|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja 1 cd hier van thuis idd lekker |
|
Paar jaar geleden in de Buze gezien, was erg cool Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Heb beide cd's, erg goed! 11.45: restate my assumptions |
|
he styhn, dikke pretletter van me... Godvertammo.... Wat een band was dit, friesche trots!!! |
|
he waailap, wie is u nou weer? 11.45: restate my assumptions |
|
vette band! erg jammer dat ze uit elkaar zijn. No meat is sweater |
|
en de bassist is mijn Geschiedenis leraar... ow wat ben ik nu blij.. Nabua Vonveilla |
|
quote: De band is er helaas al een behoorlijke tijd geleden mee gestopt hoor... |
|
De band was op weg naar Polen voor een toer, maar maakte op het laatste moment even een tussenstop bij ons om in te vallen voor een bandje dat niet kwam opdagen. Ze speelden een korte set, konden nog effe douchen en eten en gingen toen door richting 't Oostblok... Live zeker 'n toffe band... We don't take it, we just fake it... |
|
Een paar jaar geleden traden ze bij ons op op het straatfestival. Komt daar onder het optreden verderop niet een begrafenisstoet langs?! Heel respectvol stopten ze met spelen, om vervolgens weer een enorme (graf )herrie te produceren. Cool man... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb het geluk gehad in hun voorprogramma te mogen spelen in Regalis te Ass'n. Heb nog nooit lui gezien die op hun kop kunnen spelen. Ze stuiteren alle kanten op, flikkeren onderuit, maar blijven doorspelen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
zeker een erg gave band, heb beide cds, en heb ze 2 keer live gezien erg gaaf! |
|
quote: inderdaad machtig mooi, heb ze in de willem1 in arnhem gezien 2 jaar terug, ik stond met open mond te kijken hoe bruut het was. volgens mcdoom die naast me stond was de cd vetter dus meteen een cd van gekocht weet trouwens iemand iets meer over de reden dat ze uit elkaar zijn? Je moeder. |
|
ik meende dat er leden waren die vonden dat het wel wat rustiger aan kon, maar dat de rest het daar niet mee eens was... No meat is sweater |
|
remote controllerrrrrr Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: die ADHD praktijken waren juist de kracht hehe maar waren ze zo druk ermee dan? Je moeder. |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: jouw schuld dat ik er nu helemaal gek van ben hehe Je moeder. |
|
Mja...ik schijn een slechte invloed op mensen te hebben... Tot volgende week zaterdag trouwens... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
je komt ook naar pharmacon? Je moeder. |
|
Heb ze twee keer zien spelen, maar het deed me werkelijk niets. Gelukkig denken anderen daar anders over... |
|
Een paar keer gezien, maar de laatste keer in de baroeg was toch echt een tegenvaller. Niet veel later waren ze dan ook uit elkaar. http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Prepare for doom... ik kom op de fiets...tenzij je slaapplek over mocht hebben... whatever...zal toch wel maffen voor de Jejocema worden... [edit]OK...bicycle it will be... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-12-2003 21:00] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
pharmacon is altijd feest, aansluitend naar de kroeg, zal toch wel vroeg afgelopen zijn Je moeder. |
|
We zullen zien... Lijkt me wel weer tof om je weer eens te zien... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 03-12-2003 21:12] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |