|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: We are there,maar dat wist je al.Effe een flink stuk in de spreekwoordelijke kraag gaan zuipen,maarre,speelde INRI daar ook niet?? spelfout weggehaald... |
|
Lekkere line-up! Hoe ver rijden is Den Helder vanaf Delfzijl weet iemand dat? |
|
|
|
al gevonden .. 2,5 uur dus ... hmm .. beetje ver weg : |
|
Dat is eindelijk eens iets in de buurt, daar ga ik wel heen. |
|
quote:same here |
|
Hee,zou ik dan ook es zm ers in het wild tegenkomen?? spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
quote: Hehe zou es tijd worden Hehe,bij nader inzien;meneer bluuuuurgh ken ik natuurlijk al,en prime evil ook,dus ik ben al es een paar tegengekomen,nu de rest nog [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 23-11-2003 14:01] spelfout weggehaald... |
|
quote:Dude...pakjesavond is 5 december anyway, ik wou altar en katafalk al een tijdje zien, nu eindelijk dichtbij! |
|
das mooi var-anus.... na het feest ff door naar de plaatselijke metalbar "de engel" al het publiek en de bands gaan daar meestal ook nog ff te zuipen,muhahahaaa! |
|
quote: Ik verheug me al op de daaropvolgende kater! spelfout weggehaald... |
|
cheers ende skoll op dat!!!! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
zal je nodig hebben kerel!!! kan jij ome mos nog bereiken? met die achterlijke mongool in het publiek kan het niet anders dan een bloedereige pit worden!! zullen we hem eerst vol moeten gooien met pilseners,maar dat heb ik er wel voor over.. 1 tip;ga niet met hem nar een buitenlands vreettentje.... daar word je binnen no time uitgerot.... mos kan zn bek niet houden met een stuk in zn reet,zekers als het pigmentgehandicapte "medelanders" betreft |
|
quote: Hehehehe,vertel me niet hoe Mossie em kan misdragen.Heb het meerdere malen meegemaakt hahaha spelfout weggehaald... |
|
Jullie mogen één keer raden wie de muziek draait tussen de bandjes... |
|
ah!!! das fijn horst... bring it on!!!!!! je hebt wederom weer een mooie baan kerel,zekers een zeer groot pluspunt...gratis pilsen!!! |
|
Goh, waar zou ik het toch allemaal voor doen? |
|
quote: Hm, dan kom ik toch maar niet. Ik heb nog trauma's van Horst die muziekjes op onschuldige mensen afvuurt... *peins* |
|
Was je van plan dan om te komen, ouwe Neerlandicus? Wees niet bevreesd, de nummers duren langer dan één minuut en ik ga er géén lastige vragen bij stellen... |
|
Up!!!!! Nog 1 nachie slapen en dan effe ruig aan de zuip! spelfout weggehaald... |
|
Have fun .. kzal er nie zijn |
|
quote:was te verwachten... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Welke zetemmers ken ik nou morgen tegen het klamme kadaver aanlopen? spelfout weggehaald... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |