IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Saxon & Circle II Circle 12 December Vorige pagina
Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-12-2003 17:22 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

zal eraan denken Sir Drinkalot
nah was wel van plan veel aan te trekken hehe

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-12-2003 22:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 december 2003 21:31 schreef IronGlory het volgende:
wij hebben Dionysos
nix Doro

DIONYSUS beter
Daar heb ik vandaag de nieuwe schijf van binnen gehad.. prima plaatje

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-12-2003 13:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Voorprogramma's waren echt fuck, saxon was gewoon zoals altijd; lekker op dreef, leuke setlist (muv een paar kutnummers) en gewoon een toffe show..

OK, boeren heerschen, eigenlijk heeft iedere metalhead wel wat boers in zich ahhaa, maar er is een grens. En in Hardenberg gaat de gemiddelde bezoeker ver over die grens heen, jessuuusss zeg...

Ik, Wil Schuurman

hammer
Usericon van hammer
Posted 13-12-2003 13:45 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

saxon was erug gaaf gister avond! weinig nieuws, maar ja wel erg gezellig

de eerste band was echt 3 keer nix, en CIIC was al wel een stuk beter dan op wacken, maar niet geweldig!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-12-2003 13:50 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 13:45 schreef hammer het volgende:
saxon was erug gaaf gister avond! weinig nieuws, maar ja wel erg gezellig

de eerste band was echt 3 keer nix, en CIIC was al wel een stuk beter dan op wacken, maar niet geweldig!

jammer van CIIC had wel verwacht dat die goed live zouden zijn ... toch had ik het wel willen zien

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 13-12-2003 14:05 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Twas gaaf, Dionisus of hoe dan ook was veuls te standaard, cIIc was saai en kut en Saxon was geweldig wie immer.
Alleen jammer dak iets eerder weg moest wegens trein.

Life doesn't get much better than this!

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-12-2003 17:16 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

klopt
Dionysus was klote en kutgeluid, strato rip off. CIIC was ubersaai, maar SAxon was GRUWELIJK gaaf daarentegen! Heb me in tijden niet zo vermaakt
vanaf half 4 of iets werd het buiten onder het afdakje van de hema frisjes, hhe maar met 7 man was het wel vermakelijk hehe
heerschende avond after all

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-12-2003 17:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

kut lui van die kroeg
maar saxon was gaaf, veel maniacs ook

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 13-12-2003 17:21 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Wiete gai waar die'n Troubadoer zeide?

Haha ik verstond echt geen fuck van die lui, machtig!!

Ik, Wil Schuurman

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 13-12-2003 18:41 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe vervelende boeren..
gevechten uitlokken is een beetje jammer

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 13-12-2003 18:49 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

ik was ziek en mocht nie van me pa

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 13-12-2003 19:29 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Saxon was weer geweldig
Volgend jaar wacken ben ik er zeker weer bij

Ielsch
Usericon van Ielsch
Posted 13-12-2003 20:45 by Ielsch Wijzig reactieProfiel van IelschQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 17:21 schreef Snagger het volgende:
Wiete gai waar die'n Troubadoer zeide?

Haha ik verstond echt geen fuck van die lui, machtig!!

volgens mij heb ik jou nog horen zeggen dat Drents wel op Brabants leek

hammer
Usericon van hammer
Posted 15-12-2003 9:44 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 13 december 2003 17:16 schreef Griffin het volgende:
klopt
Dionysus was klote en kutgeluid, strato rip off. CIIC was ubersaai, maar SAxon was GRUWELIJK gaaf daarentegen! Heb me in tijden niet zo vermaakt
vanaf half 4 of iets werd het buiten onder het afdakje van de hema frisjes, hhe maar met 7 man was het wel vermakelijk hehe
heerschende avond after all

volgens mij heb ik jullie gesproken na het optreden van saxon,
tenminste ik en mn zwager stonden na saxon met wat mensen te praten, die snachts in hardenberg (ofzo) zouden blijven rond hangen, om dat ze niet meer thuis konden komen!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 15-12-2003 9:47 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Dionysus heb ik niet eens gezien....hoelaat speelden zij dan? Ik kwam binnen toen Circle II Circle net begonnen was....

Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 15-12-2003 10:04 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

Dionysus ook gemist, of nou ja, eigenlijk niet veel gemist van wat ik begrepen heb, Circle II Circle was gaaf, Saxon heerschte ook, zeker voor herhaling vatbaar (maar volgende keer weer iets minder biertjes nuttigen )

For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-12-2003 10:14 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 9:44 schreef hammer het volgende:
tenminste ik en mn zwager stonden na saxon met wat mensen te praten, die snachts in hardenberg (ofzo) zouden blijven rond hangen, om dat ze niet meer thuis konden komen!

zit er dik in ja, maar idd moesten naar eindhoven en dat EN saxon afzien ging niet echt samen

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-12-2003 11:32 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:

Zou goed kunnen, was jij niet die Mexicaanse gast die speciaal voor Saxon even naar Nederland gekomen is, hehe?

Ik, Wil Schuurman

hammer
Usericon van hammer
Posted 15-12-2003 13:18 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 15 december 2003 11:32 schreef Snagger het volgende:
Zou goed kunnen, was jij niet die Mexicaanse gast die speciaal voor Saxon even naar Nederland gekomen is, hehe?

hahah nope.... `k had een venom shirt aan, en mn zwager een king diamond shirt.

hammer
Usericon van hammer
Posted 15-12-2003 13:22 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door hammer op 15-12-2003 13:24]

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-12-2003 13:35 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 13:18 schreef hammer het volgende:
hahah nope.... `k had een venom shirt aan, en mn zwager een king diamond shirt.

Oja, ik was diegene met die King diamond backpatch, ik kan jullie nog wel herinneren hehehe

Ik, Wil Schuurman

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 15-12-2003 18:06 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:

zit er dik in

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com