IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Kort haar wie o wie Vorige pagina | Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 18-09-2002 17:59 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 17 februari 2001 21:45 schreef Blubber het volgende:
En koud als je 's ochtends helemaal van Hattem naar Zwolle moet fietsen...

Ik voel mij gezegend met mijn haarlengte, alhoewel het nog wel langer kan.
Kheb nou aan aantal vlechtjes, ziet er wel koel uit, misschien moet ik er maar meer maken, maar het kost zoveel tijd n moeite...


LOL @ weblinks

kort haar uh ja mij ook. 5 cm zoiets? dunno


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 18:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 17:35 schreef Heiden het volgende:
Kale kop is een beslissing. Mijn echtscheiding is er gewoon ingeslopen. Ben trouwens nog getrouwd tot 22 oktober. Maar we hebben geen contact meer, 1 week niet gesproken 4 weken niet gezien...


ellende allemaal zo'n scheiding. een reden om al zowiezo niet te trouwen.

lang getrouwd geweest?

en kaal? om maar even on topic te blijven


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 18:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 18:01 schreef ghoulliette het volgende:
ellende allemaal zo'n scheiding. een reden om al zowiezo niet te trouwen.

lang getrouwd geweest?

en kaal? om maar even on topic te blijven


2 jaar getrouwd op 20 september, sinds juni '94 samengewoond. De laatste 6 jaar kaal geweest. Van '92 tot en met '94 was ik ook gemillimeterd.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-09-2002 18:05 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Klote van je scheiding..ik heb het 1 1/2 jaar volgehouden..

sterkte

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 18-09-2002 18:06]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 18-09-2002 18:05 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

*voelt* kort haar.... check!


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 18:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 18:05 schreef Vampie het volgende:
Klote van je scheiding..ik heb het 1 1/2 jaar volgehouden..

sterkte


Bedankt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 18-09-2002 18:08 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik heb kort haar



Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 18-09-2002 19:02 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Mijn haar is misschien een paar millimeters lang, ik heb het geduld niet om lang haar te sparen, die tussenperiode is zo rot. Dus is het maar in plaats van .


So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-09-2002 19:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mjoa, mijn haar is niet lang en niet kort.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-09-2002 19:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 18 september 2002 19:11 schreef Misanthrope het volgende:
Mjoa, mijn haar is niet lang en niet kort.


Ja en geverfd en ook weer niet....keuzes maken is niet je sterkste kant he



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-09-2002 19:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

nope


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 18-09-2002 19:22 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Ik had kort haar, inmiddels is het halflang.


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 18-09-2002 19:23 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Kort haar rules

Wakker worden hand erdoorheen klaar


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 18-09-2002 19:24 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik had vorig jaar lang haar maar toen liet ik het in een melige bui superkort knippen....helaas was het resultaat niet zoals ik had gezegd dat het moest worden. Maar nu is het weer schouderlang gelukkig en ik laat het echt niet meer kort knippen!


luuuuuuv is in the air.........


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 21:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb kort haar en ik wil het NOOIT meer lang. alleen met kort haar bangen is niet leuk.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-09-2002 21:15 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik had heel lang haar maar heb het verwaarloosd tot het helemaal kapot was.. Eind vorig jaar heb ik het gewoon afgeschoren (Slechtheid?)..

Inmiddels is het alweer gegroeid tot net onder m'n oren.. Oef! En dit keer ga ik er goed zorg voor dragen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2002 21:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:15 schreef mislyd het volgende:
Ik had heel lang haar maar heb het verwaarloosd tot het helemaal kapot was.. Eind vorig jaar heb ik het gewoon afgeschoren (Slechtheid?)..

Foto?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-09-2002 21:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Je denkt toch niet dat ik zo op de foto durfde?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 21:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

nou ik heb ook wel kort haar


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-09-2002 21:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:17 schreef mislyd het volgende:
Je denkt toch niet dat ik zo op de foto durfde?
Jammer. Dan iig respekt voor het lef.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-09-2002 21:18 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:17 schreef FireFox het volgende:
nou ik heb ook wel kort haar


ik ook en als we ooit samen bij een concert zijn gaan we samen vooraan staan bangen en dan veroorzaken we een trend want dan ziet iedereen hoe cool kort haar is.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 21:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 21:18 schreef attila_de_hun het volgende:
ik ook en als we ooit samen bij een concert zijn gaan we samen vooraan staan bangen en dan veroorzaken we een trend want dan ziet iedereen hoe cool kort haar is.

precies


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 18-09-2002 21:25 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb jaren met kort haar rondgelopen, laat het nu sinds een half jaar of wat groeien.

En als het lang is dan blijft het ook lang.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-09-2002 21:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik heb konthaar, leuk.

Halflang op mijn hoofd



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 18-09-2002 21:44 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik het standje 0 met de tondeuse! dus dat is heeeel kort, maar ik heb donker haar dus is het nog net wel gedekt


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen