|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Aargh! Ik ga 'm morgen pas halen.. als ie er dan nog is bij Sounds tenminste. Had er vandaag geen tijd voor I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hebbe hebbe !!... het zijn inderdaad geweldige artiesten I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Heb em besteld bij displeased, kan ieder moment arriveren Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Voor de liefhebbers de tracklist: 1. Windowpane 2. In my Time of Need 3. Death Whispered a Lullaby 4. Closure 5. Hope Leaves 6. To Rid the Disease 7. Ending Credits 8. Harvest 9. Weakness 10. Master's Apprentices 11. The Drapery Falls 12. Deliverance 13. The Leper Affinity 14. A Fair Judgement Damn, zit nu al sinds ik hem heb de dvd met kippevel te bekijken... Echt super!! Enige nadeel wat ik heb kunnen bespeuren is dat alle tracks alleen maar afkomstig zijn van Blackwater Park, Deliverance en Damnation... Dus helaas geen oude tracks! Maar ga m gewoon maar kopen, voor mij in ieder geval de meest heerschende muziek DVD ooit! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Jammer...geen Godhead's Lament en White Cluster Maar hij wordt zeker toegevoegd aan mijn DVD verzameling!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En geen April Ethereal helaas.. |
|
Zolang er werk van die laatste op staat is dat ding natuurlijk niet koopwaardig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Van Damnation?? Dan zou ik m maar laten liggen, het volledige Damnation album wordt gespeeld! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
ik ga hem NU halen |
|
quote:*belt snel Sounds om te vragen of ze er minstens eentje apart houden* Zooo.. done Straks even ophalen [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-11-2003 11:19] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
De groeten, geen Face of Melinda en geen Benightend. Dan niet! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
maar tering jantje!!! Deliverance live staat er wel op!!! alleen daarvoor al zou ik hem gaan halen. *pruttel, pruttel, start internet explorer, en boekt er een bij cdon.com* I Find That I Am Not There... |
|
Wilt U mijn naam niet misbruiken ... Godver rutgertje |
|
quote: ik heb er 2 meegenomen |
|
Ik krijgt um met Sint Nicolaas....dus moet nog ffkes wachten......maar reacties zijn goed hiero ben benieuwd "Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality." |
|
quote: sja, "tering rutgertje" staat toch minder leuk dan "tering jantje"!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Zo, ik heb 'm nu ook! Nou nog wachten tot ik thuis ben I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb 'm net ook gehaald. Nu nog de tijd om 'm te gaan kijken. Ik heb de eerste 3 nummers gezien. Goed geluid, maar ik vind de basgitaar een beetje te ver op de achtergrond. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
[off topic] cd al ontvangen? |
|
quote:Ja, lag net op de deurmat! Die van mij duurt iets langer, maar je hebt 'm binnen een week. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ach, hij moet de landsgrens over he |
|
quote:Ja, en we hebben hier geen brievenbussen... gaat allemaal nog per postkoets Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: POstduif?? |
|
quote:Nee, die vertikken het om death metal cd's te vervoeren. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
... hmm heb ik weer ... ach ben al blij dat het geen doom cd is ... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |