|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En hij had het kunnen weten... maandag lag ie bijna al direct uit z'n bootje... Die nutserige Hollanders doen dat gewoon maar wat dat aangaat: hij hoefde nimmer bang voor zijn gezondheid of leven te zijn If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
nog een anekdote: mijn "baas" vanmiddag tegen mij: "ow, Kitty, ben jij trouwens ook nog naar die Duitse groep geweest?" (ik was bezig met het frankeren van de post, vergt reuze concentratie *grin*, dus ik moest even denken...) "Duitse Groep???" antwoord ik... hij: "ja, dat Duitse bandje in de Heineken Music Hall... dat is toch jouw soort muziek???" Ik: "owwww... RAMMSTEIN!!!! jazeker, ben ik daar geweest" hij: "en? was het nog wat??" ik: "ja, geweldig!" hij: "ik las ook allerlei positieve recenties in de krant" andere collega: "ik moet ook maar eens naar die Heineken Music hall" ... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
uit mijn dak! suf gebeukt en voldaan naar huis |
|
Het was echt über gisteren! De show was geweldig! Heb lekker relaxed op de 1e rij vd tribune gezeten, zodat ik daarna snel naar de garderobe kon en op tijd mijn trein kon halen! Hierdoor had ik ook heel goed zich op het hele gebeuren enzo! Vooral dat roeibootje (crowd-rowing) van die gestoorde :D toetsenist was heel leuk, want hij was bang dat hij vroegtijdig het publiek in zou kieperen! En Clawfinger klonk muzikaal niet gek (headbangende gitarist), maar die Eminem-alike van een zanger is erg irritant (net als M&M zelf). En duurde veel te lang! Maar ik had Rammstein (de HMH heeft de brandveiligheidstest goed doorstaan :p ) echt voor geen goud willen missen! Bring The People Together |
|
quote:Clawfinger gaat al heel wat langer mee dan emininem hoor. Vroeger had hij haar tot op zijn kont |
|
Rammstein heerschte ja, Maandag ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:Wat een super heerschende smilie |
|
Nu ik ze live heb gezien ben ik ze wel veel meer gaan waderen. De cd's zijn soms een BEETJE eentonig, maar dat kan je van de concerten zeker niet zeggen!! |
|
quote: Die ene gitarist had bij wijzen van spreken zo Rob Zombie kunnen zijn (in de videoclip Thunderkiss '65) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Gheghe, Rammstein staatsvijand in Wit-Rusland: http://www.telegraaf.nl/buitenland/6104298/___Rammstein_staatsvijand___.html Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Mooi zo, gelijk fusilleren, dan kunnen wij ze volgend jaar herdenken. Bareuh... |
|
quote:Stiekem ben je gewoon fan van Rammstein volgens mij. Zoveel als je het erover hebt. Ouwe protestant met je Lutherse feestdagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |