|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Enforcer speelt als het goed is voor Tiranilor!!! In there dude I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
"Dus Liar is vet" Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ja dat vind ik And my marlboro light |
|
quote: is dat al zeker? stond nog niet op de site? And my marlboro light |
|
quote: Ze zitten zonder bassist. De zanger heeft dat zaterdag nog eens bevestigd. Dus nu krijgen jullie ROTTERDAM BEER METAL I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
die vorige bassist gebruikte toch maar 2 snaren, iig toen ik ze in het berenei zag spelen? And my marlboro light |
|
kheb ook niet gezegd dat je het niet vet mag vinden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
nee had het misschien een beetje onduidelijk gepost, nu verbeterd And my marlboro light |
|
cheers gast Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Geen idee. Ik weet dat ze eerst een griet hadden. En die gast die daarna kwam heeft het blijkbaar maar twee maanden uitgehouden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
mmmm een vrouwelijk bandlid is natuurlijk nooit te versmaden And my marlboro light |
|
mijn idee I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
liar of golgotha is iid zeer bruut!!! het valt me wel op dat er na hun prachtdebuut gepaard met veel optredens,ik niet veel meer van ze hoor... zijn ze bezig met een nieuwe cd ofzo? |
|
Liar of Golgotha was na het uitbrengen van de eerst lp al helemaal niks meer, dus laat dat extreme black maar weg. Israthoum is overigens een zeer vette band, ik had opzich best willen komen ware het niet dat het dan al baroeg karoake is, hetgeen veel belangrijkers is voor het op peil houden van het alcoholgehalte hier. Uit Tiranilor stappen is overigens vast het beste wat Samantha ooit gedaan heeft... wat een slechte zaad-rukband... Lady Die moet wel kut zijn.... |
|
ja als het goed is spelen we voor Tiranilor.. k heb geen idee wat er met ze aan de hand is maar heb ze al een tijd niet gezien.. Ik heb Israthoum nog nooit echt horen spelen maar zijn wel sympathieke gasten...en het gaat uiteindeljik allemaal om de gezlligheid HAHAHAHA |
|
voor meer info .. www.enforcermetal.com some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Ik heb nog een Liar o G cd te koop voor de liefhebbers |
|
Israthoum is ook wel oke. Heb ze in januari in de Gonz gezien. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nou, nog mensen die gaan komen? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: JA Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Israthoum is VET!! |
|
slijmbal. |
|
quote: Hoezo??? Ik heb Israthoum al eens eerder in de Pazzop gezien en heb hun demo hier thuis. Prima BM en echt niet "poseur" IMO. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-12-2003 22:18] |
|
het was leuk...optreden ging redelijk goed... Liar was vet, Lady Die en Isratoumb ook, heb me erg vermaakt HAHAHHA wonder dat ik geen kater heb wat verschrikkelijk veel bier is er doorheen gegaan! |
|
Toffe avond, jammer dat ik de lul was met rijden Enforcer Liar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |