IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mourning Beloveth Vorige pagina | Volgende pagina
NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 10-12-2004 22:28 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2004 12:30 schreef Aaaarco het volgende:
afgelopen voorjaar stonden ze in de baroeg met orodruin en while heaven wept... toen waren ze ondankt minder dan 0% originaliteit wel de beste band, maar dat was meer omdat de rest niet echt boeiend was ( hooguit die dronken bassist van while heaven wept)..




Orodruin zoog?

Ik kon helaas hier niet bijzijn, openbaar vervoer zat weer s niet mee. Maargoed wat meer uitweiding over orodruin is wel gewenst. Vind ik toch een van de betere Trad. doombands van het moment.

Mourning Beloveth heb ik allebei de cd's van maar ze hebben me nog steeds niet weten te boeien. Het concert op DDD2 (niet 3 zoals vermeld) was wel erg goed.



A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 21:42 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

The new album will be out March through our new label Grau. The name of the album will be "A Murderous Circus" and will feature five new songs:"

The Apocalypse Machine
Elemental Nausea
The Crashing Wave
Nothing (The March of Death)
…yet Everything

and is 75 minutes of music.

Samples zijn te vinden op http://www.mourningbeloveth.com/


Welcome to the Atrocity Exhibition


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2005 22:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

oud nieuws

maar zeker goed nieuws!!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 15-01-2005 10:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

die samples heerschen wel zeg. doen me wel aan het oude anathema denken.


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-01-2005 13:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Bedankt voor de samples!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 12-02-2005 22:53 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

't nieuwe album klinkt wel behoorlijk anders. Veel minder melodieus en veel logger. Ook de cleane zang is flink minder aanwezig.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 22:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en heel slecht geluid zang klinkt niet zoals ie moet klinken, vind het ene tegenvaller


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-02-2005 11:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooi klote dan Heb hem bijna binnen nu, zal ook eens luisteren...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-02-2005 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zitten af en toe erg mooie stukken bij, die zo op Sulcus hadden kunnen staan, maar de productie haalt veel van de sfeer en emotie af en dat is erg erg erg jammer


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-02-2005 20:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zang klinkt inderdaad niet geweldig, misschien moet ik er nog aan wennen. Die twee CD versie met live nummers ga ik sowieso aanschaffen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet zeggen dat het album wel een groeirtje is ... langzaam aan begint ie me steeds beter te bevallen ..


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 04-04-2005 20:03 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

sja, dat heb ik nou ook.... wel weer doom van goede kwaliteit, alleen de voorgangers zijn zo vreselijk goed....


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 19:54 schreef Jenje het volgende:
Moet zeggen dat het album wel een groeirtje is ... langzaam aan begint ie me steeds beter te bevallen ..


Laatste tijd niet mee zo veel geluisterd eigenlijk, is de 2 cd versie eigenlijk al bij Displeased te verkrijgen?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:07 schreef Mark Z het volgende:
Laatste tijd niet mee zo veel geluisterd eigenlijk, is de 2 cd versie eigenlijk al bij Displeased te verkrijgen?
Kwee nie .. heb het album al dus let niet meer op andere versies ervan


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:15 schreef Jenje het volgende:
Kwee nie .. heb het album al dus let niet meer op andere versies ervan


Op die 2 cd versie staan live nummers opgenomen in Groningen, zeer de moeite waard lijkt mij.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:17 schreef Mark Z het volgende:
Op die 2 cd versie staan live nummers opgenomen in Groningen, zeer de moeite waard lijkt mij.
Ach, ik was daarbij dus dat is wel weer genoeg voor mij



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-04-2005 20:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:20 schreef Jenje het volgende:
Ach, ik was daarbij dus dat is wel weer genoeg voor mij




Grrr, heb ze helaas (nog) nooit live gezien. DDD IV wordt de eerste keer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2005 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 20:21 schreef Mark Z het volgende:
Grrr, heb ze helaas (nog) nooit live gezien. DDD IV wordt de eerste keer.
Ah ze waren in Groningen geweldig! Beter als op cd! Vooral met betrekking op sfeer!


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 04-04-2005 20:27 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Met OT toen ook een CDr met onze opnames ontvangen, klonk echt helemaal te gek.
Buiten de livenummers staan op die extra CD ook 2 nummers die bij de CD-opnames ook opgenomen zijn. Het is dus zeker een interessante versie om te hebben.
Gelukkig is mijn exemplaar al zo goed als binnen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2005 10:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gisteren de 2-CD versie van A Murderous Circus binnen gekregen. De tweede CD is ook echt de moeite waard. Naast twee geweldige nummers die nog niet op een album waren verschenen, staan er ook nog eens vier live nummers op die zijn opgenomen tijdens het optreden in Vera, Groningen 2004. Die live nummers zijn van zeer hoge kwaliteit!

Kortom een release die je moet hebben!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-06-2005 12:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Niet waar, want dit is met afstand de slechtse plaat van Mourning Beloveth.
Kut geluid, super saaie nummers en waardeloos ingespeeld!
En dat is echt zo jammer, want ik had er veel van verwacht.

Flop van 2005.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-06-2005 12:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 12:44 schreef Staalman het volgende:
Niet waar, want dit is met afstand de slechtse plaat van Mourning Beloveth.
Kut geluid, super saaie nummers en waardeloos ingespeeld!
En dat is echt zo jammer, want ik had er veel van verwacht.

Flop van 2005.


Ben met je eens dat het niet de klasse van de vorige platen heeft. Maar om van een flop te spreken gaat me te ver. En overigens zijn de livenummers van de tweede CD nummers van de eerste 2 albums.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-06-2005 12:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 12:49 schreef Mark Z het volgende:
Ben met je eens dat het niet de klasse van de vorige platen heeft. Maar om van een flop te spreken gaat me te ver. En overigens zijn de livenummers van de tweede CD nummers van de eerste 2 albums.


Het gaat ook over het niuwe werk, wat een bagger. En ja sorry, maar ik spreek echt van een gruwelijke flop!!



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-06-2005 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het is een enorme groeiplaat waarvan je sfeer moet liggen .. kan wel inkomen dat als die stijl/sfeer je niet ligt je het een flop noemt. eerste 4 a 5 luisterbeurten viel ie me ook tegen, nu vind ik em toch best sterk ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-06-2005 12:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2005 12:55 schreef Jenje het volgende:
Het is een enorme groeiplaat waarvan je sfeer moet liggen .. kan wel inkomen dat als die stijl/sfeer je niet ligt je het een flop noemt. eerste 4 a 5 luisterbeurten viel ie me ook tegen, nu vind ik em toch best sterk ...


Heb jij ook zo'n gevoel dat we dit al eens besproken hebben?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen