![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga morgen (dinsdag) naar Rammstein. En nu lees ik net dat AJAX ook moet spelen, rond dezelfde tijd dat Rammstein begint. Zal een lekkere teringdrukte worden. the only pleasure is pain ![]() |
|
Ha, dat had ik afgelopen woensdag ook! Kom je daar begin van de avond bij de HMH, zie je voorbij de Febo een kraampje staan waar je ajax-spullen verkopen! En ik maar denken toen ik van Bijlmer NS daar naartoe liep, waarom er zoveel politie is!?!?!? Ben ik blij dat ik geen Feyenoord-jas heb en die aanhad! Bring The People Together ![]() |
|
Rammstein was ECHT GOED ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben benieuwd. Ik zie ze vandaag. ![]() Hoe was het voorprogramma dan? the only pleasure is pain ![]() |
|
Wij willen concertrecensie !!!!! ![]() |
|
Voorprogramma was Clawfinger, vond er niks aan. Voor de rest wil ik het niet verklappen voor de mensen die nog heen moeten ![]() ![]() |
|
Ben blij voor jullie. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Ik heb ze toen op dynamo gezien. zekers een vette show ![]() |
|
Het was erg goed! Die musichall kan zijn naam waarmaken met het feit dat hun geluid goed is. Clawfinger speelde de sterren van de hemel. Ik ben geen fan, maar kan hun muziek zeker wel waarderen. Verder was het geluid van de eerste 2 Rammsteinnummers NIET goed; de zanger was onverstaanbaar. Maar daarna was het wel goed. De zaal deed leuk mee en verder ga ik geen showelementen verraden; dat zien jullie nog wel ![]() Als er ook een voetbalwedstrijd was, heb ik daar niets van gemerkt. Wij waren in recordtijd in die parkeergarage en het was er niet superdruk ofzo. Het enige minpunt van die tent (HMH dus) vond ik de prijs van het drinken. Eerst dacht ik: "ow, 2 piek voor een muntje; da's niet duur"... maarja, als frisdrank (en ook bier) dan minimaal 2 muntjes kost... sorry, maar dat is gewoon idioot. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
staat in Noord Hollands Dagblad: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-12-2001 19:16] ![]() |
|
hee een hanekam.. hmm ik vond rammstein vroeger wel leuk, heb nog ergens een shirtje van ze liggen, maar 't boejt me nu niet zoveel meer, al zijn sommige nummers soms nog wel aan te horen..... ![]() |
|
quote: Wij ook, maar wachten geduldig tot na de laatste toerdatum in Nederland... ...zou anders toch lullig zijn voor degenen die naar het extra concert gaan! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: welk shirtje? Mag ik die? Ik heb nooit genoeg kleren ![]() ![]() |
|
Vampire_girl en ik zijn net terug. Rammstein kicked ass. ![]() Ze waren echt goed. De zangeres en "blonde" gitarist van Orphanage liepen daar ook. [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 05-12-2001 1:22] Heads I win, tails you lose ![]() |
|
o o o morgen ga ik het zien ik heb er nu al zin in ![]() ![]() ![]() |
|
Het was gaaf! ![]() ![]() ![]() ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
ik wil er wel heen alleen vind het nieuwe album wat tegenvalend vondt de oude beter ![]() |
|
Ik ben maandag geweest en heb echt genoten! Ik vind zelf ook de oude albums beter dan de huidige, maar de show maakte veel goed. ![]() |
|
Het was echt supergeweldig. Wat show en wat heb ik genoten. Sinds de reunion tour van Iron Maiden niet meer zo'n gave show gezien ![]() ![]() ![]() |
|
maandag bleef het bootje niet drijven... gister wel? ![]() |
|
quote:Bootje werd achterin de zee omgetrokken door de golven ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
volgens mij heb ik weer eens wat gemist... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Het stormde! Hele woeste golven ![]() ![]() |
|
quote:Die gast vondt het echt niet tof ... volgens mij scheet hij peentjes. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |