![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En hij had het kunnen weten... maandag lag ie bijna al direct uit z'n bootje... Die nutserige Hollanders doen dat gewoon ![]() maar wat dat aangaat: hij hoefde nimmer bang voor zijn gezondheid of leven te zijn ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
nog een anekdote: mijn "baas" vanmiddag tegen mij: "ow, Kitty, ben jij trouwens ook nog naar die Duitse groep geweest?" (ik was bezig met het frankeren van de post, vergt reuze concentratie *grin*, dus ik moest even denken...) "Duitse Groep???" antwoord ik... hij: "ja, dat Duitse bandje in de Heineken Music Hall... dat is toch jouw soort muziek???" Ik: "owwww... RAMMSTEIN!!!! jazeker, ben ik daar geweest" hij: "en? was het nog wat??" ik: "ja, geweldig!" hij: "ik las ook allerlei positieve recenties in de krant" andere collega: "ik moet ook maar eens naar die Heineken Music hall" ... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
uit mijn dak! suf gebeukt en voldaan naar huis ![]() ![]() |
|
![]() Hierdoor had ik ook heel goed zich op het hele gebeuren enzo! Vooral dat roeibootje (crowd-rowing) van die gestoorde :D toetsenist was heel leuk, want hij was bang dat hij vroegtijdig het publiek in zou kieperen! En Clawfinger klonk muzikaal niet gek (headbangende gitarist), maar die Eminem-alike van een zanger is erg irritant (net als M&M zelf). En duurde veel te lang! Maar ik had Rammstein (de HMH heeft de brandveiligheidstest goed doorstaan :p ) echt voor geen goud willen missen! Bring The People Together ![]() |
|
quote:Clawfinger gaat al heel wat langer mee dan emininem hoor. Vroeger had hij haar tot op zijn kont ![]() ![]() |
|
Rammstein heerschte ja, Maandag ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
quote:Wat een super heerschende smilie ![]() ![]() |
|
Nu ik ze live heb gezien ben ik ze wel veel meer gaan waderen. De cd's zijn soms een BEETJE eentonig, maar dat kan je van de concerten zeker niet zeggen!! ![]() ![]() |
|
quote: Die ene gitarist had bij wijzen van spreken zo Rob Zombie kunnen zijn (in de videoclip Thunderkiss '65) If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Gheghe, Rammstein staatsvijand in Wit-Rusland: http://www.telegraaf.nl/buitenland/6104298/___Rammstein_staatsvijand___.html Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Mooi zo, gelijk fusilleren, dan kunnen wij ze volgend jaar herdenken. Bareuh... ![]() |
|
quote:Stiekem ben je gewoon fan van Rammstein volgens mij. Zoveel als je het erover hebt. Ouwe protestant met je Lutherse feestdagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |