![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dank je wel. *SCHRAP* ![]() ![]() |
|
Ik heb daarnet denk ik in jullie ogen wel een kwaliteit film gezien: Fallen ( 8!!! vet spannend ) Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ik heb net naar de dvd van Slipknot "Disasterpieces" gekeken....... HEERSCH !!!! ![]() ![]() |
|
quote: helemaal eens!! ![]() |
|
the conspiracy... damn vaaag.... het is de verfilming van een vergadering door Duitse staatslieden over wat te doet met de joden in europa die geheim heeft plaatsgevonden...later zijn er toch nog papieren van gevonden en daarop is die film min of meer gebaseerd.... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Verval & ik: Net Demons 2 gekeken en we gaan nu Ichi The Killer kijken. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
gister Whishmaster gezien, volgens mij was het stiekem een komedie ![]() ![]() |
|
quote: mja, vind ik dus niet. Zeker niet geromantiseerd, als je ziet hoe ze afgemaakt worden. Daar is weinig romatisch aan, prima film mag ik wel zeggen. Net Secondhand Lions gekeken, echt zo'n familiefilm met een wat ongeloofwaardig plot, verder niet geheel onaardig "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Hmm..tis geen film maar wel de DVD versie van het concert van Roger Waters in Berlijn vlak voor de val van de Berlijnse muur. De hele "The Wall" werd opgevoerd. Echt van alles werd er uit de kast getrokken, van allerlei bekende musici tot en met een complete Russische drumband. Vette aanrader als je van Pink floyd houdt. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: Ik zou zeggen; ga eens wat meer films kijken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Wat dan? ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Gisteravond Memento eindelijk gezien en The cube II Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
van t weekend: Hans Teeuwen - Hard & Zielig en Met Een Breierdeck ![]() ![]() ![]() Evil Dead 1 + wat extra's van de dvd Shrek Princess Mononoke ("zou het vervolg Princess Stereonoke gaan heten?") Zenial ![]() |
|
Vanochtend Underworld gezien. Opzich wel cool! verhaal word tegen het eind ineens best wel goed! alleen zijn die vampieren wel slecht, er word niet eens een onschuldig slachtoffer leegedronken ofzo, en slapen hoeft ookal niet, want het is altijd nacht (lijkt het wel). Kheb laatst weer Interview with the Vampire gekeken en een boek van Anne Rice gelezen, en daar vind ik dingen over vampieren toch een stuk mooier verteld (met vooral de bloedlust en de moeite van euwig leven) maargoed, Underworld is wel kewl! en de hoofdrolspeelster is zeker niet verkeerd ![]() Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl ![]() |
|
een soort A-team versus Vampieren dus? ![]() |
|
quote: Die werden in een schuurtje opgesloten en wisten van een grasmaaier een machinegeweer te maken. Volgens mij niet effectief tegen vampieren... ![]() |
|
quote: die doodde ook nooit onschuldigen mensen ![]() edit: jij zit meer aan een McGyver versus vampieren te denken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-01-2004 13:28] ![]() |
|
quote: Ze hebben nog nooit iemand gedood. Dus die beschuldiging dat ze wel een moord hadden gepleegd (en daarom gezocht werden), was echt vals! Jemig, wat een openbaring voor mij na al die jaren... Godver, hoe heb ik ook ooit mijn tijd aan die serie kunnen verspillen... quote: Kan me weinig meer van hem herinneren. Is er eigenlijk nog een leuke site over hem/de serie? ![]() |
|
Vanavond Pirates of the Carebean kijken bij een kameraad vamme en dat onder het genot van de nodige grimbergjes ![]() Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. ![]() |
|
quote: hmmm goed plan kan hem zo ook wel eens weer uit de kast pakken ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Carebean koffie? je blijft wel bezig he vandaag ![]() edit: het is Pirates of the Caribbean ![]() en het is cafeïne en niet cafaine ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 26-01-2004 13:58] ![]() |
|
quote: Die is naar het schijnt wel goed. ![]() |
|
quote:Dat is naar het schijnt een understatement ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
hoe is de film underground? //edit: *kuch* underworld dus ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 26-01-2004 16:08] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |