IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Saxon & Circle II Circle 12 December Volgende pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-11-2003 17:50 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

in Hardenberg, uiteraard aanwezig! kaartje net binnen is zogoed als uitverkocht
nog meer ZM-ers aanwezig?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 29-11-2003 18:15 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik, als ik een kaart kan krijgen....

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-11-2003 18:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 18:15 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik, als ik een kaart kan krijgen....
same here (dat wordt voor het postkantoor staan maandag...)

enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 29-11-2003 18:56 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

nee, heb saxon te vaak gezien leuke band...maar oh zo voorspelbaar....

Niets dan goeds verder SAxon is erg goed live.

Circle II Circle vond ik zo'n beetje het dieptepunt van wacken 2003!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-11-2003 19:33 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Cirlce II Cirlce kan wat mij betreft gecancelled worden
gatver

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 29-11-2003 19:39 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

zie t nu pas!! hoe veel zijn de kaarten?
k vind cIIc super!

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 29-11-2003 19:49]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 29-11-2003 20:57 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

23 euro zoiets

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-11-2003 2:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

23!? Damn!

Sar'Goth the Warlock
Posted 30-11-2003 13:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

en ik heb mijn kaart

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 01-12-2003 15:25 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Kaarten zijn er nog Ikke ga zeer snel mijn kaartje maar eens halen Saxon ook op Wacken dit jaar gezien, was errug vet

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 01-12-2003 15:47 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Whoa, dus je kan toch komen Griff? Cool!

Ik zal er ook bij zijn, wist niet eens dat het zo hard ging met de verkoop, maar ik heb al een kaartje

Ik heb d'r zin in (metal-deprivatie aan het opbouwen...)

En Sargoth/Griffin> niet vergeten dat Angry Angels shirt voor me mee te nemen he?

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-12-2003 15:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 15:25 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Kaarten zijn er nog Ikke ga zeer snel mijn kaartje maar eens halen Saxon ook op Wacken dit jaar gezien, was errug vet

Heb je je portemonnee al weer terug dan?? Is misschien wel zo handig
Ik moet ook nog een kaartje halen, ik zou alleen niet weten wanneer ik dat moet doen...
(Ik zit nog ziek thuis )

..."Hate can only create more hate"...

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 01-12-2003 15:50 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Goaf Saxon Uitverkocht jammer

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 01-12-2003 15:55 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Er staat nergens dat het uitverkocht is hoor
En het kost om precies te zijn 23,50 euro..

Voor meer info: http://www.poppodium.nl (en dan wel kiezen voor Podium Hardenberg).

..."Hate can only create more hate"...

Sar'Goth the Warlock
Posted 01-12-2003 16:13 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 15:47 schreef Pil het volgende:
En Sargoth/Griffin> niet vergeten dat Angry Angels shirt voor me mee te nemen he?

goed dat je het zegt heheh, ik zal er aan denken

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 04-12-2003 15:46 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2003 15:47 schreef Pil het volgende:
Whoa, dus je kan toch komen Griff? Cool!

Ik zal er ook bij zijn, wist niet eens dat het zo hard ging met de verkoop, maar ik heb al een kaartje

Ik heb d'r zin in (metal-deprivatie aan het opbouwen...)

oh heersch Arjen!
overnachten word licht uitgedrukt frisjes opt station maar keb er alles voor over
iemand nog bekend in zwlle over 24 uurs kroegen ofzo ?
oh, en de kaartjes zijn niet uiverkocht. GWK vertelde me dat er nog meer dan 100 waren, VVV verzon dus gewoon wat, gvd.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-12-2003 16:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Word gezellig ja..

Saxon.. veel alcohol en hopelijk zit het weer mee

Ik, Wil Schuurman

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 04-12-2003 19:44 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

eerder dit jaar was het nog Saxon & Doro....
dan was ik er uiteraard wel bij geweest...maar nu...

nah!

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-12-2003 20:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 4 december 2003 19:44 schreef Poggwyd het volgende:
eerder dit jaar was het nog Saxon & Doro....
dan was ik er uiteraard wel bij geweest...maar nu...

nah!

offtopic
hoezo stuur je niks terug over die lp's

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-12-2003 20:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Maareuhm.. las ik pas niet dat Circle II Circle uit elkaar was?

Dus wat krijgen we nu als voorprogramma?

Zal wel weer rommel zijn maar toch..

Ik, Wil Schuurman

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 04-12-2003 21:28 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

zit er dik in
dat Doro overal komt behalve in NL is ronduit bot!

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-12-2003 21:31 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

wij hebben Dionysos
nix Doro

DIONYSUS beter

[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 04-12-2003 21:32]

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Sar'Goth the Warlock
Posted 05-12-2003 0:51 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hmmmm ik voorzie alcoholocaust

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 05-12-2003 10:55 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 4 december 2003 15:46 schreef Griffin het volgende:
oh heersch Arjen!
overnachten word licht uitgedrukt frisjes opt station maar keb er alles voor over
iemand nog bekend in zwlle over 24 uurs kroegen ofzo ?
oh, en de kaartjes zijn niet uiverkocht. GWK vertelde me dat er nog meer dan 100 waren, VVV verzon dus gewoon wat, gvd.

Hmm, niet dat ik weet, misschien kan je nog naar Groningen komen (laatste trein 23:24, laatste naar Zwolle een uur later)*, maar dat wordt krap (en heb je wellicht ook nog een extra treinkaartje nodig), de Ster is vrij lang open (variëert, wel tot na de eerste trein weer is vertrokken in ieder geval), verder heb je in Zwolle de rock-inn, ik geloof dat die tot 4 uur open is: www.rock-inn.nl

NP: Helloween - Judas

*de laatste trein naar Zwolle komt om 0:54 op het station aan, de laatste naar Groningen vertrekt om 0:55, als je mazzel hebt kan je die halen, als je pech hebt niet

NP: Iced Earth - Dracula

[Dit bericht is gewijzigd door Pil op 05-12-2003 10:59]

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 07-12-2003 16:35 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe
nee ben niet van plan naar Groningen te reizen
hang wel zolang mogenlijk ergens rond, na 12en word het toch een zwart gat

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 08-12-2003 12:04 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Wel warme kleding meenemen dan! Helemaal met alcohol op raak je makkelijk onderkoeld (de bloedtoevoer is dan toch wat minder gereguleerd en het bloed koelt daardoor makkelijker af). 8)

NP: DragonForce - Where Dragons Rule

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com