![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nee ![]() |
|
quote: Tja.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Vond ik ook. Hij heeft het lef om de spot te drijven met klassieke genres (kung-fu films, westerns etc.) waar de meeste regisseurs niet aan zouden durven denken. Het is zo overdreven fout dat het weer goed wordt ![]() Hij slaagt er telkens in om akteurs te casten die je eigenlijk alweer vergeten was. De muziekkeuze vond ik ook geweldig. Allemaal van die 'net-niet' muziek die perfect bij de beelden past. Het blijft een persoonlijke mening, maar voor mij is de man een van de origineelste filmmakers ooit. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: ja, daar ga je al he. ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ja... ![]() |
|
quote: nee, d'er zijn wel meer films die ik niet gezien heb. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ik moet niks, ik vind vecht-films zuigen. Ik oordeel als mij dat belieft. ![]() |
|
quote: ok, dan niet he "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: idd ![]() |
|
quote: Dus je gaat niet met me mee Kill Bill kijken in de bios? ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Nee, die heb ik al gezien. Heersch film trouwens !! ![]() |
|
quote: Ja weet ik, heb hem ook gezien ![]() Nou dan doen we dat niet ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: die vind je ineens wel leuk, hahaahaha.. Misschien wat bevooroordeelt? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Tsja. Kill Bill is grappig en over the top. HEt is wel een inhoudsloze brei. Als ik jou was dan zou ik toch Enter The Dragon kijken zoals 0Tolerance al zei. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Wat zit gij nu te zimpen ? Die film is ondanks een gebrek aan inhoud en ondanks de overdreven vecht-scénes gewoon origineel in elkaar gestoken. ![]() |
|
quote: Jij bent mij niet, en ik doe het niet. ![]() |
|
quote: pffffff Enter the dragon, oude film... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Nee, je zult ook eens gehoor geven aan of reageren op argumenten van anderen.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-12-2003 11:35] I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Als ik een goed argument krijg wel. Maar die hoor ik dus niet veel. ![]() |
|
quote: Nee idd, in dat kleine wereldje van jou komt niet veel binnen. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Nee, dat komt omdat als ik mensen vraag om een argument te geven (zoals een , volgens hun, valable moderne psychologische uitleg voor persoonlijkheidsontwikkeling) dat ze plots niet meer antwoorden. Lege opmerkingen daarintegen krijg ik met de hopen in m'n richting gespuwd. ![]() |
|
quote:Ach, jij zou een goed argument nog niet herkennen als het een naakte vrouw was die op je gezicht ging zitten... ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Ik ben gewoon niet zo naief om elke opmerking al valabel aan te zien. Ik heb namelijk een eigen mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |