|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:JA dan gaat ie lopen ... weer 2 maand verder voordat ie hier is ... |
|
quote: ON TOPIC!!!!!!!!!!!!!! Niet SLOW chatten!!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote:Pfsh wanna be moderator (ps kijk ff in het redactieforum aub) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-11-2003 19:00] |
|
hee jenje, wat vind jij eigenlijk van de nieuwe opeth dvd? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Heb he, net gehaald .. jezus echt super! Beeldkwaliteit is perfect, geluid is a) goed opgenomen b) goed gespeeld, leuke documantaire... maar de nummers van Damnation laten nog steeds de rillingen over mijn rug lopen, evenals de drums+bass in Deliverance |
|
gisteren op het punt gestaan em te halen maar der staan gewoon een paar nummers niet op die der tog echt op hadden gemoeten. idd benighted, to bid you farewell, en nog een paar oudere dingen waar ik even niet op kan komen. best zonde eigelijk, het zijn echte topartiesten en de nummers zijn stuk voor stuk geweldig maar met een beetje meer afwisseling in de tracklist was deze dvd veel geslaagder geweest denk ik. |
|
Kut, zo juist bij Displeased besteld voor 27,50 euro, zie ik hier dat ie bij Boudisque slechts 22 zo veel is.... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Kan ik opzich wel inkomen... Las ergens dat dat te maken had met contractuele verplichtingen, dat ze alleen tracks van Blackwater Park, Deliverance en Damnation mochten spelen... Maar kan je in ieder geval zeggen dat ie de 23 euro meer dan waard is..., 1e nummer (windowpane), en dan de 1e solo... Kippevel! Vooral als dat publiek begint te juichen... Baal steeds harder dat ik de Damnation tour neit gezien heb Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: en dan te bedenken dat ik bij de generale repetitie voor deze DVD in stockholm heb mogen zijn!! ( http://www.zwaremetalen.com/recensie/1736.html ) I Find That I Am Not There... |
|
quote: waarom moet jij ook altijd patsen |
|
quote: mwah, ik had het in dit topic nog niet gezegd! I Find That I Am Not There... |
|
Net als al hun releases is ook de DVD een must. Prachtig geregisseerd en met nummers als die van Opeth gaat ie geen moment vervelen. Interessante documentaire ook. Opeth rulez en als ik terugdenk aan hun laatste concert in de Biebob... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Klinkt erg interessant! |
|
quote: dat is het ook |
|
quote: terwijl ze Face of Melinda wel hadden gespeeld toen Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: ] ehm, nee de DVD is NIET van de DAmnation tour... maar van een aparte gig ten ere van Damnation, Deliverance en Black Water park |
|
Gister een uur van de documentaire gezien. Echt super interessant om ze in de studio aan het werk te zien! Ook is Steven Wilson (Porcupine Tree) van de partij en die speelt ook een behoorlijk grote rol op het eindresultaat. Zowel op productioneel vlak als wat betreft de muziek zelf! Geniaal! En dan heeft ie ook nog een Dillinger Escape Plan - shirt aan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb m gisteren ook gekocht. |
|
ik heb 'm ook, PRACHTIG!!! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
hmm ben wel nieuwsgierig geworden |
|
BTW wat ik net zie: Deliverance is uit op VINYL! Een dubbele picturedisc (Travis Smith artwork gedrukt op zwart goud ) Net besteld! |
|
quote: daarom hebben ze face of melinda deruit geknipt Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
Lijkt me best een gave DVD. Ik heb alleen geen DVD-speler |
|
quote: Dan kijk ik hem nog wel een keertje voor je, ik heb nml. wel een dvd-speler... en moet ook kwijt dat dit echt een meesterlijke dvd is "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |