IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wij zijn het ook beu om in een hokje geduwd te worden Volgende pagina
BLOCKHEAD
Usericon van BLOCKHEAD
Posted 21-11-2003 22:03 by BLOCKHEAD Wijzig reactieProfiel van BLOCKHEADQuote dit berichthttp://www.blockhead1.com

Wij zijn een band uit Zweden, Stockholm en hebben net een eerste selftitled debut uitgebracht. De eerste reactie is "welke stijl is het?" en dan dat gezever over nu-metal, niet nu-metal. Als het goed klinkt zou dat toch het voornaamste moeten zijn?
Het is alleen al leuk om de verschillende reviews te lezen die we kregen. Voor de ene zijn we oude Crowbar, voor de andere Pantera/Sepultura/Clutch en voor de derde een cloon van Korn (die was pas ECHT erg)!!!
Hoe reageren jullie als er een nieuwe band opduikt???
Geïnteresseerd? Kijk dan op www.blockhead1.com

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 21-11-2003 22:04 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

tot morgen

mvg wk10

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-11-2003 22:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Het is niet onaardig, maar kopen zou ik het niet. Een ding is wel zeker, het lijkt niet op numetal na 2 nummers gehoord te hebben.

"This one is older than shit, heavier than time!"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-11-2003 22:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nou, vernieuwend is dit zeker niet!
Ik hoor inderdaad Sepultura, een klein beetje Korn (bass) en wat Machine Head.

HUP! Op de grote stapel ermee.

Wel strak gedaan overigens.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-11-2003 23:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Crowbar?

Hmm jullie zitten meer in de Killswitch Engage/Kiju hoek ...

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 21-11-2003 23:16 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Tja, typisch een mix tussen Korn en Pantera.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-11-2003 23:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ja, ik ben ook wel eens wat beu, sjongejonge....

invictis
Usericon van invictis
Posted 21-11-2003 23:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:51]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-11-2003 0:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

goed nederlandsch voor een stelletje zweden.

ow

De zanger - die vaak naar België gaat wegens zijn Belgische vriendin.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-11-2003 0:50]

Oud Vuil.

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 22-11-2003 1:21 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 23:55 schreef invictis het volgende:
hmmf zeik niet het is gewoon nu-metal, lekker graantje meepikken dus...dippers

graantje meepikken??lees jij nooit iets ofzo??nu-metal is allang over zn hoogtepunt heen dus als je een graantje wil meepikken moet je moderne death gaan spelen(bah)of je moet je oude bandje weer bij elkaar halen(BAH)dan pik je pas een graantje mee!!dat gezeik over nu metal,maar ondertussen wel met zn allen naar de reunie bandjes want dat is pas STOER!!vergeten we voor het gemak dat die losers van death angel het ook met moderne muziek geprobeerd hebben(verdiende niet genoeg dus hup,death angel maar weer beginnen) en wat dacht je van destruction?die gitarist heb me toch een poser muziek gemaakt!!

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-11-2003 1:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

tssss...de naam alleen al...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2003 1:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Niet echt helemaal mijn ding, maar ja.

Ik blijf het wel grappig vinden hoe mensen zich gelijk gepikkeerd voelen als iemand kritiek heeft op een bandje die in een van de op ZM trendy genres valt zoals blekk of def en gelijk met kreten als: 'dan organiseer je zelf wat', 'dan ga je maar zelf een band oprichten'.

Zodra het echter om een band in de impopulaire nu-metal genre gaat, geeft iedereen als een stelletje sekte-leden constant kritiek die met name op genre dan op de muziek zelf gebasseerd is.

Hoezo kudde gedrag?

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2003 9:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

wie riep?

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 22-11-2003 10:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Metal hoort in hokjes!

Ik zeg ik vind het heerlijk om soorten metal te classificeren, dat nu metal een negatieve bijklank heeft gekregen is een ander verhaal...

Nu metal is aan het doodbloeden door zijn eigen hype, metal is underground muziek en zal daar wel altijd blijven.

Maar goed ik maak me alweer op voor the next big thing...heb er al heel wat voorbij zien komen...

LIMP BIZKIT schijnt overal weg geboed te worden etrwijl mensen aan jaar of 3=-4 geleden er geen genoeg van konden krijgen...HAHAHA moet ik een beetje om lachen.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 22-11-2003 11:51 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Als ik muziek goed vind, boeit het me geen fuck welke stijl het is of zou moeten zijn. Nu-metal is niet echt mijn favoriete stijl, maar er zijn een paar bands bands in die richting (Flaw, Disturbed, Godsmack) die ik wel erg goed vind.
Deze band lijkt me eigenlijk meer richting hardcore, maar wat boeit het ook. Klinkt zeker niet slecht, maar echt bijzonder is het niet

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 22-11-2003 11:53]

BLOCKHEAD
Usericon van BLOCKHEAD
Posted 22-11-2003 13:24 by BLOCKHEAD Wijzig reactieProfiel van BLOCKHEADQuote dit berichthttp://www.blockhead1.com

[quote]Op 22 november 2003 11:51 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Als ik muziek goed vind, boeit het me geen fuck welke stijl het is of zou moeten zijn.

Ik ben het volledig met je eens. Zoals je aan de voorgaande reacties kan zien, heerst er een ontzettende kuddegeest bij metalliefhebbers.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-11-2003 13:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 13:24 schreef BLOCKHEAD het volgende:
Ik ben het volledig met je eens. Zoals je aan de voorgaande reacties kan zien, heerst er een ontzettende kuddegeest bij metalliefhebbers.
Je muziek is nu-metal.

filosofem
Usericon van filosofem
Posted 22-11-2003 13:29 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Zoals je aan de voorgaande reacties kan zien, heerst er een ontzettende kuddegeest bij metalliefhebbers.

Natuurlijk jochie.

Egni
Usericon van Egni
Posted 22-11-2003 13:29 by Egni Wijzig reactieProfiel van EgniQuote dit bericht

Vind het ook meer naar hardcore buigen, dat het nu-metal is, is bullshit

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2003 13:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Ben ik met je eens, metalliefhebbers zijn GAY.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-11-2003 15:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 1:21 schreef antipop het volgende:
graantje meepikken??lees jij nooit iets ofzo??nu-metal is allang over zn hoogtepunt heen dus als je een graantje wil meepikken moet je moderne death gaan spelen(bah)of je moet je oude bandje weer bij elkaar halen(BAH)dan pik je pas een graantje mee!!dat gezeik over nu metal,maar ondertussen wel met zn allen naar de reunie bandjes want dat is pas STOER!!vergeten we voor het gemak dat die losers van death angel het ook met moderne muziek geprobeerd hebben(verdiende niet genoeg dus hup,death angel maar weer beginnen) en wat dacht je van destruction?die gitarist heb me toch een poser muziek gemaakt!!

Wat lul je nou dom man, dit is 10 keer toeganklijker dan menig deathmetal bandje. Dus flikker maar fijn op met je uitermate domme en incorrecte constatering!
Het is me wel duidelijk dat jij niet echt weet hoe de vork in de steel zit

Buiten dat bezitten jullie niet eens de kwaliteiten om deathmetal zoals Spawn Of Possession, Decapitated e.d. te spelen. Ga eens oefenen ofzo!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 22-11-2003 15:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 22:16 schreef 0Tolerence het volgende:
Het is niet onaardig, maar kopen zou ik het niet. Een ding is wel zeker, het lijkt niet op numetal na 2 nummers gehoord te hebben.

Niet? Hartstikke nu, als je het mij vraagt. Niet slecht in z'n soort, maar niet aan mij besteed.

Touché, pussycat!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-11-2003 16:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 15:52 schreef Sporty Voleg het volgende:
Niet? Hartstikke nu, als je het mij vraagt. Niet slecht in z'n soort, maar niet aan mij besteed.

mja eerlijkheid gebied te zeggen dat ik nu niet bepaalt op de hoogte ben van numetal.

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 22-11-2003 16:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Zoals je aan de voorgaande reacties kan zien, heerst er een ontzettende kuddegeest bij metalliefhebbers.

Je hebt er zelf de aandacht op gevestigd, dus heb je dit soort reacties wel een beetje uitgelokt, vind ik.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2003 17:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 11:51 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Als ik muziek goed vind, boeit het me geen fuck welke stijl het is of zou moeten zijn.

Waar maak je je druk om man, juist door zo te protesteren tegen hokjes zorg je dat die hokjes bestaan. Neyt doen of het je niet boeit, dan verdwijnen die hokjes, en mensne vinden je dan geen arrogante klootzak.

invictis
Usericon van invictis
Posted 22-11-2003 18:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 3:51]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com