven het andere; 2 uitingen voortkomend uit een gevoel van superioriteit van het ene ras boven het andere Gaat het hier over rassen? neen dus dit is niet rasictisch. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Chainsaw dismemberment |
|
quote: |
|
quote: Dat meen je niet, want dan kom je niet meer aan je seksuele geneugten.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Simpel: Vrede ticket naar afrika voor geweldpredikende nazis, mogen ze samen met de criminele illegalen op het vliegtuig Verplicht autoloze zondag Brandmerken van pedofielen en verkrachters Verplichte aanplant van bomen, natuuronderwijs voor kinderen. Vervanging van plastic als verpakkingspapier door hennep, gebruik van hennep voor talloze meerdere dingen. Entheogene studies op hogere scholen (leer van onderzoekend drugsgebruik) Iedereen mag maar een auto hebben. Bedrijven moeten fikse boetes betalen als ze boven een bepaalde uitstoot van milieuonvriendelijke gassen komen. Rokers krijgen een afgesloten coupe in iedere trein. Soft drugs worden gelegaliseerd. Alcohol wordt moeilijker te krijgen voor erg jonge kiddies. Terugtrekking troepen uit Irak, doch samenwerken met Irakezen blijft om hun land weer op te bouwen. Stoppen van ontwikkeling JSF Meer geld steken in onderwijs en cultuur, gedogen en subsidiëren van kraakpanden die concerten en bijeenkomsten organiseren. Benzine wordt veel duurder en het openbaar vervoer stukken goedkoper, aardgas wordt niet meer zo zwaar belast en de verzekering van auto's met lpg daalt ook omdat er betere tanks en grotere veiligheid ingevoert wordt. Opzegging steun aan war on terrorism, de export van softdrugs naar Amerika opvoeren. Balkellende afgezet. einde aan belspelletjes, zinloze en zoutloze t.v. shows, tel sell, christelijke propraganda programma's als prinsen en prinsessen. Scheiding Kerk en Staat. Geen nieuwe aanbouw van moskeeën, verbod op lawaai (= klokken en gejengel) voor zowel kerken als moskeëen dit komt langzaam in de buurt van mijn utopie [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 24-11-2003 9:19] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ja en? Ik kan ook wel zonder. En dan hoef ik jou teminste nooit meer te ruiken. Dat weegt er wel tegen op. |
|
quote: Hippie!!! Vrede is onmogelijk, in de natuur is oorlog dus ook bij de mens. En je noemt iets simpel terwijl je een hele waslijst heb met alleen maar de kleine dingen Zo krijg je er nog meer regels bij dan we nu al hebben Democratie is best leuk maar werkt niet met zoveel mensen, het is ook een utopie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ach als Antipop denkt dat ik een racist ben of nazi of wat dan ook; I simply don't give a fuck,hij is wel een mooi voorbeeld van wantrouwen en vooroordelen en paranoia lijkt me Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
veel macht mvg wk10 |
|
Heel veel mensen zien nazi's als domme mensen, 1 ding weet ik zeker Hitler en zijn mensen waren zeker niet dom De mensen die zichzelf nu nog nazi noemen zijn meestal wel dom maar dat is omdat zij een vorm van verzet willen uiten, en de schuld aan iemand anders willen geven. Maar om te zeggen dat mensen gelijk zijn dat is pas dom Ten eerste ziet iedereen er anders uit, en mensen doen anders dus het zal wel logisch zijn als we allemaal anders zijn. Gelijkwaardig is weer wat anders, maar ik geloof dat ieder gelijkwaardig geboren is maar veranderd en als je iets fout doet dat het dan voornamelijk je eigen schuld is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: En? Wat is jouw Utopia? mvg wk10 |
|
quote: Wie is de topicstarter? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |