|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier kan ik mee instemmen. quote: Over de natuur kan je echter ook zonder drugs leren. Op mijn school in ieder geval wel.... En ik zie het niet 1,2,3 zitten om de natuurbeschermingsmaffia nog meer macht te geven. Ja ik zeg het ongenuanceerd, maar dat zijn zij ook. Ze voeren zeeeer eenzijdig beleid en afwijkende meningen worden niet getolereerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Oh ja, hier kan ik uiteraard ook mee instemmen. Chelman's Toe-Mushrooms and Supplies B.V. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-11-2003 18:31] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: die? http://darynatury.w.interia.pl/zrodla/grz134.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heb ik gezegt dat we allemaal fabriekjes moeten bouwen en zo veel mogelijk de ozonlaag naar de tering(of kanker of tyfus) moeten helpen Ik ben ook voor minder bevolking, maar om dan iedereen een beetje te helpen in zijn sterven vind ik dan net wat overdreven Ben ook tegen de vervuiling en onnodige verneuking van het milieu, maar niet door te "consuminderen" maar door alternative energiebronnen. quote: Heb ik die zin geschreven Mensen moeten elkaar helpen, maar alleen de mensen die nut hebben voor de maatschappij. quote: alleen de uitvoerbaarheid betwijfel ik nog. quote: De mens maakt toch niet uit wie zwak is nu verglijk je me met Hitler De omstandigheden maken uit wie zwak is, AIDS is er een mooi voorbeeld van, het pakt de zwakkeren in de wereld. Maar stel dat er een ziekte zou zijn die alleen de mongolen zou laten overleven. Dan is het toch duidelijk dat de mongolen sterker zijn. quote: Wie niet, het is voor de mens niet mogelijk om niet te generaliseren, omdat het simpel moet blijven(daarom bestaat er ook zoiets als vooroordelen). Maar met regels ga je mensen gelijk stellen terwijl dit niet altijd zo is, dus maak alleen regels voor dingen waarin we allemaal gelijk in zijn. quote: Tja die gaan achter lopen, dus dat zal je altijd krijgen, maar als je over genoeg vaardigheden beschikt zal je het toch ook goed hebben je moet die vaardigheden alleen gebruiken. Als jij goede vrienden hebt(ook een vaardigheid) zullen die je helpen. quote: Mooi toch, zo moet het ook quote: Daar weet ik alles van Maar nog blijven velen in het luie patroon(heb ik zelf ook wel last van) quote: Dank, maar nu een nieuwe aanslag op uw taalregime ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |