IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mourning Beloveth Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-12-2007 13:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Blijft desalniettemin goed nieuws.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-05-2008 9:29 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Is een mooi cdtje geworden


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-05-2008 10:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht


Zoals elke keer wel weer een groeialbum.

Ik vind het album eigenlijk niet een logisch gevolg op Circus, had er beter voor gepast kwa sound


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-05-2008 10:26 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik denk dat dat kille geluid van A Murderous Circus een eenmalig experiment was. Ze hadden het van mij best vaker mogen doen, maar na alle negatieve reacties snap ik best dat ze weer terug zijn gegaan naar het oude geluid...


Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-05-2008 12:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze week komt ie toch uit? Mooi verjaardagscadeau.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 03-05-2008 13:26 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik vind hem echt tussen A Murderous Circus en Sullen Sulcus inzitten: de review staat al online...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-05-2008 10:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hij heeft voor mij niet de instant impact van the sullen sulcus en a murderous circus, maar na een paar keer verder luisteren kan ik alleen maar zeggen dat het weer een prachtplaatje is geworden. De nummers blijven nog niet zo hangen bij me, maar op de een of andere manier heb ik daar de laatste tijd flink last van. Ligt zeker niet aan de plaat in ieder geval.

Een van mn favoriete nrs. van MB blijft voor mij narcissistic funeral (of hoe je dat ook schrijft).



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-05-2008 17:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2008 9:29 schreef Zenial het volgende:
Is een mooi cdtje geworden


Weer een erg gave CD inderdaad!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-11-2008 10:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Deze week de die-hard edition van de Dust 2-LP binnen gekregen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-09-2011 12:54 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Wat een overheerlijke doom is dit toch!!
luister weer eens A Murderous Circus

als het toch geen zomer wil worden... dan maar doom in de zomer zeg ik u!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-02-2013 11:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat is Formless weer een parel van een CD geworden! Haast jammer dat ze op Roadburn iets anders spelen, maar gelukkig kunnen ze dat op Dordrecht Doom Day goed maken.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-02-2013 20:11 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik kijk erg uit naar deze nieuwe, maar kan hem momenteel niet op cd bestellen bij de winkels waar ik meestal kooop.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 26-02-2013 9:22 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2013 11:45 schreef Mark Z het volgende:
Wat is Formless weer een parel van een CD geworden! Haast jammer dat ze op Roadburn iets anders spelen, maar gelukkig kunnen ze dat op Dordrecht Doom Day goed maken.


Prachtig inderdaad! Op het eerste gehoor een stuk sterker dan de vorige, die ik eigenlijk nooit meer luister. Niet om 't een of 't ander, maar A Murderous Circus vind ik gewoon geïnspireerder.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-02-2013 22:19 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

In afwachting tot ik de cd ergens op de kop kan tikken behelp ik mezelf met een download.
Na 2 luisterbeurten ben ik geheel verkocht. Hoe overheelijk is dit album zeg!
Voorlopige hoogtepunten: het slot van de openingstrack, het rustige middenstuk van de 2de track en het gehele slotnummer Transmissions.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-03-2013 7:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik vind hem zelf nog wat minder dan de vorige... vooral dat laatste nummer had van mij echt niet gehoeven


Zenial


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 21-03-2013 10:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik vond juist de vorige meer een formulewerkje.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-01-2015 9:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2013 10:28 schreef Dirge for november het volgende:
Ik vond juist de vorige meer een formulewerkje.


A Disease For The Ages is bij mij inmiddels uitgegroeid tot mijn op een na favo album.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-01-2015 12:12 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 januari 2015 9:41 schreef Mark Z het volgende:
A Disease For The Ages is bij mij inmiddels uitgegroeid tot mijn op een na favo album.


Bij mij ook. Sullen Sulcus blijft nog steeds mijn favo, maar daarna is het A Disease For The Ages.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 08-01-2015 14:34 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat zag ik niet aankomen dudes! Misschien moet ik 'm toch nog maar een kans geven. Sowieso is elke reden om MB op te zetten een goede.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-01-2015 21:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

1 misser in hun oeuvre, verder alleen maar prachtige platen. Gelukkig is die misser ook niet op vinyl verschenen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 11-01-2015 0:28 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 januari 2015 21:11 schreef Staalman het volgende:
1 misser in hun oeuvre, verder alleen maar prachtige platen. Gelukkig is die misser ook niet op vinyl verschenen...


Murderous Circus een misser? Niet echt want staan een paar weergaloze nummers op. Maar is wel hun minste plaat. Dat dan weer wel


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-01-2015 0:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Maar mijn favoriet, dat dan ook weer wel. Man wat heerst die plaat hard. Smaken enzo.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-01-2015 9:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Iel geluid, valse gitaren... niet mijn ding iig.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 11-01-2015 12:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik snap iig wel precies wat je bedoelt. Drums te hard in de mix ook enzo. Maar op de een of andere manier draagt dat uiteindelijk voor mij bij tot een uniek plaatje. (in mijn geval was het een kwartje dat moest vallen. Daarvoor alleen echt fan van The Sullen Sulcus). Veel wanhoop en ijzersterke riffs.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-01-2015 7:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2015 0:28 schreef Marcel H. het volgende:
Murderous Circus een misser? Niet echt want staan een paar weergaloze nummers op. Maar is wel hun minste plaat. Dat dan weer wel


+1


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen